Bruce Dickinsonn Paul Di'anno of Blaze Bayley?

1. bLaZeR
    bLaZeR
    Dat word hier plots druk :o
    En Avondland verwoord het zeer goed ^^
  2. Avondland
    Avondland
    Je zit ook met een gewoontevorming rond Bruce. Als er van vandaag op morgen Motörhead ineens zonder Lemmy komt te zitten en een andere, maar even goede, zanger treedt aan zal die ook als minder worden ervaren. Bayley heeft een goede stem, maar omdat je met die Bruce-traditie zit vind ik een Bruceloze Maiden ook maar iets vreemds hebben. Terwijl een nummers als 'Futureal' fantastisch is.
  3. yekezei
    yekezei
    True, als ik aan Iron Maiden vocals denk, dan denk ik aan nice Bruce Dickinson vibrato's en zijn prachtige stem van Rock in Rio, zal wel de gewoontevorming zijn ja, vervang James Hetfield door een eve goede metal zanger en Metallica bestaat niet meer.
  4. boozeke
    boozeke
    Den Bruce.
    Moet toegeven dak ze met paul ook ni slecht vond, verre van zelfs, heerlijk ruw.
    Maar met Blaze trekken ze op nx, eerlijk gezegd.Goeie nummers,goeie gitaarriffs ed, maar zang 0,0.
  5. Bluto
    Bluto
    Bij Metallica is de samenstelling ook al een paar keer veranderd. Als er een andere zanger komt valt het natuurlijk wel het meer op. Bij Iron Maiden stoorde het me niet echt, maar in andere gevallen, zoals Queen, is de zanger gewoon onvervangbaar.
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
Pagina 2 van 2 Eerste 12

Inloggen

Inloggen