Holebi

1. Genkenaar
    Genkenaar
    Dennoman, zoals gij het zegt interpreteer ik het mij alsof dat hij bedoelde dat ik er vrouwelijk uitzie op die foto (als in: vrouwenkapsel en make-up), wat totaal niet het geval is hoor

Nuja, ik zal maar gwn zeggen dan dat dat volk normaal was, neem die "100% mannelijk" stelling maar uit die zin, dan komt het beter over peis ik.
  2. MiniJeffrey
    MiniJeffrey
    Toch jammer dat er nog ekele verborgen holebi mensen opt forum zitten en die er niet voor durven (willen) uitkomen
  3. Timooo
    Timooo
    Bepaalde personen in het vizier, Jeffrey? :o
    Ik vraag geen namen. :3
  4. MiniJeffrey
    MiniJeffrey
    Details op MSN Timoo, pm me uw adres mr
  5. Stabby
    Stabby
    tzijn mietjes degene die het ni durven! Niemand gaat u minder graag zien ze
  6. MiniJeffrey
    MiniJeffrey
    Gaat gij mr nog wat grof doen op zwam.
  7. Stabby
    Stabby
    Ja jong kvoel mij der nog altijd slecht door kwas aant afkicken
  8. Genkenaar
    Genkenaar
    MiniJeffrey, nu hebt ge mij ook wel nieuwsgierig gemaakt zeh
    Maar ik ken hier amper mensen, dus heb ik er niet veel boodschap aan ^^

En Stabby, u uiten is niet voor iedereen makkelijk hoor, ik weet nog hoelang ik mij extra heb ingehouden toen ik het eigenlijk al van plan was, maar ben blij dat het voor mij al 4 jaar geleden eruit is gekomen zonder teveel tegenslag.
    Alleen mijn ma die voordoet dat ze er niks tegen heeft maar mij sinds toen wel mij altijd kut behandeld, steeds strenger wordt en het constant over de gevaren van homo zijn heeft (soa's, discriminatie, etc.)
  9. Stabby
    Stabby
    Ik respecteer de mensen die zich niet durven outen. Eens je je out, moet je tevens zeer assertief zijn en duidelijk maken dat ge u daar goed bij voelt.
  10. Dennoman
    Dennoman
    Mjah, veel mensen die ik ken die holebi zijn hebben het nooit nodig geacht om zich te outen. Als je vertrouwen hebt in de vrienden die je gekozen hebt en de familie waar je van houdt, is het volgens hen volstrekt normaal om op een dag met een partner van hetzelfde geslacht thuis te komen, dat ze er dan maar achter komen. Ik snap ook inderdaad niet waar dat hele outen nu per se voor nodig is, tenzij om aandacht te trekken in de meeste gevallen, iets waar niet iedereen nood aan heeft.

Natuurlijk, als je in een omgeving leeft waarin weinig respect of begrip voor holebi's bestaat, kan ik wel snappen dat zo'n outing ergens een zeer groot evenement is en ook moet zijn.

Trouwens, wat ik me ook afvraag: hoe staan de gay guys hier eigenlijk tegenover "nichterig" doen? Ken zelf namelijk een aantal homo's waar je het totaal niet van zou zeggen. Geen strakke kleren, geen lispeltje, geen zwaar aanstellerig gedoe, geroddel of meidenpraat. Is dit ook vooral een uitroep tot aandacht denken jullie, of is het voor een echte "queer" () ook belangrijk om zich zo uit te kunnen drukken?
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 58
Pagina 4 van 6 Eerste 123456 Laatste

Inloggen

Inloggen