grifter's schermafbeelding
    iTrader
    128 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hell-side-boy Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het is ook zo gigantisch groot he, toen ik het had uitgespeeld had ik in een heel groot deel zelfs nog niet geweest.
    is idd een van de beste games ooit. Ik snap wel dat sommige het te traag vinden.
    RetroProductions
    I know why Superman left Krypton. Earth was the only place he could get steroids!
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Shyheim's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bon, ik heb dit spel al van bij de release ongeveer, maar het kon mij precies nooit echt boeien. Ben maar geraakt tot het eind van chapter 1 denk ik, dus snel afgehaakt.

Vond dat alles nogal sloom over kwam en de mogelijkheden nogal overweldigend. Zowel qua items (weapon wheel waarop ge nog vanalles kunt switchen met LT/RT, tonics voor health, stamina & dead eye, food, saddle, craftables, campfire (heb ik daarvoor stuff nodig of kan ik dat gewoon oneindig opzetten), ...) als qua controls (bij increased horse bonding, kwamen daar dan gekke controls bij om trucskes te doen bv).
    Ah, en "moet ik mij nu scheren? Moet ik nu andere kleren aandoen of niet? Want het spel suggereert toch precies dat ik dan beter over kom als ik onder de mensen kom?"

Soit, long story short: ik geraakte er niet in.

Nu deze gen op z'n einde komt, was ik toch nog eens aan checken welke pareltjes er nog op de Xbox waren die ik nog niet had uitgespeeld, en uiteraard... RDR2
    Dus toch opgepikt, doorgezet, en ben godverdomme content dat ik dat gedaan heb. Gewoon herbegonnen en zit nu iets voorbij chapter 2.
    De slow pacing soms past gewoon bij het spel, de muziek is altijd passend bij elke situatie, en uiteindelijk is 't toch allemaal minder complex dan het er initieel uitziet. Wat een geweldig spel, al goed gelachen met bepaalde situes ook.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    128 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ja, dit is nu net hetgene ik zo heel uniek vind aan deze titel. Je moet het zo gewoon laten beleven. Day to day.
    Ik heb die uitgespeeld op PS4 base, nu ben ik die herbegonnen op de Xbox One X. En man, ik geniet er eigenlijk meer van dan de eerste keer omdat ik me nu totaal niet bind aan de missie structuur.
    RetroProductions
    I know why Superman left Krypton. Earth was the only place he could get steroids!

Shyheim's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grifter Bekijk bericht
    Ja, dit is nu net hetgene ik zo heel uniek vind aan deze titel. Je moet het zo gewoon laten beleven. Day to day.
    Ik heb die uitgespeeld op PS4 base, nu ben ik die herbegonnen op de Xbox One X. En man, ik geniet er eigenlijk meer van dan de eerste keer omdat ik me nu totaal niet bind aan de missie structuur.
    Yup, ik speel het feitelijk zoals ik The Witcher speelde. Gewoon genieten van de omgeving en hier en alles en cours de route gewoon meepikken alsof het story-related is. Misschien controversieel om te zeggen, maar de "sidequests" zijn ook een pak minder voorspelbaar en gewoon meer straightforward.

"Yow master Witcher, drowners hebben mijn pa├źllapan gepikt, kunt ge ze aub nekeer terughalen?" versus "hey there stranger, ik zit hier vast, kunt ge effe van uw paard komen en mij helpen.......... hehehh SIKE, handen omhoog buddy"

StoneBall's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Is er veel verschil tussen de PC en Playstation versie, of de moeite niet? Heb deze (met plezier) uitgespeeld op de PS4 Pro, maar aan het denken om deze op de PC ook eens te spelen.
    .

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Aan deze ga ik nog eens opnieuw beginnen op PS5 denk ik (al heb ik geen idee wanneer ik em ga hebben ).

Normaal is dat backwards compatible zeker?

0105676's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JorisBlack Bekijk bericht
    Aan deze ga ik nog eens opnieuw beginnen op PS5 denk ik (al heb ik geen idee wanneer ik em ga hebben ).

Ja. Ik hoop eigenlijk dat er ook een PS5 upgrade komt voor deze.

0105676's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JorisBlack Bekijk bericht

Ja. Ik hoop eigenlijk dat er ook een PS5 upgrade komt voor deze.

iTrader
    128 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StoneBall Bekijk bericht
    Is er veel verschil tussen de PC en Playstation versie, of de moeite niet? Heb deze (met plezier) uitgespeeld op de PS4 Pro, maar aan het denken om deze op de PC ook eens te spelen.
    afhankelijk wat uw systeem is uiteraard. Maar als je alles met alle toeters en blazen kan afspelen aan een min van 60 fps dan is de PC versie wel nog een ferm stuk beter ja.
    De vraag als het op consoles aankomt is ook easy. XBOX One X is het beste platform om deze game op af te spelen gevolgd door PS4 Pro.
    Ik vond het verschil van base PS4 naar XBX enorm!!!
    RetroProductions

iTrader
    128 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    awel second playthrough ben ik net hetzelfde aan het spelen, precies ook ergens zo bedoeld.
    Als je op reddit zit bij RDR2 dan zie je ook nog wekelijks nieuwe dingen die ontdekt worden.
    RetroProductions

da_flux's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grifter Bekijk bericht
    awel second playthrough ben ik net hetzelfde aan het spelen, precies ook ergens zo bedoeld.
    Als je op reddit zit bij RDR2 dan zie je ook nog wekelijks nieuwe dingen die ontdekt worden.
    Geeft zo eens een paar dingen in spoiler ben wel benieuwd

hell-side-boy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Dat wil ook wel eens weten

iTrader
    128 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Goh gaat soms over kleine dingen tot dingen als in animaties of dingen die kunnen gebeuren.
    Ik zal enkele linkjes geven.
    https://www.reddit.com/r/reddeadrede...nuary_its_the/
    en als je dan ziet bij de comments weet je ook al snel dat ook bij water er andere dingen gebeuren of wanneer ze een mes hebben en vechten bij water.
    https://comicbook.com/gaming/news/re...morgan-secret/
    nuja, ik zou eens zeggen duik eens op reddit bij RDR2. Iedere week was msn wel wat overdreven. Zeker nu de game al zo lang uit is, maar aantal maanden terug kwam er nog af en toe (meer dan minder) wat nieuwe geheimen uit
    RetroProductions

split-second's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ben eens benieuwd of deze ook aan een locked 60fps gaat draaien op de PS5...
    PSN: Split-Second
    9LBe member
    Playing: AC: Valhalla, FIFA 21, COD: Cold War on PS5

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk bericht
    Ben eens benieuwd of deze ook aan een locked 60fps gaat draaien op de PS5...
    Games die normaal al locked draaien aan 1 bepaalde fps setting niet, games met unlocked framerate wel.
    Wat je dan krijgt bij RDR2 is improved loading times en een rock solid 30 fps ipv dips maar 60 zal je niet krijgen.

Tags for this Thread

Regels voor berichten