Bart De Wever fanclub

1. _ns_
    _ns_
    WOOT bartje heeft het toch weer mooi gedaan !
  2. pvt. stengo
    pvt. stengo
    Bartje heeft dat schoon gedaan
  3. GILBOUTOn
    GILBOUTOn
    Goeie politicus + droge humor=
  4. stephanie H
    stephanie H
    amai, deze berichten zijn van 2009
    ik wilden alleen even melden dat mr. De Wever toch denk ik meer respect mag verdienen.
    Het is super moeilijk volgens mij om de fouten van al de vorige op te lossen.
    Ik bedoel, het was niet de beslissing van De Wever om de Walen elk jaar 2000euro te geven over een heel jaar gezien voor elke Belg.
    Denk ik dan.
    Ik weet niet of ik correct ben, maar als het waar is dat we erg veel geld moeten afgeven aan de Walen door dat wat er zoveel jaren terug beslist is... Dat De Wever geen minister wil worden en niet zomaar wil ja zeggen is dus dan zijn volste recht veronderstel ik dan.
    Het is echt zeer moeilijk, een machine zou ontploffen als hij zulke vraag zou krijgen
  5. XavierDG
    XavierDG
    Ben benieuwd naar de verkiezingen in 2014, de traditionele partijen gaan waarschijnlijk zwaar op hun bek krijgen want nu doen ze alsof ze doen wat ze zeggen maar dat is enkel maar omdat ze nu al bezig zijn met de verkiezingen tegen dan en hopen zo stemmen te ronselen.
    Ik stoor mij enorm aan mensen die beweren dat de nva en dan vooral bart de wever grote praat heeft en weinig doet, maar ze kunnen ook moeilijk iets doen wanneer de rest van de regering hen tegenwerkt.
Weergegeven resultaten: 31 t/m 35 van 35
Pagina 4 van 4 Eerste 1234

Inloggen

Inloggen