Godsmurf's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb begin oktober in de GameMania ne PS5 gereserveerd en ze zeiden toen al dat het alleszins niet voor dit jaar zou zijn. 'k Had ook ni den indruk dat het voor januari of februari zou zijn. Dus ene in de rekken vinden daar zal eerder voor volgende zomer zijn of zo.

TheSmurfs's schermafbeelding
    iTrader
    120 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand enige of de pulse 3D headset nog ergens te krijgen is?
    PSN : Giade94

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    229 (100%)
    Mentioned
    17 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheSmurfs Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb die vorige week besteld op lobcede.be
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

iTrader
    120 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    Ik heb die vorige week besteld op lobcede.be
    Ja zag het daar ook maar gaan er effectief beschikbaar zijn?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jabiru's schermafbeelding
    iTrader
    57 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik wil hier misschien even nog wat info delen voor de mensen die online een pre-order hebben staan via Dreamland. In mijn ogen zijn ze hier de mist ingegaan.

Vroeger bestelde ik altijd via collishop, en had ook altijd mooi op de launchdate mijn console (ps4/switch/3ds). Dit jaar hield deze dienst op met bestaan en kwam de last bij Dreamland terrecht. Dus heb ik, wellicht zoals nog enkele andere mensen, bij Dreamland een online pre-order geplaatst. Dat was volgens de communicatie mogelijk vanaf 18 september, maar er werd geen duidelijk uur gecommuniceerd. Dus bleef ik op tot 1:30h maar geen succes, blijkbaar ging het ergens rond 3h live. Kudos aan de mensen die daar hebben kunnen reserveren. Zelf heb ik rond 7h in de ochtend een PS5 gereserveerd via de site.

Maar het was me allemaal wat vaag, dus vroeg ik aan de klantendienst wat meer duidelijkheid betreffende de online stock. En of deze uberhaupt los stond van de winkels. Dit was hun antwoord:
    Ik kan je meedelen dat er geen onderscheid gemaakt werd tussen de pre-orders die in de DreamLand winkel werden geplaatst en de pre-orders die online werden geplaatst. De pre-orders worden chronologisch verwerkt. Hierbij kan ik je dan ook meedelen dat diegene die eerst besteld hebben, de playstation op de dag van de releasedatum zullen ontvangen.

We doen ons best om de rest van de pre-orders zo snel mogelijk na te leveren. Zodra je pre-order geleverd is zal je per mail meteen op de hoogte worden gebracht.
    Op de vraag of er iemand die online een bestelling heeft geplaatst de console zou krijgen op de launch date kreeg ik geen antwoord. Mischien zijn er hier mensen die dat kunnen bevestigen? Zoals het er nu uitziet kon je vanaf 17 sepptember al pre-orders geplaatst worden in de winkel, en dat zullen er al heel wat zijn, en komt iedereen die online bestelde daar gewoon achter. Ik zou er kunnen inkomen, maar de communicatie was echt zeer onduidelijk hierover. Zijn er nog mensen met deze ervaring? Vind het niet echt logisch dat de webshop geen afzonderlijke stock heeft. Anyway.. we zullen er niet van sterven, maar vergeleken met collishop is het precies een stap terug in de tijd. Als ik op de Dreamland site kijk staat er bij mijn bestelling Verwachte leveringsdatum04/02/2021.

Soit, ik wens iedereen die hem wel heeft kunnen scoren (en daar wellicht de nodige extra moeite heeft voor gedaan) veel plezier met hun console op launchday
    Meaning by choice.

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    229 (100%)
    Mentioned
    17 Post(s)
    Hopelijk he. Ze zijn nergens anders te vinden :/
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

crazyjoker's schermafbeelding
    iTrader
    107 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AngeloA4 Bekijk bericht
    Geen idee zal wel zien, .... wil hem wel gaan halen liever niet online laten opsturen.
    Denk gewoon een belleke te doen en dat ze hem dan opzij zetten, want als je online besteld is enkel voor thuislevering of kan je kiezen voor aan de winkel op te halen?
    (Geen lockdown meer voor de winkel dan toch eventueel (dec).

Update: Zo te zien is het mogelijk om in de winkel op te halen dus das inorde.
    Zal wachten worden tot december of coolblue proberen, moet toch nog een tweede controller hebben dus mss beter bij game mania...
    Kzal nog zien.
    Is onmogelijk om die te hebben bij GM als je niet gereserveerd hebt.
    gamertag: CLassIX Joker
    A man chooses.
    A slave obeys.
    - Andrew Ryan

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    702 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Ja zag het daar ook maar gaan er effectief beschikbaar zijn?

Stuur me morgen pb zal het hem vragen

iTrader
    120 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Stuur me morgen pb zal het hem vragen
    Hartelijk dank!
    Ik zal u morgenvroeg een pb sturen.

Furiax's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jabiru Bekijk bericht
    Ik wil hier misschien even nog wat info delen voor de mensen die online een pre-order hebben staan via Dreamland. In mijn ogen zijn ze hier de mist ingegaan.

Vroeger bestelde ik altijd via collishop, en had ook altijd mooi op de launchdate mijn console (ps4/switch/3ds). Dit jaar hield deze dienst op met bestaan en kwam de last bij Dreamland terrecht. Dus heb ik, wellicht zoals nog enkele andere mensen, bij Dreamland een online pre-order geplaatst. Dat was volgens de communicatie mogelijk vanaf 18 september, maar er werd geen duidelijk uur gecommuniceerd. Dus bleef ik op tot 1:30h maar geen succes, blijkbaar ging het ergens rond 3h live. Kudos aan de mensen die daar hebben kunnen reserveren. Zelf heb ik rond 7h in de ochtend een PS5 gereserveerd via de site.

Maar het was me allemaal wat vaag, dus vroeg ik aan de klantendienst wat meer duidelijkheid betreffende de online stock. En of deze uberhaupt los stond van de winkels. Dit was hun antwoord:

Op de vraag of er iemand die online een bestelling heeft geplaatst de console zou krijgen op de launch date kreeg ik geen antwoord. Mischien zijn er hier mensen die dat kunnen bevestigen? Zoals het er nu uitziet kon je vanaf 17 sepptember al pre-orders geplaatst worden in de winkel, en dat zullen er al heel wat zijn, en komt iedereen die online bestelde daar gewoon achter. Ik zou er kunnen inkomen, maar de communicatie was echt zeer onduidelijk hierover. Zijn er nog mensen met deze ervaring? Vind het niet echt logisch dat de webshop geen afzonderlijke stock heeft. Anyway.. we zullen er niet van sterven, maar vergeleken met collishop is het precies een stap terug in de tijd. Als ik op de Dreamland site kijk staat er bij mijn bestelling Verwachte leveringsdatum04/02/2021.

Soit, ik wens iedereen die hem wel heeft kunnen scoren (en daar wellicht de nodige extra moeite heeft voor gedaan) veel plezier met hun console op launchday
    Als medewerker bij colruyt kan ik u zeggen dat bij Colruytgroup alles in hetzelfde systeem terecht komt, of je de bestelling nu in een dreamlandwinkel/colruytwinkel of online plaatst word dat blijft hetzelfde. En de vroegere collishop site of de huidige dreamland site dat is achter de schermen identiek. Bij elke registratie van een bestelling staat de tijdscode van bestelling en volgens die tijdscode worden de bestellingen afgewerkt, lijkt mij een heel eerlijk systeem. Persoonlijk vind ik wel dat ze een beetje de mist zijn ingegaan door een dag eerder telefonisch al preorders aan te nemen vooraleer de online verkoop begon. Daardoor was het al bijna onmogelijk om nog een day1 order te hebben wanneer de preorder pagina online kwam. Ze hebben ook vrij laat de pagina terug afgesloten dus de wachtlijst is immens. Ikzelf heb pas rond 16u de dag van de online verkoop mijn order kunnen plaatsen en aanvankelijk stond de leveringsdatum ergens eind april, ondertussen ben ik wel al opgeschoven naar 2 april. Aangezien er de eerste maanden toch nog geen kleppers van games zijn vind ik het ook niet zo erg dat ik moet wachten mijn backlog op de ps4 is toch nog groot genoeg.

You win or you die
    Winter is coming
    PSN: Furiax

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Ik heb de indruk dat bij dreamland die 'Verwachte leveringsdatum 04/02/2021' een standaard datum is want ik krijg deze ook.
    Ik heb mijn digital editie van zodra de web pagina online ging kunnen bestellen.
    Vind dat dreamland wel 2 fouten heeft begaan. Ten eerste de mensen die de 17de september niet naar de winkel konden gaan werden benadeeld en ten tweede moesten ze gewoon het aantal pre orders koppelen aan het aantal consoles ze gingen krijgen. Ik kan moeilijk geloven dat geen enkele winkel geweten heeft hoeveel consoles ze +- gingen krijgen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

HecklerSC's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Furiax Bekijk bericht
    Als medewerker bij colruyt kan ik u zeggen dat bij Colruytgroup alles in hetzelfde systeem terecht komt, of je de bestelling nu in een dreamlandwinkel/colruytwinkel of online plaatst word dat blijft hetzelfde. En de vroegere collishop site of de huidige dreamland site dat is achter de schermen identiek. Bij elke registratie van een bestelling staat de tijdscode van bestelling en volgens die tijdscode worden de bestellingen afgewerkt, lijkt mij een heel eerlijk systeem. Persoonlijk vind ik wel dat ze een beetje de mist zijn ingegaan door een dag eerder telefonisch al preorders aan te nemen vooraleer de online verkoop begon. Daardoor was het al bijna onmogelijk om nog een day1 order te hebben wanneer de preorder pagina online kwam. Ze hebben ook vrij laat de pagina terug afgesloten dus de wachtlijst is immens. Ikzelf heb pas rond 16u de dag van de online verkoop mijn order kunnen plaatsen en aanvankelijk stond de leveringsdatum ergens eind april, ondertussen ben ik wel al opgeschoven naar 2 april. Aangezien er de eerste maanden toch nog geen kleppers van games zijn vind ik het ook niet zo erg dat ik moet wachten mijn backlog op de ps4 is toch nog groot genoeg.
    Ah, da's met de tijdscode dat ze die beslissing nemen.

Ik weet niet in hoeverre je daar een inzicht in hebt, maar voor de mensen die de "Jouw PS5 ligt klaar voor jou op 19 november!" mail gekregen hebben, hoe zeker kunnen die ervan uitgaan dat ze hem daadwerkelijk gaan krijgen?

Ankuro's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M2Competition Bekijk bericht
    Ik heb de indruk dat bij dreamland die 'Verwachte leveringsdatum 04/02/2021' een standaard datum is want ik krijg deze ook.
    Ik heb mijn digital editie van zodra de web pagina online ging kunnen bestellen.
    Vind dat dreamland wel 2 fouten heeft begaan. Ten eerste de mensen die de 17de september niet naar de winkel konden gaan werden benadeeld en ten tweede moesten ze gewoon het aantal pre orders koppelen aan het aantal consoles ze gingen krijgen. Ik kan moeilijk geloven dat geen enkele winkel geweten heeft hoeveel consoles ze +- gingen krijgen.
    Bij mij is de verwachte leveringsdatum: 05/01/2021

Digital edition bij Dreamland.

molly's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik denk toch dat je daar heel zeker mag van zijn, ze hebben mij zelfs opgebeld om mijn bestelling te bevestigen en ging dan sms krijgen wanneer ik er de 19de achter kan gaan.Bij de ene praten ze van een email en bij andere van een sms .

0105676's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Toch benieuwd naar die verkoop door Coolblue. Hoeveel toestellen zouden zij ongeveer hebben om te verkopen?

Verstuurd vanaf mijn POCOPHONE F1 met Tapatalk

Regels voor berichten