vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nahrtent Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik wacht nog steeds op een volledig zwarte editie dus voorlopig totaal geen last van fomo hier.
    Hoe meer ik van die zwart gespoten PS5'en zie, hoe minder mooi ik ze eigenlijk vind. Heel die vormgeving gaat nogal verloren en het oogt imo nogal saai. Een mooi kleurtje is al interessanter. Wit vind ik eigenlijk wel ok.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    702 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vloet Bekijk bericht
    Hoe meer ik van die zwart gespoten PS5'en zie, hoe minder mooi ik ze eigenlijk vind. Heel die vormgeving gaat nogal verloren en het oogt imo nogal saai. Een mooi kleurtje is al interessanter. Wit vind ik eigenlijk wel ok.
    Ik vind hem ook best oke, zou daar zelf nooit aan beginnen prutsen wel jammer dat hij niet in mijn tv meubel gaat nu staat die 70% achter mijn tv.

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    233 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eightytwo Bekijk bericht
    Voor mij persoonlijk zijn Souls games altijd een single player ervaring, maar klopt volledig. Op zich ook wel veel zin om te invaden en jolly co-op om anderen te helpen.
    Eerste playthrough hier ook altijd eerst solo. Demon had ik sowieso niet veel keus want best late to the party.

Maar het is met al de qol opties en die korte laadtijden toch wel erg aantrekkelijk om een beetje te gaan roleplayen in de Valley ^^

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) met Tapatalk
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    17 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vloet Bekijk bericht
    Heel die vormgeving gaat nogal verloren en het oogt imo nogal saai.
    Dat is dan ook exact wat ik wil. Het kan niet onopvallend genoeg zijn.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb eind april besteld bij de gm kortrijk.
    Iemand enig idee hoeveel de kans is dat ik bij de 2de lading zit?
    Laatst gewijzigd door furaxity; 22 november 2020 om 20:00

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik begin februari bij gamemania kortrijk hopelijk zit ik bij de tweede lading

ik wil ook wel eens weten hoeveelste op de lijst ik sta bij gamemania kortrijk dat recht heb ik wel lijkt me om dat te weten

de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matisto22 Bekijk bericht
    ik begin februari bij gamemania kortrijk hopelijk zit ik bij de tweede lading

ik wil ook wel eens weten hoeveelste op de lijst ik sta bij gamemania kortrijk dat recht heb ik wel lijkt me om dat te weten
    Kortrijk? Die hadden al een belachelijk grote lijst en hebben er nog eens alle reservaties van Waregem en Ieper bij genomen. Ik zou er mijn adem niet voor inhouden, het zou wel eens februari of maart kunnen worden daar.

En ja...als je belt moeten ze gewoon zeggen waar je staat. Er is een groot verschil tussen nummer 74 op de lijst en nummer 474 uiteraard.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    roeselare ook al ? ik dacht enkel waregem
    En heb gehoord dat lijst van ieper ook bij kortrijk zit !!

Onwaarschijnlijk waarom zetten ze de preorders van waregem niet gewoon bij oudenaarde ofzo !

iTrader
    182 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik heb het aangepast, ik bedoelde dus Ieper. Maar hoe onnozel is dat ook niet? Ze hadden al een van de grootste lijsten omdat ze vrolijk al van 2018 pre orders staan te noteren en dan nemen ze er nog Waregem ( begrijpelijk) en Ieper bij. En dan zijn ze verwonderd dat mensen met een pre order sinds april niet happy zijn dat ze weken moeten wachten. Prutsers daar in de K

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    waarom moet kortrijk al die lijsten overnemen? Oudenaarde is er toch ook nog of andere gamemania winkels in de buurt !!

Kan je trouwens ook niet u preorder verplaatsen van de ene gamemania winkel naar de andere ?

Dr. Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    155 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de hamster Bekijk bericht
    Ik heb het aangepast, ik bedoelde dus Ieper. Maar hoe onnozel is dat ook niet? Ze hadden al een van de grootste lijsten omdat ze vrolijk al van 2018 pre orders staan te noteren en dan nemen ze er nog Waregem ( begrijpelijk) en Ieper bij. En dan zijn ze verwonderd dat mensen met een pre order sinds april niet happy zijn dat ze weken moeten wachten. Prutsers daar in de K
    Wat heeft het personeel van de K te maken met wat Game Mania HQ beslist?
    Die moeten die orders trouwens overnemen omdat de rest in de buurt geen winkels van het bedrijf zijn maar zelfstandige eigenaars.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    158 (99%)
    Mentioned
    19 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nahrtent Bekijk bericht
    Dat is dan ook exact wat ik wil. Het kan niet onopvallend genoeg zijn.
    komt er zoveel volk langs in uw penthouse ?
    PSN: Jonas89

Silverfox83's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gamemania is inderdaad zeer karig met hun informatie,

Enigste informatie die ik duidelijk heb gekregen was dat er (ik spreek van 2 weken terug) op het moment dat ik belde 20 gedrukte pagina's aanwezig waren met op elke pagina 12 namen. Daarboven waren toen al 3 pagina's bijgekomen handgeschreven. GM Roeselare heeft ook geen stop op het aantal orders dus mogelijks is die lijst opgelopen.
    Toen ik vroeg of ik kon weten waar ik op de lijst stond kreeg ik enkel te horen dat ik op pagina 6 stond. Dus tussen plek 61 en 72 ish. De vraag is hoeveel exemplaren zijn er in de eerste lading langsgekomen.
    Ik heb mij ingeschreven op 12 mei, ik kon niet vroeger want door de lockdown waren alle winkels gesloten op dat moment. (sinds half maart).
    Er werd toen ook medegedeeld dat ze oktober november preorders hebben kunnen leveren. Toen ik vrijdag belde werd er mij ook verteld dat de tweede lading playstations beduidend lager was dan de eerste lading.
    Of ik zal opgebeld worden of ik bij de tweede lading zit? Ik hoop het maar als ik puur wiskundig nadenk, stel dat er 30 consoles waren (wat ik heel ruim reken) op de eerste lading. En ze krijgen er nu 15 bv binnen dan zal het nog niet voor nu zijn.

Van zodra ik meer informatie binnenkrijg, of eventueel opgebeld wordt laat ik dit hier ook weten, kwestie om enigzijds een beeld te vormen.

Ik was niet de op hoogte dat GM Kortrijk ook alle orders van Ieper en Waregem moest meenemen. Daar ik verhuisd ben ga ik naar Roeselare nu.
    There are 10 types of people: those who understand binary and those who don't.

iTrader
    182 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Sheldon Cooper Bekijk bericht
    Wat heeft het personeel van de K te maken met wat Game Mania HQ beslist?
    Die moeten die orders trouwens overnemen omdat de rest in de buurt geen winkels van het bedrijf zijn maar zelfstandige eigenaars.
    Sorry, ik moest er wat plek tussen laten. Natuurlijk komt die beslissing van GM HQ en kan het personeel in de K daar niks aan doen. Het neemt echter niet weg dat er daar (vroeger?) een bende ongelooflijke prutsers werkten die het verschil tussen een One X en een Series X nog niet kennen en die evengoed deodorant aan de kassa van het Kruidvat zouden kunnen verkopen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het feit dat na mijn preorder zowel gamemania waregem als ieper zijn deuren hebben gesloten zegt toch ook wel dat er iets mis gaat

Dit is ook mijn probleem niet en ik moet niet de dupe worden van deze sluitingen vind ik !

Regels voor berichten