Holebi

1. Genkenaar
    Genkenaar
    morgen gaypride! ^^
    (officieel vandaag, ma'k ga nu pas slape)
  2. MiniJeffrey
    MiniJeffrey
    Gaypride is nu eens iets waar ik liever niet mee geassocieerd wordt... Door heel da verwijfd caranavalsgedoe hebben heel wat mensen een vooroordeel over ons, de gewone jongens die een normaal leven leiden.
  3. Dennoman
    Dennoman
    Hele concept achter "Gay Pride" ook nooit echt gesnapt. 't Is niet alsof holebi zijn een vaardigheid is ofzo, 't is gewoon een manier van leven. Zeg dan dat je blij bent om homo te zijn, dat is prima, maar denk eraan: trots/ijdelheid komt voor de val.
  4. Genkenaar
    Genkenaar
    Het heeft puur te maken met tonen dat iedereen gelijke kansen verdiend, is eigenlijk de boodschap hierachter.

En verwijfd carnavalsgedoe?
    Mss 4/5 wat daar rondliep was 100% normaal en mannelijk (inclusief ik).

Ik ben ook niet voor heel dat "trots om holebi te zijn" gedoe, vind ik ook zever omdat ge inderdaad hier niet eens trots op kunt zijn, maar dat is ook totaal niet de redenen dat ik daar naartoe ga, ik wil gewoon het idee erachter, wat ik als eerste zei, steunen.

Het liep daar dan ook vol met campagne mensen die voor rechten en dergelijke strijden.

En ook de sfeer was er enorm goed en ik was gwn "verplicht" van te gaan omdat mijn beste vriendin ook ging.
  5. Stabby
    Stabby
    Je ziet er nochtans niet mannelijk uit als ik je foto zie, Genkenaar.
  6. Genkenaar
    Genkenaar
    Want ge ziet enorm veel op die foto.
  7. Stabby
    Stabby
    Je stelling dat 80% van de gaypride mannelijk is zegt al genoeg.
  8. Genkenaar
    Genkenaar
    Sure, als gij denkt 100% zeker te weten hoe ik ben en hoe ik eruit zie door 1 enorm simpele foto met alleen mijn gezicht, ik hou u niet tegen hoor, dit verteld voor mij meer over u dan het u over mij verteld.
    Maar ik ga hier niet verder over doorgaan, ik wil niet dat dit eindigt in een bashfest en hou het liefst vriendelijk hier
  9. Timooo
    Timooo
    Anyway, welkom aan alle nieuwe leden! ♥~
  10. Dennoman
    Dennoman
    Ja, het is natuurlijk volstrekt abnormaal om te zien hoe iemand eruit ziet op een foto met zijn gezicht

Hij zegt dat je er niet mannelijk uitziet, niet dat je niet mannelijk bent. Enfin, zo heb ik het geïnterpreteerd.
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 58
Pagina 3 van 6 Eerste 123456 Laatste

Inloggen

Inloggen