Serie met boekdiscussie (SPOILER ALERT)

1. eS
    eS

In deze thread mag er vrij gediscussieerd worden over de boeken, indien er correct met de spoilerregels omgegaan wordt (zie hieronder).
    Originele openingspost van Dawg(oi22):

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dawg (oi22) Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Een nieuw seizoen van Game Of Thrones brengt niet alleen discussies over de serie met zich mee, maar ook intellectuele gesprekken (*) over het bronmateriaal, in dit geval dus de Song Of Ice & Fire boeken. Openlijk praten over de boeken in die andere thread wordt natuurlijk niet echt geapprecieerd (heads will roll) en daarom is er ook nood aan een aparte thread waar je zonder problemen kan vergelijken met de boeken of zelfs je gal kan spugen over een drastische aanpassing.

*o.a over de haarkleur van bepaalde personages

FAQ

Q: Leuke thread! Nu kan ik eindelijk openlijk sappige details neerpennen over het vijfde boek waarin di-
    A: Stop right there, criminal scum. Je mag in deze thread inderdaad openlijk praten over de boeken, maar ENKEL over A Game Of Thrones, A Clash of Swords én A Storm of Swords.

Q: Mag ik dan echt niets vertellen over A feast for Crows en A Dance with Dragons?
    A: Oh, jawel hoor. Maar informatie uit die boeken MOET je in spoiler-tags zetten met de naam van het boek erbij.

voorbeeld:

Spoiler for A Dream of Spring:

Q: Ik wil ook kunnen meepraten met de grote jongens Waar haal ik me best de boeken?
    A: Op Amazon vind je de boeken momenteel voor een erg democratische prijs. Je kan de boeken wel goedkoper vinden, maar dan gaat het meestal over de boxset met vijf boeken. (Het verschil zit hem in A Storm Of Swords en A Dance with Dragons, die zijn gesplitst in twee boeken.)

Q: Wat gebeurt er als ik de regels niet respecteer of voor de lol een spoiler plaats in het andere topic?
    A: Dit, gevolgd door dit.

Veel plezier!
Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Inloggen

Inloggen