Pagina 9 van 146 Eerste ... 56789101112131959109 ... Laatste
    Nickjeuh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Op een of andere manier ben ik de laatste dagen weer zot geïnteresseerd geraakt in roguelikes. Komt door de nood aan afleiding tijdens examens I guess.

Heb Dungeon Crawl Stone Soup(DCSS), ToME v4, Prospector(space exploration roguelike), infiniverse(Huge procedural ASCII universe), Cardinal Quest en Brogue uitgeprobeerd.

Brogue is er als mijn favoriet uitgekomen door intuïtieve controls te hebben maar tergelijkertijd een complex spel te zijn. Cardinal Quest is ook wel leuk, maar misschien iets te eenvoudig naar mijn smaak, heel slicke controls wel.

Ben tot nu toe tot level 7 van de 26 geraakt. Veel werk aan de boeg dus.

Ik denk dat als ik ooit deftig in ga worden in dit spel, ik de huidige standaard van roguelikes, DCSS, eens ga proberen. Heeft wel een beetje van een learning curve, al is het maar om maar om bekend te geraken met de hotkeys.
    Books I like: Wheel of Time, Liveship Traders Trilogy, Farseer Trilogy, Tawny Man Trilogy, The Black Company, Song of Ice and Fire, Dune, Acts of Caine, The Gentleman Bastard Sequence, Garret P.I., Monarchies of God, Dresden Files, Discworld, Malazan Book of the Fallen, Kingkiller Chronicle, Prince of Nothing, Acacia Trilogy, The Black Magician trilogy, Sherlock Holmes, Prince of Thorns, First Law Trilogy

João's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Eergisteren Rainbow Six: Vegas 2 uitgespeeld. Voor mensen die shootermoe zijn, is dit een welkome afwisseling. Het speelt meer als een strategiegame dan een fps.
    In het begin had ik hier trouwens echt geen zin in, maar naarmate het spel vorderde, vond ik het neiger en neiger. Nog is een spel waar de gameplay centraal staat, en niet de graphics of het verhaal.

FreakyJP's schermafbeelding
    iTrader
    97 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door João Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Eergisteren Rainbow Six: Vegas 2 uitgespeeld. Voor mensen die shootermoe zijn, is dit een welkome afwisseling. Het speelt meer als een strategiegame dan een fps.
    In het begin had ik hier trouwens echt geen zin in, maar naarmate het spel vorderde, vond ik het neiger en neiger. Nog is een spel waar de gameplay centraal staat, en niet de graphics of het verhaal.
    In vergelijking met de oude Rainbow 6 games kun je die Vegas 'spin-offs' nog nauwelijks een strategische games noemen tbh
    DVD's - What I've watched
    Tasta.me - Zoekt extra reviewers voor PS4, Xbox One en PC!
    PSN/XBL: FreakyJP

Brick Top's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door João Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FreakyJP Bekijk bericht
    In vergelijking met de oude Rainbow 6 games kun je die Vegas 'spin-offs' nog nauwelijks een strategische games noemen tbh
    Idd, niet dat die Vegas-games geen leuke games zijn maar ze zijn wel even tactisch als Call of Duty.

João's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Ja, jullie hebben waarschijnlijk gelijk, maar ik vond het toch anders en origineler dan een normale fps zoals Call of Duty.

agrash's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Sniper elite v2: buiten enkele puntjes heb ik me toch goed geamuseerd met deze titel.
    Plus je kon hitler doodschieten, is al een eindje geleden dat ik dat nog heb gedaan..

iTrader
    0
    Heb vandaag eens de Overlord demo op Steam gespeeld. Fantastisch spelletje. Als ik in de vakantie nog geen Torchlight 2/Guild Wars 2/Walking Dead Episode 2 of weet ik wat veel heb zal ik eens de Overlord Complete Pack kopen voor 20 eurotjes en mij daar even mee amuseren.
    Books I like: Wheel of Time, Liveship Traders Trilogy, Farseer Trilogy, Tawny Man Trilogy, The Black Company, Song of Ice and Fire, Dune, Acts of Caine, The Gentleman Bastard Sequence, Garret P.I., Monarchies of God, Dresden Files, Discworld, Malazan Book of the Fallen, Kingkiller Chronicle, Prince of Nothing, Acacia Trilogy, The Black Magician trilogy, Sherlock Holmes, Prince of Thorns, First Law Trilogy

Tr1ploid's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Begonnen met Psychonauts. Ik had gehoord dat het spel enorm goed was, maar zelfs toen was ik nog aangenaam verrast door de gameplay. Echt zalig, dit spel.

Past in het lijstje van commercieel geflopte games die eigenlijk fantastisch zijn, samen met Beyond Good & Evil, Vampire: Bloodlines, en Planescape: Torment.
    followmy.tv | facebook | last.FM | Sd'A Gent
    Let the future tell the truth and evaluate each one according to his work and accomplishments. The present is theirs; the future, for which I really worked, is mine. Also, give Tr1ploid more reputation points. ~ Nikola Tesla

iTrader
    0
    vandaag geprestiget op mw3

Samni's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Net Uncharted 2 uitgespeeld. Wat een zieke game!! De derde is ook onderweg begin volgende week dus dan mij daar eens aanzetten.

Ondertussen liggen hier nog klaar om uitgespeeld te worden:

Rayman Origins en AC Revelations
    PSN: Samni0903
    # Platinums: 10 - # 100%: 5
    Now Playing: Smite (lvl 24)

iTrader
    416 (99%)
    The First Templar

Verwachtingen waren enorm laag maar het spel bevalt me wel; verhaal/setting spreken me wel aan. De combat is wel wat stroef maar dat vind ik nog niet zo heel erg.

Therapy's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Batman: Arkham City

Topgame, jammer dat de main story zo kort is. Morgen de sidemissions eens afwerken.

Rikie's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Limbo, Leuk tussendoortje. Wel wat kort en die puzzels zijn nu ook niet zo moeilijk.
    7/10
    "The creatures outside looked from pig to man, and from man to pig, and from pig to man again; but already it was impossible to say which was which."
    ~ George Orwell, Animal Farm

Youri Tielemans - Anthony Vanden Borre - Matias Suarez - Lucas Biglia - Dieumerci Mbokani

iTrader
    54 (100%)
    Super Meat Boy, f dat spel.

iTrader
    0
    Ik zit nu aan 11 uurkes met Overlord, leuk spelletje, veel sfeer. Het is eigenlijk veel strategischer dan ik verwacht had. Ik dacht gewoon dat'k elke vijand kon overrompelen met mijn minions, niet dus.

Er zitten wel wat rotte plekken in denk ik. Ik heb gigantisch veel geld maar niets om het aan uit te geven. Ik heb nu elke nutteloze aesthetische upgrade voor mijn tower of doom gekocht en ik heb nog altijd 25k van de 30k over. Ik kan upgrades kopen voor je armor/wapens door minions op te offeren maar je moet belachelijk veel minions opofferen om maar iets te krijgen. Ik zit nu in late game denk'k en loop nog altijd rond in mijn default set. Normaal zou je nieuwe armor enzo moeten krijgen maar daar heb ik nog niets van gezien. En ik heb normaal gezien zowat alles ge-explored.

Pagina 9 van 146 Eerste ... 56789101112131959109 ... Laatste

Regels voor berichten