Battlefield games

1. Epyon
    Epyon
    BF9>BFV>BF2>BF42

!!!
  2. shairi
    shairi
    Ik vind ze toch eerder de evenknie van elkander
  3. vishnusixclix
    vishnusixclix
    BF2>BF9-BFV>BF42
  4. dunno
    dunno
    BF42>BF2

BFV vond ik redelijk, BF9 nooit gespeeld.
  5. shairi
    shairi
    nja nee 2 heeft toch net dat ietsje meer
  6. vishnusixclix
    vishnusixclix
    En binnenkort Battlefield: Heroes?

Wie gaat het spelen?

Ik heb het de beta al meer dan een week niet meer gespeeld, eerlijk gezegd. Dat belooft niet veel goed...
    Tgeen me vooral tegensteekt is dat ik niet kan kiezen wel server ik kan joinen en, erger nog, de aanwezigheid van slechts twee (2 !! ) mappen.
  7. shairi
    shairi
    idd ik weet (nog) niet wat ik ervan moet verwachten dus echt een oordeel vellen doe ik nie, ma het klinkt allemaal een beetje verkeert en kiddy?
  8. dunno
    dunno
    Ik heb sowieso al weinig interesse in Bf: Heroes. Voor mij een prangende vraag: waarom een spel maken dat slechts 2 mappen telt? Natuurlijk moeilijk om een gegeven paard niet in de bek te kijken. Men doet dan eens iets gratis voor de gemeenschap.

M.i loopt de Battlefield succes formule ten einde. Iedereen heeft het wel gezien. Stop met het uitmelken voor het te laat is, ik ben alleszins niet van plan nog veel van die reeks te kopen. Ik vind dat men zich zou moeten richten op MMO-achtige variant, met een nog grotere battles van 300-400 spelers en als doel gebied te veroveren, zoals in WW2Online. Natuurlijk zouden maandelijkse betalingen mij wel een beetje afschrikken.
  9. vishnusixclix
    vishnusixclix
    Welkom aan Razzia!
  10. Razzia
    Razzia
    Ehe danke
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21
Pagina 1 van 3 123 Laatste

Inloggen

Inloggen