Pagina 3 van 3 Eerste 123
    Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    702 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Mario galaxy gespeeld en ziet er echt goed uit

fiqm's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Met SM64 had ik geen enkel probleem. Dat spel ken ik eigenlijk min of meer vanbuiten.

Sunshine was wel al heel lang geleden. Ik vind de setting ervan geweldig, omdat het eens iets helemaal anders is. Alle werelden vormen ook een mooi geheel. Maar het is nu pas dat ik besef hoe gerusht dit spel moet geweest zijn. De meeste shines zijn toch echt wel weggevertjes. Bijna per level 2 "red coin" shines, de shadow Mario achtervolgingen die telkens terugkeren, de Yoshi controls die heel vervelend zijn (die laatste shine in Ricco Harbor bv...). Ben ook al drie keer letterlijk door de vloer gevallen, dus glitches zijn ook vrij talrijk.

Op zich nog altijd leuk om terug te spelen, maar er zijn toch heel wat dingen foutgelopen met dit spel. Niet onterecht het zwarte schaap in de serie. Zonder nostalgie zou ik er misschien anders tegenaan kijken. De setting maakt wel veel goed. Noki Bay, Pianta Village, Bianco Hills,... Toch allemaal zeer unieke werelden voor de Mario-serie. Dan is het jammer dat Noki Bay, bijvoorbeeld, 3 ongelofelijk vervelende onderwater-shines heeft. En de shines boven water zijn grotendeels ook zwak. En dan zeg ik nog niks over de blue coins.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    702 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    M64 en sunshine nog niet gespeeld omdat ik die al in den tijd gespeeld heb galaxy niet dus eerst de deze doen. m64 ook al eens op de ds gespeeld dus niet direct behoefte om die weer te doen.

Regels voor berichten