maarten08's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fetseroony Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Bij mij staat alles nog 'in verwerking'

Ze zouden wel met wat nieuws mogen komen. Buiten de live-chat sessie dat de medewerker zei dat normaal gezien Fun-winkels als ophaalpunt gaan werken en de PS5 op launchday is af te halen nog geen 'echte' bevestiging gehad.
    Klopt, voor de rest zijn ze wel karig met informatie. Medewerkster van de klantenservice kon er precies ook niet veel meer over vertellen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Net Carrefour Oostakker gebeld, zeer vriendelijke man. Alle Carrefours hebben enkel de PS5's binnen gekregen die effectief gereserveerd zijn via de webshop. De andere heeft Sony voor nu geannuleerd om massaverzameling aan de hypermarkten te vermijden wegens Covid. Ze zijn daar vorige week pas van op de hoogte gebracht. Ik vermoed dat het een speciale regeling is binnen België (of toch de landen in lockdown).
    Ik zelf sta daar op een zodanig goede positie op de lijst dat ik hem vrijwel meteen heb als hij daar binnenkomt maar dat is voor december dus dat is dan weer het goede nieuws

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ps5preorder Bekijk bericht
    Net Carrefour Oostakker gebeld, zeer vriendelijke man. Alle Carrefours hebben enkel de PS5's binnen gekregen die effectief gereserveerd zijn via de webshop. De andere heeft Sony voor nu geannuleerd om massaverzameling aan de hypermarkten te vermijden wegens Covid. Ze zijn daar vorige week pas van op de hoogte gebracht. Ik vermoed dat het een speciale regeling is binnen België (of toch de landen in lockdown).
    Ik zelf sta daar op een zodanig goede positie op de lijst dat ik hem vrijwel meteen heb als hij daar binnenkomt maar dat is voor december dus dat is dan weer het goede nieuws
    Pff, gek word ik van die Carrefours .

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeYentel Bekijk bericht
    Pff, gek word ik van die Carrefours .
    Vorige week vrijdag heb ik n.a.v. jouw posts gebeld naar Carrefour Turnhout. Ze kwamen toen nét uit meeting over de ps5 en hebben me toen op de lijst gezet.

Deze zaterdag ben ik daar gaan winkelen. De non-food afdeling heeft een balie waar de 'PS5 lijst' met plakbank op kleeft. Ik heb het nagevraagd en mijn naam staat erop. Zolang ik de 19e maar kom heb ik hem.

Hopelijk is er tussen zaterdagochtend en nu niets veranderd...

TheSmurfs's schermafbeelding
    iTrader
    120 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dinsdagland Bekijk bericht
    Mensen die bij SupraBazar een headset hebben besteld, wat is jullie status van het order?
    Staat bij mij op "on backorder (paid)" dus vrees ervoor dat die op release opgestuurd gaat worden. Je kan ook 1000en headsets toevoegen in je winkelwagentje en dan geeft hij nog steeds 'in voorraad' in het bestelproces.
    Bij mij was dit ook zo en had ervoor gebeld en konden me geen zekerheid geven. Heb meteen geannuleerd en bij Coolblue besteld.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    PSN : Giade94

Mesmo's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Mij lijkt de kans groot dat het Sony is die het overal nog lastiger maakt door niet helder te zijn in wat ze gaan leveren.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TrashBandicoot Bekijk bericht
    Vorige week vrijdag heb ik n.a.v. jouw posts gebeld naar Carrefour Turnhout. Ze kwamen toen nét uit meeting over de ps5 en hebben me toen op de lijst gezet.

Deze zaterdag ben ik daar gaan winkelen. De non-food afdeling heeft een balie waar de 'PS5 lijst' met plakbank op kleeft. Ik heb het nagevraagd en mijn naam staat erop. Zolang ik de 19e maar kom heb ik hem.

Hopelijk is er tussen zaterdagochtend en nu niets veranderd...
    Allez, het zal dus met een bang hartje naar daar rijden worden. Denk dat er andere carrefours misschien ook wel gewoon geen reservaties aannemen omdat hun personeel er mee weg is.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    702 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Nog mensen die nog steeds niks van game mania gehoord hebben ivm afhaling ps5 ?

fredenevy's schermafbeelding
    iTrader
    325 (98%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Nog mensen die nog steeds niks van game mania gehoord hebben ivm afhaling ps5 ?
    Ikke
    Zwaait de bisschop met zijn mijter, let dan op voor uwen schijter...

http://psnprofiles.com/FredEnEvy

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeYentel Bekijk bericht
    Allez, het zal dus met een bang hartje naar daar rijden worden. Denk dat er andere carrefours misschien ook wel gewoon geen reservaties aannemen omdat hun personeel er mee weg is.
    Ja daar dacht ik dus ook aan. Maar als jij een mail hebt gekregen van hen en ik de lijst heb zien liggen zal het wel kloppen zeker? Fingers crossed

SlyR's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Amai, ben zo eens aan het meespieken in de Xbox thread. Lijkt er op dat er veel winkels een enorme rommel aan het maken zijn van de preorders. Ze staan er allemaal rap om preorders te aanvaarden maar ze effectief uitleveren op de dag van release blijkt een ander paar mouwen. Laten we hopen voor degenen met een PS5 preorder dat de winkels hun manier van werken nog eens herevalueren tegen volgende week
    XBL: Nejona - PSN: Nejona
    Nejona - Sylvanas-EU
    Caluwen - Sylvanas-EU

J.Brown's schermafbeelding
    iTrader
    22 (96%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Is er al iets bekend over Dreamland pre-orders? Buiten die mail heb ik niets meer ontvangen.

Dinsdagland's schermafbeelding
    iTrader
    60 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J.Brown Bekijk bericht
    Is er al iets bekend over Dreamland pre-orders? Buiten die mail heb ik niets meer ontvangen.
    Je gaat op de dag van de release een SMS ontvangen en dan kan je je PS5 gaan afhalen.
    Per me c'è solo l'Inter

J.Brown's schermafbeelding
    iTrader
    22 (96%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dinsdagland Bekijk bericht
    Je gaat op de dag van de release een SMS ontvangen en dan kan je je PS5 gaan afhalen.
    Ok merci, want ik kan de mail al niet meer terugvinden

gamer5's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ps5preorder Bekijk bericht
    Miljaar dat is balen
    'If you're not sure what to do with the ball, just pop it in the net and we'll discuss your options afterwards.' Bill Shankly. LFC YNWA!

Regels voor berichten