WAR 9lives guild

1. ßiig_Joe Pwner
    ßiig_Joe Pwner
    1e member zie ik :d

Voor mij zou order leuker zijn , maar als het destruction word dan volg ik jullie wel .
    De reden dat ik zou order willen gaan , is omdat velen destruction worden , als wij dan Order zijn zullen we veel sneller gekent zijn op de server en zo zullen we ook meteen andere Order players aantrekken . ééndracht maakt macht , 1 goede groep order > 1000 aparte destruction players . - just my point of vieuw

ook ben ik er zeker voor om engels te spreken in de guild , en andere europese spelers te inviten .

mijn voorkeur gaat uit naar PvE , maar in WAR is pvp vanzelfsprekend dus mischien kunnen we focusen op beide ? Niet van : pvp guild only en nooit PvE'en .

ziezo
  2. Genious
    Genious
    idd, eersten om te accepten.
    atm is de vraag naar destruction wel pak groter.

maar als al degene die zeiden dat ze zowiezo zouden meedoen hier nu zouden komen vertellen dat ze een voorkeur hebben voor order, kan dat alsnog veranderen.
    (maar ik vrees - ja, ik heb lichte voorkeur voor order - er een beetje voor)

en ja van pve en pvp, zoals ik dus zei in pm: denk dat er quasi niemand exclusief het een of het ander wilt doen, maar er zullen wel algemene voorkeuren zijn.
    is vooral om te weten welk vlees we in de kuip hebben
  3. diknmuis
    diknmuis
    ik heb ook een voorkeur voor order maar als het destruction word doen ik ook mee
    ik zal zeker veel bezig zijn met pve maar mss dan na een tijdje pvp
    voor mij is het voornaamste om vaste buddy's te hebben om samen te spelen (helpen) wat ik ben nog niet zolang actief op mmorpg gebied
    ivm engels praten, als je van plan bent andere europese spelers toe te laten zal je natuurlijk niet anders kunnen
    het gaat er mij voornamelijk om om veel FUN te hebben
  4. General Lee
    General Lee
    Wat is me dat hier? Het hol van de Order-fans?
  5. xantrax
    xantrax
    Ik ga zowiezo ook voor Order, eigelijk om dezelfde reden als ßiig_Joe Pwner .
  6. Marcquez
    Marcquez
    Haha, waar zijn die destro fans ier.
    Ik heb ook een grote voorkeur voor order tbh.
    Zou de enige reden zijn waarom ik eventueel zou joinen.

En ben voor pve en pvp (een gezonde balans is nodig )
  7. Zenko
    Zenko
    Mijn voorkeur gaat ook naar order uit, en wil zowel pve als pvp gaan doen.

Weet er iemand of er pre-paid cards gaan zijn zoals in wow, of enkel met credit card betaald kan worden?
  8. _Wicked_
    _Wicked_
    Voilla joined.

Voorkeur is eigenlijk ook order, maar maakt helemaal niet uit. Moet nog alles leren van WAR op gebied van gameplay ook dus

@ zenko : pre-paid cards van 60dagen zouden er moeten zijn.
  9. ßiig_Joe Pwner
    ßiig_Joe Pwner
    haha , iedereen die er nu al inzit wil Order worden
    natuurlijk zullen er ook destruction fans bijkomen .. We zullen moeten wachten tot als de interessegroep veel members heeft , en dan zien welke side er het meeste bij de wensen van de players past .

ik blijf natuurlijk bij het standpunt van mn eerste post
  10. Marcquez
    Marcquez
    Wel grappig eigenlijk dat er nog geeneen met een destro voorkeur inzit.
    Het gaat mss dan toch nog order worden My fingers are crossed

Maar als dit doorgaat wil ik wel dat er een deftige groep mensen zich met de organisatie van de guild kan bezig houden en er ook tijd voor heeft.
    Want heb al veel meegemaakt dat we zo een guild beginnen, maar door gebrek aan organisatievermogen van een guild deze niet echt teveel te betekenen heeft.
    Zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben op een toch deftig niveau (bvb in wow ?)
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 201
Pagina 1 van 21 1234511 ... Laatste

Inloggen

Inloggen