I-care

1. lttuvix
    lttuvix
    Als je iets te melden hebt laat het hier gerust achter
  2. PinkyNTheBrain
    PinkyNTheBrain
    Ik heb gisteren een scheet gelaten.
  3. Don Cartman
    Don Cartman
    Ik heb gisteren een bericht over deze scheet gekregen.
  4. - CooKie -
    - CooKie -
    Examen ruiken naar scheet.
  5. X1RON
    X1RON
    Ik ben net even in slaap gevallen achter mn boeken en nu voel ik me scheet.
  6. lttuvix
    lttuvix
    Net bericht gehad dat een goeie vriendin (men snoezelbuddy ) op school wss gaat buizen voor haar stage. Nu omdat ze nen kind heeft, weinig geld is ze dus ook genoodzaakt te stoppen.
    Vind het wel jammer, ontdanks ze zo onzeker is, is ze toch een top in wat ze doet inzake opvoedersschap gewoon al omdat zij veel heeft meegemaakt, en echt kan aanvoelen hoe de mensen zich voelen.

Nuja om te laten zien hoeveel er gestopt zijn
    1ste jaar 45 mensen
    2 groepen geplitst
    ik ben de enigste van mijn groep over, in de andere groep (ben dus naar daar moeten gaan) zijn er ook nog maar een 5 tal

Niet echt motiverend om zo een mentaal zwaar beroep te leren terwijl je iedereen ziet weggaan omdat ze het niet aankunnen (mentaal, of financieel)
  7. X1RON
    X1RON
    *pat*
  8. Rage
    Rage
    meeeeh nieuwjaar is al om zeep

Gisteren stond ik op met vies veel pijn aan de bovenkant van mijn been. Bekken/lies ?? Eigenlijk de hele bovenkant van mijn been, het stuk net onder men buik. (Als het over aan arm ging zou ik over oksel & schouder praten)

Ik had daarna het prachtige idee om te gaan schaatsen op de vijver van een buur. Daarna had ik zoveel pijn aan mijn been dat ik zelfs niet meer kon gamen omdat zitten teveel pijn deed. Ik ben dan uiteindelijk rond 22u in bed gaan liggen en toen is de pijn vele malen erger geworden.

Ik kon zelfs geen TV kijken omdat ik dan op mijn rug of op mijn linkerzij moest gaan liggen, en zo doet het pijn. Uiteindelijk even naar TV geluisterd omdat ik op mijn rechterzij moest gaan liggen om minder pijn te hebben.

Ik ben de hele nacht wakker geweest van de pijn, maar uiteindelijk toch in slaap gevallen en rond 14u opgestaan.

Ik kan niet meer staan op die been, ik kan die moeilijk draaien, pffffff

Het doet al een stuk minder pijn als deze nacht, maar ik kan echt niet blijven rechtstaan

Het voelt aan alsof mijn been uit de kom is, bij elke stap die ik zet voel ik mijn beenderen of zoiets

volgens de mama is het een ontsteking dus die heeft mij een pil gegeven daarvoor, maar ik ga seffes toch eens in de medicijnen kast kijken of er geen dikke pijnstillers liggen.

ik MOET kunnen feesten vanavond
  9. PinkyNTheBrain
    PinkyNTheBrain
    u work that leg boy!
  10. lttuvix
    lttuvix
    ow das wel rot mininum. Ik hoop dat ge nog iets van uw nieuwjaar hebt gehad?
    enja ik zou toch best naar een dokter gaan
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 24
Pagina 1 van 3 123 Laatste

Inloggen

Inloggen