Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)

Scherm stutter bij wisselen van lichte naar donkere kleuren

Ik heb sinds enkele dagen een Dell XPS 7590 met 4k IPS scherm. Nu heb ik het probleem dat als ik een zwart scherm open doe (bv visual studio) dan zie ik het scherm de kleur aanpassen. Het is moeilijk uit te leggen, maar het lijkt alsof ik het scherm de stappen zie uitvoeren om naar de juiste kleur te gaan.

Ik weet dat ik dit vroeger nogal eens op een andere laptop gehad heb met een intel integraded graphics, maar ik weet niet meer hoe ik dat opgelost had

Iemand enig idee waar ik naartoe moet kijken om dit op te lossen?
    Laatst gewijzigd door Carrion; 10 augustus 2019 om 22:28
    Hell must be empty, all the devils are here.

deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb sinds enkele dagen een Dell XPS 7590 met 4k IPS scherm. Nu heb ik het probleem dat als ik een zwart scherm open doe (bv visual studio) dan zie ik het scherm de kleur aanpassen. Het is moeilijk uit te leggen, maar het lijkt alsof ik het scherm de stappen zie uitvoeren om naar de juiste kleur te gaan.

Ik weet dat ik dit vroeger nogal eens op een andere laptop gehad heb met een intel integraded graphics, maar ik weet niet meer hoe ik dat opgelost had

Iemand enig idee waar ik naartoe moet kijken om dit op te lossen?
    zou het niet zijn, aangezien ge 2 gfx chips hebt(ja toch?), voor alledaags gebruik (voor batterij te besparen) ge die intel HD gebruikt, en vanaf dat ge een veeleisend gfx programma opstart dat hij uw dedicated kaart neemt?

if so, moet je eens kijken in uw batterijbesparing opties van uw dedicated kaart (nvidea bv), daar kan je bv visual studio toevoegen aan een uitzondering om altijd met je goede GFX kaart te starten.
    kan ook zijn dat het bij de intel HD grafics opties staat.

https://www.google.com/search?q=lapt...hrome&ie=UTF-8
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25

Regels voor berichten