Playstation 3

1. *Fmc*
    *Fmc*
    Hmm, ik blijf toch een dubbel gevoel hebben bij LBP.
    Langs de ene kant wil ik het wel kopen omdat het leuk en vernieuwend is enzo. Maar langs de andere kant denk ik dat je er vrij snel op uitgekeken bent. Uiteindelijk is het toch gewoon maar levels doorlopen. Ook denk ik dat je al vrij creatief moet zijn om deftige levels in elkaar te steken.
    Nuja op play.com staat hij voor 33 euro. Misschien toch maar overwegen.
    Als iemand nog goeie redenen weet om hem te kopen, let me know ^^
  2. KromeFlux
    Kheb een maand gelede cod waw gekocht. Ik dacht da shooters op ps slecht ginge zijn, omda ik dacht da ik da ni ging kunnen, mr gwn ff wennen en dan ist echt wel een zot spel!!
  3. Cookiebear
    Cookiebear
    wacht nog ff op killzone dat wordt pas feest
  4. Thorstein
    Thorstein
    Burnout paradise The ultimate box kost 24.99€ bij de free shop. Dikke fun voor die prijs.
  5. RemcoB
    RemcoB
    Op de PS3 speel ik nu nog Far Cry 2, maar ik heb zo het gevoel, dat dit spel zo'n spel is, na een halfuur ben je het beu. Dat heb ik toch. En de volgende dag heb je er weer heel veel zin in, maar na een tijdje ben ik het dan weer beu. Misschien toch een heel kleine miskoop! Maar over Saints Row II en GTA IV heb ik geen klachten. (: Even mededelen voor de geïnteresseerde. En voor de goede schrijvers onder ons, weet iemand hier hoe je een Pre-of Review kunt schrijven, ofja, waar moet je dan klikken enzooo...
  6. Rivfader
    Rivfader
    Speel op het moment FIFA 09
  7. FreakyJP
    FreakyJP
    @ RemcoB, ik had dat ook bij FC2. Het repetitieve karakter en die aanvallen tijdens die lange ritten stoorden enorm. Imo hadden ze beter gekeken naar Mercenaries 2, wat een veel betere open wereld gaf als shooter.
  8. valies
    valies
    Killzone 2 komt eraan

Vette game
  9. Ge0force
    Ge0force
    Mijn familie is helemaal weg van Buzz Quiz TV, elke keer als ze op bezoek komen moeten we de buzzers boven halen

Killzone 2 = beste consoleshooter tot nu toe imo
  10. valies
    valies
    Bweuh, goeie reden om geen Buzz in huis te halen me dunkt

Kijk uit voor de taart!
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 45
Pagina 3 van 5 Eerste 12345 Laatste

Inloggen

Inloggen