iTrader
    0

Welke (Android-) mediaplayer?

Hallo,

ik zou me graag een media player aanschaffen om tv-content te kunnen streamen (VrtNu, Steevie, Netflix, ...)
    Verder wil ik dat de player ook de mogelijkheid heeft om van een stick of NAS te kunnen streamen maar dat kunnen ze wsl sowieso al.
    Het verbaast me dat zowat alle mediaplayers die op Android draaien versie 7 hebben terwijl we toch al even aan versie 9 zitten.
    Ik heb thuis een Raspberry Pi met Kodi op maar daar draait Steevie niet op.

Iemand tips ?

Razer's schermafbeelding
    iTrader
    79 (89%)
    Investeer in een Nvidia Shield tv.

Update support is top.
    https://shield.nvidia.com/support/nv...elease-notes/1
    Steam & PSN

iTrader
    0
    Tnx voor de tip.
    Had deze ook al gezien bij het zoeken naar mediaplayers maar nu toch wat intensiever de reviews nagelezen.

Scoort redelijk goed behalve dat er soms een probleem met geluid en remote control lijkt te zijn.
    Mss is dat Intussen al opgelost.

Ik lees dat het draait op Android TV (aangepaste versie van Android) wat blijkbaar inhoud dat de play store ook aangepast is. Maw niet alle apps voor Android kan je runnen op Android TV.
    Wat ik me hierbij af vraag: kan ik de apps VRT-NU en Stievie installeren op Android TV?

Bijkomstig vraag ik me af als die Nvidia Shield Tv ook camerabeelden zou kunnen tonen. Ben van plan om buiten enkele IP-camera's te plaatsen en het zou leuk zijn als ik de livebeelden via die mediaplayer kan bekijken.

Razer's schermafbeelding
    iTrader
    79 (89%)
    je kan .apk bestanden installeren op de shield tv
    NU en stievie moeten dus zo geïnstalleerd worden, of dat deftig zal werken is een andere vraag.
    Er zijn tal van ip camera apps beschikbaar in de play store dus dat is geen probleem.
    Steam & PSN

demon326's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Nvidia shield lijkt mij inderdaad ook een goede keuze! Ik lees er toch veel positieve dingen over.

Op het Belgische Home Cinema forum loopt er een topic over, misschien vind je daar nog handige info: https://home-theater.be/threads/nvid...-10#post-52097

iTrader
    42 (98%)
    Let wel op als je een chinese android box koopt, netflix kun je niet op 4k afspelen en meestal ook niet op 1080p omdat ze de licentie niet hebben.

Nvidia shield en de boxes van Xiaomi hebben dat wel. Just saying...

Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk

MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Ik ben ook een Shield TV gebruiker en ben er zeer tevreden over. In de 2017 heb ik er eentje gekocht, maar terug gestuurd omdat ik problemen had met de remote. (ook via de harmony)
    Met Black Friday zag ik een deal voor op de Shield TV bij Coolblue en heb ik hem opnieuw gekocht. En met dit exemplaar heb ik nog geen problemen gehad. Zowel de originele remote als de Harmony werk goed.

Dus ik vermoed dat de kinderziektes waarover je gelezen hebt in 2017 er nu uit zijn en je met een gerust een Shield TV kunt bestellen :-)
    Fractal Design R6 -- Intel Core i7 8700k @ 5.0Ghz -- Asus Hero X -- Corsair Vengeance 16GB -- MSI Gaming X 1080 TI @ 2040Mhz/1000mV-- Corsair RM850x (2018) -- Custom water loop
    Samsung 970 EVO 500GB -- Samsung 850 EVO 500GB -- Seagate Barracuda ST500DM002 -- Acer XB271HU (165hz 1440p IPS)
    Corsair K70 -- Zowie FK2 -- Steelseries QcK heavy -- Sennheiser HD598 + Modmic 4.0

Regels voor berichten