Bekijk resultaten enquête: Welke nextgen console voor jou?

Aantal stemmers
181. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Xbox Series X

35 19,34%
  • Xbox Series S

10 5,52%
  • PlayStation 5

136 75,14%
  • PlayStation 5 digital

16 8,84%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk.
Pagina 2 van 15 Eerste 12345612 ... Laatste
    GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Fanboïsme is idd kinderachtig, maar wil je meer unieke IP's moet je idd best bij PS zijn...

MS kijkt gewoon wat er beschikbaar is dat ze op hun console kunnen uitbrengen... Is gewoon een feit, en zelf al is de xbox de helft sterker zou ik er nog niet voor kiezen... En ps5 zal imo goed gebruik maken van de architectuur van de console, itt de ps3 waaruit ze hun lessen hebben geleerd...

Enige dat ik beetje jaloers op ben is de vorm van de xbox controllers... Maar dan zonder de battery packs dan

All that said, dit klinkt als Fanboïsme, maar ps heeft imho toch een rijkere geschiedenis in gaming dan xbox, en voor mij is het een no brainer om voor de ps5 te willen gaan...

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Fanboïsme is idd kinderachtig, maar wil je meer unieke IP's moet je idd best bij PS zijn...

MS kijkt gewoon wat er beschikbaar is dat ze op hun console kunnen uitbrengen... Is gewoon een feit, en zelf al is de xbox de helft sterker zou ik er nog niet voor kiezen... En ps5 zal imo goed gebruik maken van de architectuur van de console, itt de ps3 waaruit ze hun lessen hebben geleerd...

Enige dat ik beetje jaloers op ben is de vorm van de xbox controllers... Maar dan zonder de battery packs dan

All that said, dit klinkt als Fanboïsme, maar ps heeft imho toch een rijkere geschiedenis in gaming dan xbox, en voor mij is het een no brainer om voor de ps5 te willen gaan...
    xbox 360 had anders wel top games tov ps. Was toen echt wel een dikke console.
    Nuja maar best dat er 2 grote tegen mekaar opnemen.

Geen concurrentie je weet tot wat het zal lijden, kijk maar naar bepaalde games dat niet te raken zijn.
    Das in alles zo, ze houden mekaar scherp en enkel de consument kan er maar beter bij varen.
    Intel I7 7700k 4.5 ghz : Msi Z270 Sli Plus : Geforce 1070 GTX 8GB : Corsair Vegeance LPX 16 GB Ram: AOC 35 inch ultrawide 1440p 100HZ: Corsair K70 Rapid Fire : Logitech G500s : Corsair MM300 : Steelseries Artic 3 : MXL 990 Microphone + Behringer XENYX 802 USB Mixer
    Steam : Sync
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    xbox 360 had anders wel top games tov ps. Was toen echt wel een dikke console.
    Nuja maar best dat er 2 grote tegen mekaar opnemen.

Geen concurrentie je weet tot wat het zal lijden, kijk maar naar bepaalde games dat niet te raken zijn.
    Das in alles zo, ze houden mekaar scherp en enkel de consument kan er maar beter bij varen.
    True that,

En het feit dat xbox toch een serieus beesje in elkaar heeft gestoken getuigd toch van enige ambitie om het goed te willen doen en uit te pakken
    Laatst gewijzigd door GETHEZ; 10 september 2020 om 22:14

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    233 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ik volg VR, dus het eerste dat hier ga binnenkomen, is toch wel een nieuwe PC. 3080 ftw!
    Waar vind ge anders Mirror's Edge VR??

Speelt nog wat ruw gezien het nog in beta is, maar toch al verdomme intens!

Consoles komen hier allebei wel binnen, uiteindelijk.
    Eerste jaar onwaarschijnlijk, al kan Blue Point met Demon Souls mij wel over de streep trekken. Of wanneer Sony hun PSVR2 uit de doeken doet. Mogen we toch ook wel eens nieuws over krijgen.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    693 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Ps5 wil ik op release, xbox serie x als er een forza uitkomt.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Xbox Series X, voor mij persoonlijk klopt gewoon het totaalpakket en komt tegemoed aan mijn needs.

Ik heb 3 jaar game pass ultimate voor 81 Euro kunnen fixen dus kan care free elke MS published game op dag 1 gratis spelen, deel van mijn vrienden zijn Amerikanen en zitten op Xbox, controller blijf ik toch fijner vinden ( ok mocht een build in battery hebben maar Eneloop Pro AA gaat dagen mee voor je weer moet opladen ) en Fable is een hard sell voor mij ( oude delen grijs gespeeld )

PS5 is voor na een eerste price drop of soort van slim variant, had ook geen PS4 voor de Pro en tegen dan toch al wat keuze uit exclusives die effectief released zijn.

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Eerlijk gezegd heb ik altijd veel gehouden van zowel Playstation als Xbox. Playstation, die herinneringen toen ik nog klein was. Resident evil games, metal gear solid, gran turismo... Maar ook Xbox was ik later grote fan van. Halo en splintercell vond ik destijds geweldig! Vooral splintercell liet de power van de xbox zien. Ook stond mijn originele xbox vol muziek,... Was echt wel een goede console!
    De PS2 ook. Zeer goede herinneringen aan.

En bij de generatie daarna was ik lange tijd voorstander van de Xbox 360. COD 2 was een van mijn launchgames. En ik had speciaal een HD ready tv toen gekocht. Een Sony Bravia voor 1500 euro destijds. Maar fuck, wat een verschil van graphics! Een serieuze leap! COD 2 , d day zag er fantastisch uit! Later games zoals oblivion, mass effect, gears of war, Ghost recon advanced warfighter,...noem maar op. Het was pas een paar jaar na launch dat ik een ps3 kocht (mijn broer had er wel 1 bij launch) en omdat Sony dikke games bleef maken, zoals de uncharted games, gow 3, heavy rain, Killzone games, mgs 4,...kwam mijn liefde voor Playstation terug. En zeker op het einde bij the last of us.

En dan deze generatie. Tja, Xbox one een tijdje gehad, maar verkocht, omdat ze mij echt teleur stelde. Phil Spencer is wel goed bezig nu en zijn visie is duidelijk. Ik heb uiteindelijk terug een gears of war Xbox one x gekocht in combinatie met gamepass. Vooral handig nu voor mijn zoontje. En gamepass is echt top voor dat geld. Maar dat wil niet zeggen dat je daarom niet teleurgesteld kan zijn in Xbox door lak van exclusieve games. Want naar mijn gevoel heeft xbox deze generatie gefaald. Langs de andere kant, zoals ik al zei, gamepass ziet er zeer goed uit voor de toekomst, en dat is vooral hetgeen wat Xbox wil pushen. Gamepass is hun toekomst in combinatie met xcloud wat de beste strategie voor Xbox is.

Maar qua games heeft Sony echt bommen gedropt deze generatie. De games die ik echt wil spelen. Ik vind dat Sony een perfect parcour heeft afgelegd met de ps4. En de manier waarop zij tewerk gaan met hun studios, dat is de manier dat ik wil zien. Die high budget triple A games met hoge kwaliteit gameplay wil ik blijven zien. En voor zo'n games leg ik gerust 60 a 70 euro neer.
    Dus ik koop sowieso een ps5 bij launch. Een Xbox zou er kunnen bijkomen omdat ik dan co op bij mijn zoontje kan spelen. En er achteraf kan ik dan ook wel games als fable en hellblade 2 spelen. Kijk ik ook wel naar uit! Maar we zullen zien, ps5 sowieso eerst hier...
    PSN: Boss_1986
    Gamertag: Boss BE

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    21 Post(s)
    Het is ondertussen 23-24 jaar geleden dat ik de PS1 perongeluk kreeg met Sinterklaas. Sindsdien ga ik automatisch voor Sony en dat zal ook bij deze generatie zo zijn.

Ik ben geen fanboy in de zin van “xbox sucks”, eerder in de zin van “voor mij is er enkel de playstation”. Het is een beetje als supporteren voor een voetbalploeg. Je kan respect/appreciatie voor het andere team hebben maar uiteindelijk blijft het hart verbonden aan uw eigen ploegske.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    693 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Het is ondertussen 23-24 jaar geleden dat ik de PS1 perongeluk kreeg met Sinterklaas. Sindsdien ga ik automatisch voor Sony en dat zal ook bij deze generatie zo zijn.

Ik ben geen fanboy in de zin van “xbox sucks”, eerder in de zin van “voor mij is er enkel de playstation”. Het is een beetje als supporteren voor een voetbalploeg. Je kan respect/appreciatie voor het andere team hebben maar uiteindelijk blijft het hart verbonden aan uw eigen ploegske.
    Ik heb dat met nintendo, n64 schitterende console ondergewaardeerd was veel beter dan psx dan een ps2 gekocht bij launch voor in den tijd 21.000bef en nu 20 jaar later zitten we te vitten owee als die +500€ zou kosten je had toen nog eens een memory card nodig van 800 bef.
    Gaming is er echt niet duurder op geworden tot wat sommige beweren, n64 games van 3600 bef waren geen uitzondering dat is nu 90€ ongeveer een tweedehands markt was er ook nog niet echt, buiten in game mania een paar titels.

En in oostakker het t'speelmarantje voor te ruilen, maar die kerel is dan totaal gek geworden met zijn prijzen, heb ooit 20 boxed n64 games binnen gedaan voor drie ps2 games echt een rip off maar ik kon geen nieuwe games betalen.
    Veel zal afhangen van de generatie waar ze met opgegroeid zijn kids van na 2000 hebben veel keuze gehad.
    Voor ik het vergeet een sega heb ik niet gekregen en dreamcast was een zeer goede console maar de commerce is helemaal spaak gelopen.

Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Hier wordt het terug sony natuurlijk. Ben al sinds 2008 op playstation bezig + alle vrienden van me die ooit consoles gehad hebben hadden allemaal playstation. Sowieso reden nummer één om bij playstation te blijven vermits de rest die nu nog spelen ook allemaal playstation gebruiken.

Voor de exclusives zou het niet persé moeten hier. Geef eerlijk toe dat ik er bitter weinig gespeeld heb op de 4.
    psn :: zjerre
    USA Roadtrips blog :: click here

Bernie.be's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Xbox eerst. Erna misschien een ps

Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    167 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    .
    Sorry kan het niet laten.
    Als je meer unieke IP'S wilt moet je bij PC zijn
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    233 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennaah Bekijk bericht
    Geen twijfel

iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennaah Bekijk bericht
    Sry kon het ook niet laten: *scrollt naar omhoog, kijkt naar de titel van deze thread, scrollt terug omlaag*

Mkay...

iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koonut Bekijk bericht
    Now that trailer was just weird

Regels voor berichten