iTrader
    1 (100%)

InWin 805 side panel kopen

Beste 9 livers,

Iemand die weet waar je een zij kant (glas paneel) kan kopen voor een inwin 805 kast

Ik heb ze gevonden op hun Usa site , maar die leveren hier niet en op de Europese site zie ik die niet staan https://estore.in-win.com/us/en/prod...tempered-glass

Alvast bedankt

Iemand een idee
    Laatst gewijzigd door Davion; 3 juni 2019 om 17:44

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Mailtje sturen naar Inwin zelf? Of anders eens een paar winkels bellen die Inwin verdelen en zien of zij een paneel kunnen bestellen. Alternate ofzo kan dit wel doen als de leveranciers stock hebben.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

iTrader
    1 (100%)
    Hey Bedankt

Ik heb juist een mail terug gehad en Alternate wil ze niet apart verkopen .Ik moet terug een nieuwe kast kopen lol

Ik vind dat wel straf op de site van InWin Usa gedeelte kan je ze kopen voor 30$ en alternate kan ze niet bestellen , terwijl ze het merk verdelen .Ik geloof die mannen van Alternate niet die willen gewoon nieuwe kast verkopen , slechte service van alternate en ik ben daar al heel lang klant .

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boomheadshot Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hey Bedankt

Ik heb juist een mail terug gehad en Alternate wil ze niet apart verkopen .Ik moet terug een nieuwe kast kopen lol

Ik vind dat wel straf op de site van InWin Usa gedeelte kan je ze kopen voor 30$ en alternate kan ze niet bestellen , terwijl ze het merk verdelen .Ik geloof die mannen van Alternate niet die willen gewoon nieuwe kast verkopen , slechte service van alternate en ik ben daar al heel lang klant .
    Het is net zo goed mogelijk dat de verdeler geen losse panelen wil leveren aan Alternate, of het simpelweg niet mag of kan. Want Alternate besteld hun producten ook maar bij een leverancier, niet rechtstreeks bij InWin. Het feit dat InWin in de VS losse panelen verkoopt betekent niet automatisch dat ze dit in Europa ook doen.
    Laatst gewijzigd door Carrion; 3 juni 2019 om 21:58
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.

iTrader
    1 (100%)
    Ok merci

Die Amerikane altijd in het voordeel .

Regels voor berichten