Vlaams Nationalisten

1. dunno
    dunno
    Stem N-VA jongens
    Ik heb er onmiddelijk wat mooie primitieve Vlaamse schilderkunst bijgezet van Pieter Breugel de Oude.
  2. Avondland
    Avondland
    Maakt de partijpolitiek de Vlaamse strijd niet kapot? Maar de Beweging heeft aan haar kant dan ook weer eens een opknapbeurt nodig.
  3. dunno
    dunno
    Dat is zeker niet bevorderlijk, maar een 'Forza Flandria' zoals het Vlaams Belang voorstelt heeft voor mij nog steeds een wrange bijsmaak. Ik zou liever hebben dat een overkoepelend orgaan dat voorstelt en die dominante extreem-rechtse houding van het VB wat minder doorsijpelt. Dat is net zoals Wilders een Groot-Nederland wil, kan het gewoon niet Frits Bolkestein of een PvdA'er komen?
  4. Winterlord
    Winterlord
    Het probleem is dat tegenwoordig de partijen een alleenrecht willen hebben op het gedachtegoed dat hen creëerde. Bij ons is dat volgens mij een ernstiger probleem omdat onze beweging in de eerste plaats een volksbeweging is, die mensen van allerlei overtuigingen onder dezelfde banier schaart. De Godsvrede wordt echter maar al te vaak vergeten, en iedere Vlaamsgezinde partij houdt zich bezig met de anderen te schaden. Vlaams Belang, N-VA en LDD hebben het belangrijkste uit het oog verloren, en voeren een verbitterde strijd om stemmen. Een Forza Flandria is m.i eigenlijk niet nodig. Wat wél nodig is, is het respecteren van de Godsvrede, zoals die heerst op de IJzerwake (en vroeger de IJzerbedevaart, maar ja...). Het werkte vroeger, dus waarom zou het nu niet meer werken?
  5. tgc_9012
    tgc_9012
    N-VA overweegt de ongrondwettelijkheid van de belangenconflictprocedure aan te kaarten bij het grondwettelijk hof (wegens schending van het gelijkheidsbeginsel)
  6. Willem90
    Willem90
    Ik ben lid van de N-VA en het is niet waar dat de N-VA een strijd voert om stemmen. Als u naar ons beleid kijkt, moet u dat normaalgezien wel merken. Wij zijn niet zoals LDD dat zich bezig houdt met tussentijdse verkiezingsuitslagen. Ok we kijken er wel naar, maar vergelijk ons aub niet met Vlaams Belang of LDD. dank u wel
  7. spray-bunny
    spray-bunny
    'k Vind een single-issue kartel (vlaamse onafhankelijkheid) tussen NVA-LDD-VB geen slecht idee. 't Zou neerkomen op een feitelijk referendum over de splitsing van België.
  8. tgc_9012
    tgc_9012
    Ik ben ook lid van N-VA en ik ben ook wel voorstander van zo een single-issue kartel. Maar dan ook enkel in dat geval, anders zal ik nooit op een kartel met VB stemmen.
  9. _ns_
    _ns_
    Ook maar aangesloten, de Bart de Wever en deze club zouden een coalitie moeten vormen .
  10. Avondland
    Avondland
    Verdinaso had inderdaad antisemitische sentimenten, maar wie had dat niet in die tijd? Bekijk dat ook eens in het licht van de toenmalige tijdsgeest.
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14
Pagina 1 van 2 12 Laatste

Inloggen

Inloggen