Nieuwe discussie

1. kay-gell
    kay-gell
    Bon, ik heb al eens snel een ontwerp gemaakt om de CEO van Telenet te mailen:Thoughts?

Beste Duco,

Ik hoop dat het je niet stoort dat ik je bij je voornaam aanspreek, wij gamers zijn namelijk een vriendelijk volkje dat geen onderscheid maakt tussen ras, klasse, geaardheid, …
    Dit wil niet zeggen dat we je carrière niet respecteren, integendeel.

Maar genoeg met die intro, ik mail je met een dringend probleem. Je weet dat 9lives, de gamingsite bij uitstek onder de hoede van Telenet valt.
    Ondertussen telt de website al meer dan 90.000 leden.
    Dit forum had een prachtige manier gevonden om nuttige posters te belonen. Je kon elkaar een punt toekennen voor een post die je nuttig/grappig/handig/… vond.
    De zogenaamde reputation points oftewel “repkes” genoemd, dat bespaart ons namelijk wat typwerk
    Echter enkele maanden geleden werd er een update gedaan op het forum en werden de repkes afgeschat omdat dit problemen met de server gaf. Een groot probleem voor ons gezien we nogal gesteld zijn op onze “e-peen”. Ik ga u de uitleg besparen van wat dat is, maar het is de virtuele tegenhanger achter de reden waarom 50-ers plots Harleys of sportwagens kopen en naar AC/DC beginnen te luisteren.
    Dat even terzijde, na die update voelden de forumleden zich nog meer down dan een Griek die zijn krant openslaat in het katern “financiën”.
    Om hier iets aan te doen werd er zelfs een poll gehouden: http://www.9lives.be/forum/algemene-...onsysteem.html
    Hieruit blijkt dat bijna 2/3 van de posters het systeem ook graag terug wil.

Duco, ik heb al fantastische dingen over jou gehoord en ik hoop dat je de bijna 100.000 leden van dit forum gelukkig kan maken.
    We vragen niet veel van je, geef ons onze repkes terug en we zullen gelukkig terug in onze donkere kamer verder gamen. Ik beloof je ook nog dat ik hoogstpersoonlijk een fles cava kom afleveren voor je op de hoofdzetel.

Dus Duco, bij deze een warme oproep: help ons onze repkes terug te krijgen!

Mvg,

9lives
  2. rscaboy
    rscaboy
    Spammen maar. Hopelijk staat er geen Harley in zijn garage.
  3. kay-gell
    kay-gell
    Hopla, de mail is verstuurd.
  4. kay-gell
    kay-gell
    Hij heeft geantwoord. Ik voel het, we zitten op een doorbraak!!!
  5. leo_leo_rex
    leo_leo_rex
    Hope da hij er voor zorgt dat de repkes terugkomen! Desnoods dreigt hij maar met ontslagen!

Hier nog een stel borsten dan kunnen we er weer tegen aan!

Spoiler:
  6. SwagYolo
    seg kay-gell waar blijven die repkes????
  7. fearofthedark
    fearofthedark
    we want reps!
  8. leo_leo_rex
    leo_leo_rex
    Spoiler:

Spoiler:

Ik ben meer voor de dees:
    Spoiler:

Big bang theorie...
  9. kay-gell
    kay-gell
    In augustus komen ze terug chicas!!
  10. kay-gell
    kay-gell
    Ah en nu zeggen ze dat ze bij de volgende update terug komen. En wanneer is die dan?
    Antwoord: "ooit". Dat kan hier zomaar ofwa???
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 43
Pagina 2 van 5 Eerste 12345 Laatste

Inloggen

Inloggen