PC gamers

1. Karre
    Karre
    Dat ik deze groep niet eerder heb gezien. Er gaat toch niets boven het gamen op een PC en dankzij mijn nieuwe PC kan ik er weeral volop tegenaan .

Naar welk spel zijn jullie het meest benieuwd trouwens? Ik ben in elk geval het meest benieuwd naar Spore omdat het eens iets geheel anders is. Hopelijk kan het zijn hoge verwachtingen voldoen.
  2. EternalSilence
    EternalSilence
    Red alert 3
    Spore
    Diablo 3
  3. Ge0force
    Ge0force
    Ik kwam er ook gisteren pas achter

Meest kijk ik uit naar Stalker: Clear Sky, gevolgd door Crysis Warhead. De sfeer in beide voorgangers was gewoonweg subliem, dus een vervolg is mooi meegenomen!

Verder ben ik een enorme fan van RTS-games, dus staan Red Alert 3 en Starcraft II hoog op mijn verlanglijstje. De gameplay van Red Alert 3 is vrij traag (vermoedelijk omdat het ook op x360 uitkomt) maar dit hoeft niet per sé slecht te zijn, dit laat meer ruimte voor micromanagement en strategie. Ook Spore lijkt me bijzonder origineel en komt vast en zeker in mijn collectie.

Ook de nieuwe Prince of Persia en Tombraider wil ik wel spelen. Ik heb me prima geamuseerd met de voorgangers.

En op gebied van RPG's staan Space Siege, Dragon Age en Diablo 3 op mijn verlanglijstje.

Tenslotte nog een paar andere multiplatformgames die ik sowieso op pc zal kopen: FarCry2, Project Origin, GTA4, Alan Wake.

Wie nu nog durft beweren dat pc-gaming dood is...
  4. Karre
    Karre
    Ik ben ook een grote RTS en RPG fan maar tegelijkertijd ben ik toch ook wel een simulatie fan met momenten. En ik kijk ook wel uit naar de games die je opnoemt Ge0force maar toch ben ik het meest benieuwd naar Spore omdat dat toch wel eens iets geheel anders is dan we gewoon zijn .
  5. Karre
    Karre
    Iets vergeten, welk spel raden jullie aan? Zo heb ik nog nooit Half Life 2 gespeeld (ik weet het, ik moet me schamen) maar anderzijds wil ik wel C&C3 kopen omdat ik wel zin heb in een RTS. Nogal een moeilijke keuze .
  6. XPlosiv
    XPlosiv
    Half Life 2 blijft toch een unieke singleplayer ervaring Je gaat het u zeker niet beklagen. Mijn mond viel soms open in den tijd. Nu zijn we wel al iets meer gewend makom, het blijft de moeite.
  7. Shellshock
    Shellshock
    En als je The Orange Box koopt, ga je het zeker niet beklagen. 5 Games voor 50€.
  8. johnnathanh
    johnnathanh
    Command and Conquer is leuk in het begin maar gaat naar mijn mening al snel vervelen
  9. Karre
    Karre
    Half Life valt eerlijk gezegd toch wel tegen als je de shooters van nu gewoon bent. Portal en Team Fortress daarentegen zijn wel leuk .
  10. Genius
    Genius
    Benieuwd naar RA3, Crysis Warhead, Far Cry 2, Fallout 3, GTA IV en uiteraard Stalker

En dan nog in mindere mate spore, nieuwe PoP, Fallout 3, Alan Wake.

Komen aardig wat nieuwe (top)games uit dus volgende maand uitkijken naar een nieuwe pc.
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 71
Pagina 1 van 8 12345 ... Laatste

Inloggen

Inloggen