Discussie: Windows 10 Pro key

Mulle's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)

Windows 10 Pro key

Hey,

Ik heb een nieuwe pc besteld om in elkaar te steken. Nu ben ik opzoek naar een legale Windows 10 Pro key. Deze van de huidige pc kan ik niet meer gebruiken omdat het nog een upgrade key gaat van Windows 8.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt.

Mvg,
    Tom

Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk

ScSi's schermafbeelding
    iTrader
    76 (99%)
    Gewoon eerst even proberen, grote kans dat de key toch geaccepteerd wordt. Zoniet heb je nog 30 dagen om een nieuwe key te zoeken
    Doet graag aan schatten..

iTrader
    0
    Kost 2 euro op ebay en werkt imo altijd.

Mulle's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ScSi Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Gewoon eerst even proberen, grote kans dat de key toch geaccepteerd wordt. Zoniet heb je nog 30 dagen om een nieuwe key te zoeken
    Zal ik eens proberen maar denk van niet, is enkel de Blu-ray speler dat ik hergebruik. Denk ooit vroeger eens geprobeerd zonder succes.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Kost 2 euro op ebay en werkt imo altijd.
    Liever niet op eBay, al verschillende keren moeten paypal moeten inschakelen om geld terug te krijgen.

iTrader
    3 (100%)
    Heb voor men 3 pc men keys op gamekeydiscounter gekocht: €12.95 , zijn er nog goedkopere te vinden.

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulle Bekijk bericht
    Zal ik eens proberen maar denk van niet, is enkel de Blu-ray speler dat ik hergebruik. Denk ooit vroeger eens geprobeerd zonder succes.Liever niet op eBay, al verschillende keren moeten paypal moeten inschakelen om geld terug te krijgen.

Niets mis met ebay, hoor. Heb al serieus veel keys daar gekocht voor de PC's van forumleden die ik assembleer en ze werken nog altijd. Gewoon zien dat die een hoge feedback % hebben en veel reviews. Kan er weinig fout gaan.

Windows 7 of 8 keys kan je zeker nog gebruiken. Gewoon zien dat die key niet hergebruikt wordt op bvb. je vorig systeem. Je moet wel zien dat de versie van de 7 of 8 key overeenkomt met de versie van de 10. Dus een Home key kan geen 10 Pro acitveren.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Mulle's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    Bedankt voor de info, heb een OEM versie aangekocht op gamekeydiscounter.

Cedric's schermafbeelding
    iTrader
    56 (100%)
    Handtekening

Satkan's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Het is uberhaupt niet nodig om een key te gebruiken als het watermark je niet zou storen, je krijgt immers alle updates.

iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satkan Bekijk bericht
    Het is uberhaupt niet nodig om een key te gebruiken als het watermark je niet zou storen, je krijgt immers alle updates.
    Ja want die €5 of €10 gaat ne mens platzak maken .

Als ge de meeste opties wilt gebruiken zal je je Windows na 30 dagen moeten activeren.
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

iTrader
    20 (100%)
    Welke opties zijn volgens jou dan uitgeschakeld na die 30 dagen? Ik ben legit curieus.
    Zoals ik zeg, alles blijft actief, er is alleen een watermark.
    Powershell werkt nog, je kan alles nog installeren, alle menus werken nog, je kan zelfs windows updates binnenhalen.
    Ik heb zowel in mijn thuisomgeving als in mijn vorige werkomgeving genoeg contact gehad met machines die langer dan 30 dagen zonder key draaien.
    Zelfs jaren in productie.

Die keys van 5-10 euro zijn op illegale wijze bekomen. Een key van een OEM mag je in essentie niet overdragen.

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Welke opties zijn volgens jou dan uitgeschakeld na die 30 dagen? Ik ben legit curieus.
    Zoals ik zeg, alles blijft actief, er is alleen een watermark.
    Powershell werkt nog, je kan alles nog installeren, alle menus werken nog, je kan zelfs windows updates binnenhalen.
    Ik heb zowel in mijn thuisomgeving als in mijn vorige werkomgeving genoeg contact gehad met machines die langer dan 30 dagen zonder key draaien.
    Zelfs jaren in productie.

Die keys van 5-10 euro zijn op illegale wijze bekomen. Een key van een OEM mag je in essentie niet overdragen.
    30d na de 30d stopt uw windows ermee. Na 15d reboot hij om het uur. Zoiets was het dacht ik.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

iTrader
    20 (100%)
    Dat zijn toch allemaal urban legends hoor. Zoals ik zei, ik heb een tijd lang een paar pc's thuis gehad zonder windows licentie, die uren per dag aanstonden, ook virtuele machines. Nooit problemen met gehad, met gemak client/server applicaties op zitten programmeren in c#, powershell scripts voor het beheer, draaide ook een locale active directory via een server die ik had,... all that goodness.

Ik heb intussen al jaren werkervaring met dit soort zaken, maar even een paar links die je best leest vooraleer we de discussie verderzetten.

Microsoft allows anyone to download Windows 10 for free and install it without a product key. It’ll keep working for the foreseeable future, with only a few small cosmetic restrictions. And you can even pay to upgrade to a licensed copy of Windows 10 after you install it.

Here is the list of limitations you will face in this situation:
    A watermark will remain at the lower right-hand corner saying Activate Windows.
    Windows will send out notifications asking you to activate Windows. I am not sure how frequent it will be, but you will notice it every day.
    There will be a ‘Windows isn’t activated, Activate Windows now‘ notification in Settings.
    You will not be able to change the wallpaper, accent colors, themes, lock screen, and so on. Anything related to Personalization will be grayed out or not accessible.
    Some apps and features will stop working (Dit heb ik nog nooit ofter nooit meegemaakt zelfs bij intensief gebruik.)
    Although currently, you may still get Updates, Microsoft is likely to change its policy in the future.

Microsoft has done an interesting thing with Windows 10. Besides giving it as a free upgrade to anyone with an activated Windows 7 or Windows 8 PC the OS is also one big shareware demo.

Well, we cannot say for how many days one can use Windows 10 without activation as Windows 10 seems to work without activation for years.

iTrader
    132 (100%)
    Dat zijn toch allemaal urban legends hoor. Zoals ik zei, ik heb een tijd lang een paar pc's thuis gehad zonder windows licentie, die uren per dag aanstonden, ook virtuele machines. Nooit problemen met gehad, met gemak client/server applicaties op zitten programmeren in c#, powershell scripts voor het beheer, draaide ook een locale active directory via een server die ik had,... all that goodness.

Ik heb intussen al jaren werkervaring met dit soort zaken, maar even een paar links die je best leest vooraleer we de discussie verderzetten.

Microsoft allows anyone to download Windows 10 for free and install it without a product key. It’ll keep working for the foreseeable future, with only a few small cosmetic restrictions. And you can even pay to upgrade to a licensed copy of Windows 10 after you install it.

Here is the list of limitations you will face in this situation:
    A watermark will remain at the lower right-hand corner saying Activate Windows.
    Windows will send out notifications asking you to activate Windows. I am not sure how frequent it will be, but you will notice it every day.
    There will be a ‘Windows isn’t activated, Activate Windows now‘ notification in Settings.
    You will not be able to change the wallpaper, accent colors, themes, lock screen, and so on. Anything related to Personalization will be grayed out or not accessible.
    Some apps and features will stop working (Dit heb ik nog nooit ofter nooit meegemaakt zelfs bij intensief gebruik.)
    Although currently, you may still get Updates, Microsoft is likely to change its policy in the future.

Microsoft has done an interesting thing with Windows 10. Besides giving it as a free upgrade to anyone with an activated Windows 7 or Windows 8 PC the OS is also one big shareware demo.

Well, we cannot say for how many days one can use Windows 10 without activation as Windows 10 seems to work without activation for years.
    Voor de professionele gebruiker maakt het weinig uit. Maar voor de gewone gebruiker, die bvb. een thema, wallpaper en andere gepersonaliseerde dingen wilt aanpassen, moet je Windows activeren. Staat in je eerste en tweede alinea.

Dus ja, niet elke optie is actief bij een niet-geactiveerde-Windows, wat van weinig belang is op de professionele werkvloer omdat dat meestal toch niet uitmaakt of in sommige gevallen niet kan.

Je linkt het zwart op wit. Dus discussie is inderdaad niet meer nodig.

iTrader
    20 (100%)
    Je hebt duidelijk de artikelen niet gelezen, je kan de achtergronden gewoon aanpassen door rechts te klikken op een foto en "set as wallpaper" te selecteren. Bij mij lukt dat wel gewoon, zelfs. Een thema,... wie past dat aan? Vrijwel niemand.

Regels voor berichten