Historia

1. Timmie
    Timmie
    Volgende week beginnen we er weer aan!
  2. Avondland
    Avondland
    Ik begin er binnenkort ook aan, maar eerst nog wat bureaucratische rompslomp eer ik mijn programma kan indienen.
  3. Timaeus
    Timaeus
    Mja mijn papieren zijn onderweg van Leuven dus anyday now
  4. Timmie
    Timmie
    Hier is alles al lang geregeld, mijn herinschrijving ergens in juli al gedaan en mijn isp heb ik deze week kunnen invullen. Geen bureaucratische zever dus, alles meteen in orde vanaf de eerste week
  5. Timaeus
    Timaeus
    ISP gaak nog schoon mee wachten en es kijken wat voor keuzevakken ik nog heb
  6. Timmie
    Timmie
    Mja, die heb ik al allemaal een keer bekeken. Ik ben nu alleen nog aan het twijfelen over 6 studiepunten. Er is een vak over Europese integratie, maar dat is compleet in het Engels, dus ik weet niet goed wat ik daarvan kan verwachten. Daarnaast zou ik misschien online publishing kunnen volgen, maar dat trekt me niet voor de volle 100% aan.
    Misschien eens kijken of ik het vak Krijgsgeschiedenis aan de KMS kan gaan volgen, dat is ook 6 studiepunten en wordt gegeven door Luc De Vos (co-promotor van men thesis).
  7. prozackx
    prozackx
    ISP ingevuld, maandag en dinsdag geen les

keuzevakken dit semester (2e bach KUL): geschiedenis van rusland en geschiedenis van de internationale betrekkingen
  8. Timmie
    Timmie
    Dat is dan van Kerremans? tot 1945?
  9. prozackx
    prozackx
  10. Timmie
    Timmie
    Interessant vak. Ook zeker het vervolg erop volgen (1945-nu) in tweede semester.
    (gaat ook eventueel nog in 3e bach)
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 158
Pagina 6 van 16 Eerste ... 2345678910 ... Laatste

Inloggen

Inloggen