Holebi

1. Stabby
    Stabby
    Niemand zou van mij zeggen dat ik op mannen val (als ook vrouwen). Ik heb me in het laatste jaar middelbaar geout en niemand geloofde me.

Ik kan dat nichterig gedrag zelf niet zo goed verdragen. Hangt ervan af in welke mate.
  2. Genkenaar
    Genkenaar
    Overdreven verwijfde kerels kan ik zelf ook totaal niet hebben hoor.
    En roze vind ik zo not done bij mannen eigenlijk (maar ligt er dan ook weer aan wat het is en in welke mate).
    En travistitie kan ik gewoon niet begrijpen, homo = man op man, niet man op vrouw met een lul.

Meeste mensen geloven het zelfs nu na 4 jaar nog altijd niet van mij, maar dat boeit mij niet, het is niet alsof ik iets te bewijzen/kiezen heb
  3. MiniJeffrey
    MiniJeffrey
    Roze is toch nog schoon kleur, wel liucht roze he (dat bijna naar wit leunt). Flashy pink toestanden zijn dan weer niet ok
  4. Genkenaar
    Genkenaar
    Ja ok, dat maakt ook al een heel verschil.
    Op de trein naar de gaypride zat er ene volledig in het flashy pink (topke, lange wollen kousen en hotpants, idd het was dan niet alleen roze maar ook nog eens enorm verwijfd), omg, ik kreeg daar letterlijk pijn van aan mijn ogen

http://www.idealdesignbe.com/fotos/gay1/80.jpg
    Hier een foto van op de gaypride, ik ben degene met de zonnebril helemaal rechts, al sta ik er maar half op ^^
  5. Dennoman
    Dennoman
    Pastel "baby"roze vind ik zo vreselijk lelijk. But fret not: ik ken wel het één en ander van gay modekleuren.

Greige, om er maar één te noemen
  6. Genkenaar
    Genkenaar
    Ik ben best nieuwsgierig wie het is dat Stabby gekust heeft.
    Vooral naar het geslacht om eerlijk te zijn
    (zie "Heb je een lief" topic als ge niet snapt waar ik het over heb)
  7. Dennoman
    Dennoman
    Even de foto van de Gay Pride wiki toegevoegd, vind ik machtig Net Milk gezien en ik moet zeggen: nooit zo trots geweest om gay sympathiser te zijn ^^
  8. vdhjeroen
    vdhjeroen
    Oi oi,

Ik ben juist lid geworden maar dat is hier wel stil...
  9. MiniJeffrey
    MiniJeffrey
    Inderdaad, tijd om eens wat leven in de brouweri te steken. Wie gaat er naar de Gentse feesten?
  10. vdhjeroen
    vdhjeroen
    Ik ken niemand in mijn vriendenkring dat naar de Gentse feesten gaat, dus ga ik niet...
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 58
Pagina 5 van 6 Eerste 123456 Laatste

Inloggen

Inloggen