iTrader
    0

Wat is "Keep Your Hard Drive" optie tijdens bestelprocedure Dell XPS 13 op dell.be?

Ben van plan een nieuwe XPS 13 te kopen op dell.be en tijdens de bestelprocedure krijg je volgende waar je moet kiezen:

Uw harde schijf behouden:
    1. None (standaard, inbegrepen in prijs)
    2. 1 jaar Keep Your Hard Drive, alleen voor XPS laptops (+ 10,58 €)
    3. Service Keep Your Hard Drive - Niet geselecteerd (0,00 €)

Vooreerst, wat is die "Keep your Hard Drive service" precies? Als je SSD kapot gaat en je moet je laptop opsturen naar Dell, hoe ben je dan zeker dat ze geen kopies maken van je harde schijf zelfs met die optie?

Ten tweede, welke optie neem je best? Standaard staat dus optie 1 ingesteld. Wat is het verschil tussen optie 2 waarbij je 10 EUR bijbetaald en optie 3 die gelijkaardig lijkt maar dus niks extra kost, alleen begrijp ik niet wat ze bedoelen met "Niet geselecteerd" in die optie? Zelfs als je die optie kiest, blijft dat "Niet geselecteerd" erbij staan dus hoe is dit anders dan optie 2 en wat bedoelt men daarmee?

Alvast dank voor diegenen die bovenstaande kunnen verduidelijken. Alvast bedankt.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Dat wanneer uw ssd vervangen moet worden of je een nieuwe ontvangt dat je je originele ssd mag houden en niet moet opsturen. Anyway, ik zou nooit geld geven aan extra opties. Ze gaan heus uw data niet zitten kopiëren. Zou nogal een schandaal veroorzaken moest dat ooit aan het licht komen.

Gewoon standaard nemen.
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat wanneer uw ssd vervangen moet worden of je een nieuwe ontvangt dat je je originele ssd mag houden en niet moet opsturen. Anyway, ik zou nooit geld geven aan extra opties. Ze gaan heus uw data niet zitten kopiëren. Zou nogal een schandaal veroorzaken moest dat ooit aan het licht komen.

Gewoon standaard nemen.
    Maar stel dat je die "keep your hard drive" optie hebt, hoe gaat dat in de praktijk? Stel dat je SSD het begeeft, dan moet je vermoed ik je laptop opsturen. Hoe behoud je dan je SSD? Snap het concept niet goed.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Check uw topic op tweakers, daar is het intussen allemaal uitgelegd.
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.

Regels voor berichten