iTrader
    7 (100%)

Freelance illustrator

Hallo,

Wij zijn op zoek naar een freelance illustrator om voor ons de grafische uitwerking van onze projecten te verzorgen. Ik heb hieronder alle info (kort) neergepend, maar je kan me natuurlijk altijd via PM of andere weg (zie verder) contacteren voor meer uitleg.

Wie zijn wij
    Ik werk voor The Tipping Point (link), een opleidings- en adviesbureau dat bij organisaties leertrajecten uitstippelt en begeleidt met de nadruk op gedragsverandering. Binnen de organisatie ben ik als e-learning consultant actief binnen de digitale tak van het hele gebeuren. Concreet maak ik e-learningmodules over uiteenlopende onderwerpen en voor diverse markten en sectoren. We hebben bijvoorbeeld recent voor Telenet een e-learningmodule gemaakt rond bescherming van privacy en persoonsgegevens.

Wat zoeken wij
    Wij zoeken grafische profielen die op freelance basis voor ons digitale tekeningen kunnen maken die in de e-learningmodules zullen worden gebruikt (achtergronden, scènes, personen,...). Wij spelen heel sterk in op de kracht van visuals om het leerproces te stimuleren. Qua stijl gebruiken wij vaak een cartoon-stijl, maar dat is niet noodzakelijk altijd het geval. Sommige onderwerpen zijn vrij serieus, wat ook moet gereflecteerd worden in de look&feel van de e-learningmodule.

Profiel
    • Illustrator, Photoshop
    • Flexibel
    • Op vrij korte termijn inzetbaar
    • Actief meedenken bij het conceptuele design van de e-learningmodule
    • Respect voor deadlines

Wat geven wij
    We rekenen een uurtarief van €40 excl BTW. Per project moet je rekenen op 3-5 dagen full-time werk.

Geïnteresseerd?
    Mijn contactgegevens staan op de website: link. Momenteel staan nog geen voorbeelden op onze website, maar indien gewenst zet ik een aantal gerealiseerde projecten online

IrisH's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Klinkt interessant! Ik heb u een email gestuurd met mijn werk-email jobs@irishopp.com . Ik werk voltijds als freelance illustrator/concept artist. Bij deze een paar voorbeelden van mijn werk:

http://www.irishopp.com/ << mijn portfolio

https://support.wwf.be/nl/3/Steun-WWF << Red de panda's, pls? En de tijgertjes en de plantjes en de oceanen en...

Regels voor berichten