Pagina 1 van 13 1234511 ... Laatste

iTrader
    7 (90%)

4K of Full HD TV in 2018-2019

Heb momenteel een Full HD 40 inch TV van Philips, een toestel uit de 7000 serie (2012) met Ambilight.

Nu is dat toestel nog prima in orde ; de 'smart' kant ervan werkt al enkele jaren niet meer wegens niet meer ondersteund, maar goed.
    Ik heb eigenlijk wel zin in een groter toestel. Ik zeg wel 'groter' en dus niet noodzakelijk 4K.

Ik vraag me af of een 4K TV écht wel de moeite waard is : die demo's in de winkel zien er natuurlijk allemaal geweldig uit, maar real life scenario's zijn toch wel anders :
    - een heel groot deel van de TV-kanalen zenden nog niet eens uit in Full HD, laat staan 4K (Telenet HD digicorder)
    - het streamen van 4K content zal zwaarder wegen op je internet abo ; ik heb een Wigo abonnement, vanaf 750Gb word je als grote gebruiker opgemerkt en val je terug op 10Mbit down tot het einde van je aanrekeningsperiode. iPads van de kids, computers van de kids, iphones van de kids, mijn computer, mijn ipad, en dan Netflix er nog eens bij. Als ik dan ook nog eens overschakel op 4K streams bij Netflix, dan zal ik quasi elke maand als grote gebruiker aanzien worden.
    - ik heb nog een grote DVD-collectie, die er via upscaling naar Full HD nog heel goed uitzien, maar m'n BluRays zien er natuurlijk een stuk beter uit
    - hoe zullen voornoemde DVD's varen bij een upscale naar een 4K TV ? En wat met mijn BluRays ? Geen zin om die allemaal te vervangen door UHD BluRays, een grote extra kost
    - er zijn ook Full HD TV's met HDR : is dat écht zo'n groot verschil ? En wat met standaarden ? Er zijn blijkbaar verschillende standaarden van HDR (net zoals er HD-DVD en Blu Ray was). Welke moet je TV dan ondersteunen ?
    - Wat met mijn Surround systeem, een Yamaha YHT-S 400, een systeem met virtual surround, met 3 HDMI aansluitingen en ondersteuning voor 1080p, gekocht in 2012 toen er nog geen sprake was van 4K. Kan ik dan zomaar 4K Netflix streamen naar de TV ? Hmm, neen he, de HD Digicorder ondersteunt geen 4K. Dan de nieuwe wel, maar wat met dat surround systeem ? Een Xbox One X met een UHD BluRay via die Yamaha ? No go, denk ik. Dus om ten volle van 4K te genieten, zal ik én de TV, én de digicorder, én de home cinema moeten vervangen. Ouch !
    - En last but not least : de prijsverschillen, LED-LCD vs OLED. OLED zal er gelikt uitzien, zonder twijfel, maar zo'n meerprijs is toch niet geoorloofd, eh
    https://www.coolblue.be/nl/televisie...1/merk:philips

Dus, hamvraag, wat is het nut van een 4K TV, terwijl ik voor minder geld een grotere nieuwe topklasse Full HD TV kan kopen ?
    Laatst gewijzigd door Powerwing; 5 december 2018 om 15:12

demon326's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Powerwing Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Heb momenteel een Full HD 40 inch TV van Philips, een toestel uit de 7000 serie (2012) met Ambilight.

Nu is dat toestel nog prima in orde ; de 'smart' kant ervan werkt al enkele jaren niet meer wegens niet meer ondersteund, maar goed.
    Ik heb eigenlijk wel zin in een groter toestel. Ik zeg wel 'groter' en dus niet noodzakelijk 4K.

Ik vraag me af of een 4K TV écht wel de moeite waard is : die demo's in de winkel zien er natuurlijk allemaal geweldig uit, maar real life scenario's zijn toch wel anders :
    - een heel groot deel van de TV-kanalen zenden nog niet eens uit in Full HD, laat staan 4K (Telenet HD digicorder)
    - het streamen van 4K content zal zwaarder wegen op je internet abo ; ik heb een Wigo abonnement, vanaf 750Gb word je als grote gebruiker opgemerkt en val je terug op 10Mbit down tot het einde van je aanrekeningsperiode. iPads van de kids, computers van de kids, iphones van de kids, mijn computer, mijn ipad, en dan Netflix er nog eens bij. Als ik dan ook nog eens overschakel op 4K streams bij Netflix, dan zal ik quasi elke maand als grote gebruiker aanzien worden.
    - ik heb nog een grote DVD-collectie, die er via upscaling naar Full HD nog heel goed uitzien, maar m'n BluRays zien er natuurlijk een stuk beter uit
    - hoe zullen voornoemde DVD's varen bij een upscale naar een 4K TV ? En wat met mijn BluRays ? Geen zin om die allemaal te vervangen door UHD BluRays, een grote extra kost
    - er zijn ook Full HD TV's met HDR : is dat écht zo'n groot verschil ? En wat met standaarden ? Er zijn blijkbaar verschillende standaarden van HDR (net zoals er HD-DVD en Blu Ray was). Welke moet je TV dan ondersteunen ?
    - Wat met mijn Surround systeem, een Yamaha YHT-S 400, een systeem met virtual surround, met 3 HDMI aansluitingen en ondersteuning voor HDMI, gekocht in 2012 toen er nog geen sprake was van 4K. Kan ik dan zomaar 4K Netflix streamen naar de TV ? Hmm, neen he, de HD Digicorder ondersteunt geen 4K. Dan de nieuwe wel, maar wat met dat surround systeem ? Een Xbox One X met een UHD BluRay via die Yamaha ? No go, denk ik. Dus om ten volle van 4K te genieten, zal ik én de TV, én de digicorder, én de home cinema moeten vervangen. Ouch !
    - En last but not least : de prijsverschillen, LED-LCD vs OLED. OLED zal er gelikt uitzien, zonder twijfel, maar zo'n meerprijs is toch niet geoorloofd, eh
    https://www.coolblue.be/nl/televisie...1/merk:philips

Dus, hamvraag, wat is het nut van een 4K TV, terwijl ik voor minder geld een grotere nieuwe topklasse Full HD TV kan kopen ?

Ik ga proberen om op al jouw vragen een goed antwoord te voorzien:
    1) Daar moet je het niet voor doen, die zullen altijd achterlopen.
    2) Netflix 4K zal je inderdaad heel wat bandbreedte kosten, volgens henzelf zo'n 7GB/uur / toestel.
    3) Hoe dvd eruit zal zien op 4K zal ervanaf hangen hoe goed de upscaler van een toekomstige (bluray/tv-toestal) zal zijn.
    4) Vergeet full hd toestellen anno 2018, toch zeker als je HDR wilt gebruiken en dat is wel de moeite, mits het toestel wat deftig is.
    5) HDMI is gelukkig backwards compactibel, dat surround systeem zou nog gewoon moeten werken. Enkel zal je geen UHD doorgifte kunnen doen en dus zal een toekomstige UHD player/console rechtstreeks op de tv gehangen moeten worden en audio kan dan via een optische kabel/hdmi ARC werken..

6) En nu zijn we bij het laatste puntje beland: OLED is weldegelijk de meerprijs waard en de prijs kan serieus aantrekkelijk gemaakt worden, afhankelijk waar je het toestel aankoopt.. De C755 staat nu aan 1.500 en daar kan waarschijnlijk met wat mail en bel werk, nog meer vanaf.

iTrader
    7 (90%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demon326 Bekijk bericht
    Ik ga proberen om op al jouw vragen een goed antwoord te voorzien:
    1) Daar moet je het niet voor doen, die zullen altijd achterlopen.
    2) Netflix 4K zal je inderdaad heel wat bandbreedte kosten, volgens henzelf zo'n 7GB/uur / toestel.
    3) Hoe dvd eruit zal zien op 4K zal ervanaf hangen hoe goed de upscaler van een toekomstige (bluray/tv-toestal) zal zijn.
    4) Vergeet full hd toestellen anno 2018, toch zeker als je HDR wilt gebruiken en dat is wel de moeite, mits het toestel wat deftig is.
    5) HDMI is gelukkig backwards compactibel, dat surround systeem zou nog gewoon moeten werken. Enkel zal je geen UHD doorgifte kunnen doen en dus zal een toekomstige UHD player/console rechtstreeks op de tv gehangen moeten worden en audio kan dan via een optische kabel/hdmi ARC werken..

6) En nu zijn we bij het laatste puntje beland: OLED is weldegelijk de meerprijs waard en de prijs kan serieus aantrekkelijk gemaakt worden, afhankelijk waar je het toestel aankoopt.. De C755 staat nu aan 1.500 en daar kan waarschijnlijk met wat mail en bel werk, nog meer vanaf.
    Hey, alvast bedankt voor je info !
    Hmm, ik kijk dus wel degelijk naar een vervanging over de hele lijn, want ik hou niet van halfbakken toestanden. Nog even wachten is dus de boodschap, kijken wat Telenet gaat doen met die 4K digicorder en bijbehorende downloadlimiets (onbeperkt zou écht onbeperkt moeten zijn, of je nu maandelijk 100gb of 2Tb download, je betaalt immers genoeg).
    Vergeten te zeggen : die Ambilight is onontbeerlijk en gezien enkel Philips dat aanbiedt, is mijn keuze beperkt...

Maar er moeten hier toch mensen zijn die al een superdeluxe 4K TV hebben, met een HD digicorder, en bijvoorbeeld een PS4 Pro, of XBox One X ? Hoe zien DVD's er over het algemeen uit ? Gewone BluRays ? Hebben jullie ook meteen jullie surround systeem geüpgraded ? Ervaringen ?
    Ik heb momenteel maar één '4K bron, een PS4 Pro. Die zou ik dan eventueel rechtstreeks op de TV kunnen aansluiten en optical audio van de PS4 Pro naar de versterker. Als ik daar dan nog een Xbox One X aan toevoeg, ben ik gezien natuurlijk, maar goed, first world problems...

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Hmm, ik kijk dus wel degelijk naar een vervanging over de hele lijn, want ik hou niet van halfbakken toestanden. Nog even wachten is dus de boodschap, kijken wat Telenet gaat doen met die 4K digicorder en bijbehorende downloadlimiets (onbeperkt zou écht onbeperkt moeten zijn, of je nu maandelijk 100gb of 2Tb download, je betaalt immers genoeg).
    Vergeten te zeggen : die Ambilight is onontbeerlijk en gezien enkel Philips dat aanbiedt, is mijn keuze beperkt...

Maar er moeten hier toch mensen zijn die al een superdeluxe 4K TV hebben, met een HD digicorder, en bijvoorbeeld een PS4 Pro, of XBox One X ? Hoe zien DVD's er over het algemeen uit ? Gewone BluRays ? Hebben jullie ook meteen jullie surround systeem geüpgraded ? Ervaringen ?
    Ik heb momenteel maar één '4K bron, een PS4 Pro. Die zou ik dan eventueel rechtstreeks op de TV kunnen aansluiten en optical audio van de PS4 Pro naar de versterker. Als ik daar dan nog een Xbox One X aan toevoeg, ben ik gezien natuurlijk, maar goed, first world problems...
    Ik heb een 65" E8 OLED van LG en ben daar heel content van.
    Heb de digibox (1080i model) en de Xbox aan de 5.1 Surround gekoppeld van Teufel en speelt perfect 4K content af. De ingebouwde mediaplayer van de TV zelf doet wel goed zijn job.

Heb daarom zelfs de Android Box in de kast opgeborgen.

Content op de XBox One X is heel mooi. Onlangs nog RDR2 gespeeld, alsook Human Fall Flat met de vriendin en dat was ook mooi.

Netflix speel ik via de TV zelf af en ziet er ook deftig uit. Niet alles is 4K kwaliteit, enkel de Marvel reeksen enzo. Desondanks zie je t.o.v. 1080p wel een verschil.

Blurays zelf gebruik ik niet, enkel rips. Dus 720p's, 1080p's en 2160p met HDR ziet er echt subliem uit. Die 1080p rips zien er ook deftig uit. Hangt wel af van je instellingen van de TV zelf.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)

Zoals Demon & Ascari heb ik ook zo'n "superdeluxe" 4k tv staan. De LG Oled 55C8, een 5.1 surround met een denon receiver, PS4 pro, digicorder en mediaspeler.

Nu, we moeten een kat een kat durven noemen. DVD's zien er op HD tv's al niet geweldig meer uit en op 4K tv's zien ze er ook gewoon niet geweldig uit, da's nu eenmaal de aard van het beestje. TV zenders zien er goed uit maar, absoluut beter vanwege gewoon de hogere kwaliteit van de panelen die oled tv's gebruiken (alle tv's gebruiken trouwens LG oled panelen).

Spider-Man en God of War zijn een geweldige ervaring naar mijn mening op m'n tv.

Nu, dé reden waarom je echt zo'n tv zou kopen is de 4k content. En geloof mij, vanaf je een echte 4k HDR film hebt gezien wil je niet meer terug. Elke keer ik een film kijk ben ik soms meer bezig met het gapen naar de kwaliteit en de kleuren dan de effectieve film Als ik dan bij m'n zus op bezoek ga en naar hun HD lcd tv kijk (ook een philips ambilight) denk ik enkel "pfoeh, valt toch wel een beetje tegen"

Maar naar mijn mening is 1080p het minimum dat je zou moeten gebruiken voor je films om echt te genieten van deze tv's. 4k HDR is natuurlijk het beste
    Hell must be empty, all the devils are here.

iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Zoals Demon & Ascari heb ik ook zo'n "superdeluxe" 4k tv staan. De LG Oled 55C8, een 5.1 surround met een denon receiver, PS4 pro, digicorder en mediaspeler.

Nu, we moeten een kat een kat durven noemen. DVD's zien er op HD tv's al niet geweldig meer uit en op 4K tv's zien ze er ook gewoon niet geweldig uit, da's nu eenmaal de aard van het beestje. TV zenders zien er goed uit maar, absoluut beter vanwege gewoon de hogere kwaliteit van de panelen die oled tv's gebruiken (alle tv's gebruiken trouwens LG oled panelen).

Spider-Man en God of War zijn een geweldige ervaring naar mijn mening op m'n tv.

Nu, dé reden waarom je echt zo'n tv zou kopen is de 4k content. En geloof mij, vanaf je een echte 4k HDR film hebt gezien wil je niet meer terug. Elke keer ik een film kijk ben ik soms meer bezig met het gapen naar de kwaliteit en de kleuren dan de effectieve film Als ik dan bij m'n zus op bezoek ga en naar hun HD lcd tv kijk (ook een philips ambilight) denk ik enkel "pfoeh, valt toch wel een beetje tegen"

Maar naar mijn mening is 1080p het minimum dat je zou moeten gebruiken voor je films om echt te genieten van deze tv's. 4k HDR is natuurlijk het beste
    Bij mij is ook continu zo. Ben dan 65" OLED gewoon en dan kom je bij ne kameraad ofzo en die heeft dan een 50" LED TV en dan lijkt alles kleiner. Eens je OLED gewoon bent wil je echt niets anders.
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

iTrader
    7 (90%)
    Mja, OLED is natuurlijk serieus duur. Is het beste maar ik denk eerlijk dat de content (en de bandbreedte/downloadvolume) nog niet is wat het moet zijn. Er wordt al gesproken van 8K TV's zelfs, waar gaat dat naartoe ?
    Nu, zo'n grote TV is natuurlijk indrukwekkend, zelfs een Full HD model. Een vriend van me heeft een 55 inch Full HD van LG en ik moet zeggen dat dat veel meer indruk maakt dan mijn 40 inch, ook al is de beeldkwaliteit min of meer dezelfde is.

Alles hangt natuurlijk ook af van upscaling. Heb een BR speler van Sony die DVD's heel goed upscaled naar Full HD, en de PS4 doet dat minstens even goed. Maar natuurlijk verre van perfect. 4K is natuurlijk nog 4 keer meer pixels en dan gaan zelfs mijn BluRays upgescaled worden, waar ik mij dan op korte termijn wel aan ga ergeren, denk ik. En zoals gezegd, mijn collectie vervangen door allemaal UHD BR's, zie ik ook niet meteen zitten.
    Enfin, misschien nog beter wachten tot het najaar 2019 en dan zien wiens hoofd zeer doet

Toch bedankt voor de input, mag nog altijd komen, hoor
    Laatst gewijzigd door Powerwing; 6 december 2018 om 13:51

iTrader
    67 (100%)
    Over 8k zou ik u de komende jaren alvast niet teveel zorgen maken. Uiteraard zijn ze steeds bezig met de volgende generatie of techniek. Net zoals bv. een bedrijf als Sony als bezig is met z'n PS6 R&D terwijl zelfs de PS5 nog niet voor meteen is. Zo werkt dat nu eenmaal

Blurays zien er zeker en vast goed uit op een 4k hoor. Eigenlijk is het niet de 4k waarvoor je het doet, dat verschil ga je vaak niet merken op de formaten waarover we bezig zijn. Waar je het wel voor doet is HDR, en dat is iets waar OLED vooralsnog in uitblinkt tegenover andere technieken. Maar HDR krijg je enkel op 4k natuurlijk. HDR op een lcd paneel bestaat ook maar die tv's kunnen gewoonweg niet donker of helder genoeg gaan om het deftig te tonen. Dat is gewoon gelimiteerd vanwege hun achtergrondverlichting terwijl bij OLED de pixels zelf het licht geven.

Telenet heeft bv 's nachts geen limiet om uw 4k's binnen te halen, maar dan zijn we nu over een grijze zone bezig

iTrader
    7 (90%)
    Maar HDR krijg je enkel op 4k natuurlijk. HDR op een lcd paneel bestaat ook maar die tv's kunnen gewoonweg niet donker of helder genoeg gaan om het deftig te tonen. Dat is gewoon gelimiteerd vanwege hun achtergrondverlichting terwijl bij OLED de pixels zelf het licht geven.
    Ik dacht dat er zelfs Full HD TV's met HDR zijn, maar dat is eerder zeldzaam. Maar over LCD vs OLED : er zijn toch ook LED LCD TV's die full backlighting hebben ipv gewoon de zijkanten ? Of heb ik dat mis ?

Telenet heeft bv 's nachts geen limiet om uw 4k's binnen te halen, maar dan zijn we nu over een grijze zone bezig
    He he, ja ik begrijp het, maar ik hou me daar niet mee bezig, eerlijk gezegd. Ik koop af en toe eens een BluRay, welbepaalde films die ik zeker in 1080p wil, en soms neem ik dan ook eens een DVD mee voor een paar eurootjes. Ik heb dan ook nog Netflix en Play More dus heb content genoeg, hoor

iTrader
    67 (100%)
    Ik dacht dat er zelfs Full HD TV's met HDR zijn, maar dat is eerder zeldzaam. Maar over LCD vs OLED : er zijn toch ook LED LCD TV's die full backlighting hebben ipv gewoon de zijkanten ? Of heb ik dat mis ?
    Een LCD kan nooit deftig HDR weergeven om de reden dat ze achtergrondverlichting hebben. Zelfs al hebben ze local dimming, dan zal er nog steeds ontsnappen door de pixels die uitstaan. Daarom dat zwart eerder heel donker grijs is dan effectief zwart.

Net zoals wanneer je een licht aandoet in uw living dat dit ook voor een stuk de ruimte ernaast zal verlichten.

TiM007's schermafbeelding
    iTrader
    96 (100%)
    Over 8k zou ik u de komende jaren alvast niet teveel zorgen maken. Uiteraard zijn ze steeds bezig met de volgende generatie of techniek. Net zoals bv. een bedrijf als Sony als bezig is met z'n PS6 R&D terwijl zelfs de PS5 nog niet voor meteen is. Zo werkt dat nu eenmaal

Blurays zien er zeker en vast goed uit op een 4k hoor. Eigenlijk is het niet de 4k waarvoor je het doet, dat verschil ga je vaak niet merken op de formaten waarover we bezig zijn. Waar je het wel voor doet is HDR, en dat is iets waar OLED vooralsnog in uitblinkt tegenover andere technieken. Maar HDR krijg je enkel op 4k natuurlijk. HDR op een lcd paneel bestaat ook maar die tv's kunnen gewoonweg niet donker of helder genoeg gaan om het deftig te tonen. Dat is gewoon gelimiteerd vanwege hun achtergrondverlichting terwijl bij OLED de pixels zelf het licht geven.

Wat betreft HDR sorry is niet volledig waar. HDR op een QLED/LCD is veeeeeel feller dan OLED (dat is dan ook bijna het enige )
    psn: dn_tim

iTrader
    67 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TiM007 Bekijk bericht
    Wat betreft HDR sorry is niet volledig waar. HDR op een QLED/LCD is veeeeeel feller dan OLED (dat is dan ook bijna het enige )
    Dan moet je wel al naar een full array lcd tv moeten gaan. Edge light gaat bv al problemen geven aangezien (zoals de naam zegt) de buitenkant al veel meer licht krijgt dan het midden. Als je een echt deftige lcd tv wilt met HDR kan je al net zo goed dat beetje meer uitgeven en een oled nemen

iTrader
    48 (100%)
    Ikzelf ga deze post ff volgen.
    Ben ook aan het kijken om in Januari een nieuwe TV kopen.
    Mijn ook is momenteel gevallen op de

LG 65C8PLA of de samsung QE65Q8D

Misschien hier mensen ervaring met 1 van deze toestellen , wat zijn de pro's of contra's
    XboxLive Gamertag : Mad Max Be

iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raptus Bekijk bericht
    Ikzelf ga deze post ff volgen.
    Ben ook aan het kijken om in Januari een nieuwe TV kopen.
    Mijn ook is momenteel gevallen op de

LG 65C8PLA of de samsung QE65Q8D

Misschien hier mensen ervaring met 1 van deze toestellen , wat zijn de pro's of contra's
    Carrion heeft de 55C8 en ik de 65E8. Ben er heel content van. Er zijn niet echt nadelen behalve dan als je die OLED's uitsluitend gebruikt voor te gamen, kan een HUD ofzo van de game na verloop van tijd wel inbranden, maar dan moet je serieus veel moeite doen voor dat te laten gebeuren.

Kleuren zijn schitterend, enkel het geluid is maar meh, daar kan je best een 2.1 of 5.1 surround setje erbij kopen of een soundbar.

Voordeel bij de Samsung is QLED, dus een LCD paneel met Quantum Dot filter ervoor, dus geen inbranding en fellere (hoger contrast) kleuren. En bij de duurdere modellen is die One Connect Box wel een voordeel.

Ging normaal een Samsung Q9FN kopen, blij dat ik toch voor een OLED ben gegaan.

Edit: ik zeg het misschien nog eens maar check zeker FOKA.nl, PlatteTV.nl of TVReus.nl voor de beste prijzen.
    In België zijn die prijzen i.v.m. Nederland vrij hoog.

Paar maanden geleden mijne 65E8 voor €1500 minder via TVReus aangekocht, nu is diezelfde TV nog eens €400 in prijs gezakt.
    Laatst gewijzigd door Ascari; 16 december 2018 om 13:02

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Ik ga ook volgen.
    Heb mijn oog laten vallen op een LG OLED55B7V.
    Dat is natuurlijk niet meer de nieuwste reeks, meer qua prijs/kwaliteit heb ik niks beters gevonden.
    Ik wacht nu af tot de solden in januari en dan hoop ik enerzijds dat die effectief korting gaat krijgen én nog steeds beschikbaar zal zijn. Zou wel eens ver einde reeks kunnen zijn.

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

Pagina 1 van 13 1234511 ... Laatste

Regels voor berichten