Zuiderkempenaren

1. Dennoman
    Dennoman
    Kijk 's aan, toch al drie members, 't gaat vooruit
  2. FORZA M
    FORZA M
    Jaja, de Zuiderkempen. Ben zelf van Hulshout, en ga naar school in SKW, dus hoor ik hier wel thuis zeker.
  3. exCite
    exCite
    ik ben ook van Heist-op-den-Berg (Wiekevorst)
  4. Dennoman
    Dennoman
    Tiens, kwist eigelek ni da er grote scholen in sint-katelijne waver te bespeuren waren kende wa mensen uit Hulshout en die hebben toch allemaal in Heist op 't school gezeten.
  5. FORZA M
    FORZA M
    Ik zit daar dan ook op het De Nayer Instituut, onderdeel van de Hogeschool voor Wetenschap en Kunst, en sinds dit jaar ook van Lessius. Het middelbaar heb ik in Aarschot gedaan. Is ongeveer gelijk verdeeld in Hulshout: 50% doet z'n secundair in Aarschot, 45% in HodB, en 5% elders.
  6. Dennoman
    Dennoman
    Ah, right enorme school in Aarschot, het atheneum is dat zeker? Ik heb daar nog een tijdje avondschool Chinees gedaan. Trok op ni veel, ma swat
  7. FORZA M
    FORZA M
    Met het atheneum heb ik geen ervaring, maar dat is naar het schijnt inderdaad niet de beste school. Zelf zat ik op het college, maar je hebt daar ook nog het ronduit gigantische Damiaan instituut, Het Sancta Maria, Sima en Siba,... Eigenlijk is Aarschot één grote school met wat cafés ertussen
  8. Dennoman
    Dennoman
    Mjah, ben nu aan het twijfelen. School waar ik heenging was om de hoek van het Damiaaninstituut. Is vooral een beroepsschool dacht ik, ni?
  9. Savage
    Savage
    authentieke Lierenaar, jammer genoeg momenteel woonachtig te Gent. Maar ik schrijf een thesis over de Sint-Gummaruskerk
  10. jelliuz
    jelliuz
    zit op kot in Mechelen, vriendin is van Lier, dus zit wel regelmatig in die streken

Zelf woon ik in de buurt van Sint-Niklaas, OostVlaanderen.
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13
Pagina 1 van 2 12 Laatste

Inloggen

Inloggen