Het front tegen wielertoeristen

1. Dennoman
    Dennoman
    Erger erger erger!
  2. GMotha
    GMotha
  3. ?therapy?
    ?therapy?
    Tzou begot tijd worden
  4. GMotha
    GMotha
    Deze groep heeft pics nodig. Ik zal in de loop van de week nog aan een toepasselijke illustratie werken.
  5. megamold
    megamold
    weg met de wielerterroristen !
    de straat is van iedereen en niet enkel van een hoopke oude zakken met quickstep vestjes en veel te strakke broekskes !
  6. Bosvos
    Bosvos
    weg met terroristen, leve zandweggetjes en bospaden !
  7. gizmo666
    gizmo666
  8. ?therapy?
    ?therapy?
    Daarnet weer zo'n piraat tegen gekomen
    Er staan haaientanden op de baan dus iedereen die ietwat de wegcode kent gaat stoppen of op zijn minst vertragen. Komt die even tussen mij en de auto links van me vlammen. Hup, zomaar de voorrang van de auto's op de andere baan afpakken.

Ik vind persoonlijk dat ik me best weinig aan dingen erger maar die wielertoeristen, daar krijg ik het dus van. Zouden ze het zelf wel beseffen dat ze andere mensen serieus kunnen verwonden door hun gekloot?
  9. Dobbelsteen
    Even enkele ergernissen bundelen:

-Ze roepen altijd naar mekaar alsof ze aan weerszijden van het Kanaal staan. Vooral in de vakantie is dit ergerlijk, aangezien ik op een populaire landweg woon

-Ze denken dat ze de baan voor zichzelf hebben.

-Ze staan regelmatig naast de baan te zeiken (nee, ze nemen niet eens de moeite om ne struik te zoeken).

-Sommige rijden zo traag dat je ze met een gewone fiets moet inhalen om niet om te vallen van traagheid. Ook vooral een irritatie als je met de auto aan het rijden bent.

-Als ze dan eens niet aan het rijden zijn met hun gepimpte carbon-aluminiumfietskes, denken ze dat wielrennen op tv het meest interessante aller tijden is. Maar eigenlijk BOEIT HET ME NIET
  10. Razzia
    Razzia
    Grrr, ik haat ze
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 28
Pagina 1 van 3 123 Laatste

Inloggen

Inloggen