Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)

Bluetooth headset pauzeert bij bewegen

Ik heb sinds kort een nieuwe bluetooth headset (Bluedio V7), en die heeft iets raar voor.

Telkens ik mn hoofd wegdraai van mn gsm pauzeert de muziek/film/... Zowel bij Spotify Youtube, Netflix,...

Hetzelfde dikwijls als ik mn gsm in mn zakken steek.

Ik denk niet dat er iets mis mee is, maar dat het een feature is. Onlangs getest met Youtube. Ik draai mn hoofd weg, pause. Ik kijk terug, speelt verder, en zo meerdere keren, zowel links als rechts.

Ik heb nog andere Bluetooth headsets (oa een Bluedio V6) en daarbij valt het niet voor.
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Ik denk dat het eerder de headset zelf is.

You’ll be over the top when receiving incoming calls “hands free” by tapping the headphone to pause the music and answer with the built-in microphone. You can even change tracks, or adjust the volume without ever touching your phone or music device.
    Misschien raak je die per ongeluk aan of denkt de headset dat je de volgende track wil opzetten, maar die is er niet, dermee dat die pauzeert.

Dat i.c.m. met het wegkijken-pauzeren optie van je phone zal er ook te maken mee hebben.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Regels voor berichten