Pagina 1 van 147 123451151101 ... Laatste
    amdr's schermafbeelding
    iTrader
    23 (96%)

Welke game heb je vandaag (uit)gespeeld? - No Spoilers!!!

Ik dacht hier ook eens zo een thread te maken sinds die in het "TV" forum goed macheert. Ik heb hem daarom ook in het general games forum gezet omdat het niet specifiek over 1 genre gaat.

Ik probeer de laatste weken eindelijk eens wat door men ongespeelde Steam games te gaan want met die sales komen er altijd games bij, maar zelden worden ze echt gespeeld

Na 2u38m, 18 trinkets (inclusief die "doing things the hard way" trinket die achter dat blokje ligt ) & 1313 deaths VVVVVV uitgespeeld. Dat spel was zeker de moeite voor wat het mij ooit in een Humble Indie bundle heeft gekost. En het heeft nu nog 3-4 andere modes unlocked dus replay value lijkt me ook wel oké

Verder ook Deus Ex HR uitgespeeld, voor mij toch 1 van de topgames van 2011. Sterk verhaal, coole personages, heel toffe mini games zoals het hacken & die conversatie "module", ...
    Graphics waren voor mij wel te geel/bruin. Ik had dat spel toch graag iets kleurrijker gezien.
    Laatst gewijzigd door amdr; 21 februari 2012 om 11:27

R3L4X's schermafbeelding
    iTrader
    20 (95%)
    Ben overlaatst begonnen met Garry's Mod, super spel , valt ofc niet uit te spelen maar heb er ondertussen al 30+ uur opzitten.

Ook begonnen met Fallout NV alhoewel ik daar wel moeite mee heb om me erdoor te bijten, vooral een gebrek aan tijd ook .

Heb nog een stuk of 30 ongespeelde games staan op Steam, kom er alleen niet toe om deze te installeren en uit te spelen :/.
    "Do not dwell in the past, do not dream of the future, concentrate the mind on the present moment."

- Buddha

smon's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Vorige week terug begonnen met SpaceChem, gisteren eindelijk dat laatste Team Fortress 2 level gehaald. Briljant spel en een van de beste games die ik ooit gespeeld heb.

Verder ook nog Dota 2 en dat zal de komende maanden waarschijnlijk niet veranderen.
    Laatst gewijzigd door smon; 21 februari 2012 om 12:23

amdr's schermafbeelding
    iTrader
    23 (96%)
    Deze week weer voor vanalle indie games aan het gaan, de lijst wordt alleen maar groter en groter, deze week nog Serious Sam BFE en de DLC voor Deus Ex omdat hij toch maar voor 2€ ofzo stond

Momenteel dus bezig met Bastion (hier zit ik toch al 6u in het spel ofzo), Bindig Of Isaac, Bit.trip runner, Dungeons Of Dredmor, Dear Esther (al is die laatste niet echt een spel ) en Sonic Generations.
    Zoals ge ziet aan de namen ben ik gewoon alfabetisch men lijstje aan het afgaan Het zijn wel allemaal goede games, maar Binding of Isaac & Dungeons of Dredmor zijn echt frustrerend met hun perma deaths. Al een paar keer redelijk ver geraakt en dan door een stom foutje of een foute potion te drinken plots doodgaan, maar we blijven proberen!

Vandaag ook eindelijk Braid of Death VII uitgespeeld, en voor een spel van €0.99 was dat een leuke RPGke met een humoristische noot, nu eens aan zijn opvolger beginnen aka Cthulhu Saves the World

doodlefay's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heb onlangs voor de tweede keer New Vegas uitgespeeld, deze keer aangesloten bij de Legion, ICE COLD heart met momenten . En dan vlak voor the end-game er komt, nog voor mn eigen army gekozen, god i'm so selfish

primalmaster's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heb de voorbije 2 weken back to the future ep 1-5, FFXIII-2, en Deus-ex missing link DLC uitgespeeld. Ben nu bezig met escape plan, rayman origins , Last story, en uncharted golden abyss.
    Heb ook nog wat skyrim zitten spelen, met wat nieuwe mods.
    PSN:Exaesism Steam Id:primalmaster

iTrader
    7 (100%)
    Speel bijna enkel BF3 in multiplay. Speel je in feite meerdere keren per avond 'uit', of juist nooit. Het hangt er vanaf hoe je het bekijkt

doodlefay's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door primalmaster Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Heb de voorbije 2 weken back to the future ep 1-5,
    Is het een cool verhaal? Heb enkel de eerste ep uitgespeeld en ook al HOU ik van de franchise, I cant get myself om het verder te spelen, tis 'ietsje' té kinderachtig. 'k Vraag me af als het dan eigenlijk de moeite is om hem heel uit te spelen.

primalmaster's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door doodlefay Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Is het een cool verhaal? Heb enkel de eerste ep uitgespeeld en ook al HOU ik van de franchise, I cant get myself om het verder te spelen, tis 'ietsje' té kinderachtig. 'k Vraag me af als het dan eigenlijk de moeite is om hem heel uit te spelen.
    Ik zou zeggen dat ik de eerste episode het minst interessant vond, en dat het verhaal wel degelijk betert naar gelang je verder en verder gaat. Ik vond dat de 'back to the future' feel van de films wel sterk aanwezig was in de spellen en het verhaal. Het was misschien wel ietsje te gemakkelijk. ik raad je zeker aan het verder te spelen als je de films goed vond.
    PSN:Exaesism Steam Id:primalmaster

picasso123's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Paar dagen geleden met fallout 3 begonnen. Daar ga ik nog lang aan bezig zijn

Jimz's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    L.A. Noire (slecht)
    The Darkness II(Goed)
    F.E.A.R. 3 (In Progress)
    Twitch.tv/Sumtinwon // Find me on 9Lives Discord or pm for My discord.

Essit's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    - Sacred met Underworld expansion paar uurkes gespeeld (ga ik nog lang aan zitten, was vergeten hoe groot en lang dat spel is ).

Shrimpy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Assassins Creed I
    Ik wil weer helemaal mee zijn wanneer de 3de uitkomt. ^^ (Heb de eerste in geen 3 jaar gespeeld ofzo)
    Kom, Duvelke drinken.
    + Vaarwel Zwam, het ga je goed. +

manushranz's schermafbeelding
    iTrader
    7 (59%)
    Super Mario 3d land....nu die xtra levels nog

Sent from my 7 Trophy using Board Express
    Citroen DS3 owner-------------Snes games te koop? PM me !!

Trolle's schermafbeelding
    iTrader
    59 (100%)
    swtor,serious sam BFE,railworks

Pagina 1 van 147 123451151101 ... Laatste

Regels voor berichten