GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)

[PC/PS4/XBOX] Desperados III

officiële site

release: 16 juni 2020
    genre: stealth, strategy
    dev: Mimimi Games

Desperados 3.

In this long-awaited prequel to the beloved classic Desperados: Wanted Dead or Alive, John Cooper will join forces with the runaway bride Kate, the shady hitman Doc McCoy, the giant trapper Hector, and Isabelle, a mysterious lady from New Orleans. On Cooper’s quest for redemption, his adventures lead him and his gang from rural towns, over swamps and riverbanks, and finally to a dramatic showdown worthy of Wild West legends.

Play smart if you want to succeed. A good plan can make the difference between survival and finding yourself at the business end of a pistol.

Laatst gewijzigd door Goldrusher; 20 mei 2020 om 15:46

iLLuSion_xGen's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Had gisteren een game gezien genaamd desperados III

Deed me helemaal denken aan commandos op pc, maar dan in een andere setting...

Op internet zie je info die nogal wat van elkaar verschilt, zoiezo voor pc, sommige sites zeggen ook voor ps4 en/of xbone...

Komt deze uit op ps4, of is deze überhaupt beter te spelen op pc? Is zo'n beetje point n click achtig, maar niet helemaal, ik vrees dat de snelle acties beter tot hun recht komen met de muis...

Iemand deze al opgemerkt?
    Da spel is al 100 jaar oud

Was indd op PC in de tijd van Commando's (goh wat ik zou doen voor een reboot van dat genre) en er is ook een Desperados 2. Shadow Tactics is ook zo'n spel en dit is op PS4/PC
    Royal Antwerp F.C.
    Mac Mini 2018 i5 - Acer Predator X34 - Synology 716+II - Macbook Pro 2016 - iPhone X - Apple HomePod - Sony A1

iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)

Cool [PC/PS4/XBOX] Desperados III

ingeschreven in de closed beta van desperados zoals staat op de front... ben benieuwd of ik mag joinen

Goldrusher's schermafbeelding
    iTrader
    152 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)

iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Hyped, deze speel ik deze zomer

Goldrusher's schermafbeelding
    iTrader
    152 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Leuke trailer.

iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Ik wou deze kopen, aan 30 a 40 max ofzo, maar aan AA games prijzen??

Iemand die deze heeft? En zoja, is het de moeite?

Palasam's schermafbeelding
    iTrader
    115 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb een stuk van de Steam demo gespeeld en ga hem in ieder geval kopen. Weet wel niet of ik ga wachten op iets van korting of niet, sowieso eerst nog TLOU Part II uitspelen.
    "Life is a negotiation. We all want. We all give... to get what we want." - Mordin Solus

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ben normaal fan van strategy games zoals xcom en gears of war tactics maar voor de 1 of andere reden ligt Desperados 3 mij niet. Nochtans vond ik de oude Desperados goed.

iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    Hyped, deze speel ik deze zomer
    Confirmed...

iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Niemand hier die deze speelt? Is wel fun... Een must voor diegene die commandos hebben gespeeld

Ik kreeg vandaag deze mail, is dit een dlc pack ofzo?

(Ik heb de digital deluxe met season pass gekocht)
    Laatst gewijzigd door GETHEZ; 20 juli 2020 om 00:21 Reden: Typo

Furiax's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ben er ook aan bezig, momenteel zit ik aan het einde van chapter 11 Burn the Queen. Vroeger hevige fan geweest van de Commando's games dus dacht ga deze even uittesten, nog nooit eerder een desperados game gespeeld. Ik amuseer me er wel mee tot nog toe en al heel wat uurtjes erin gestoken maar Commandos vond ik destijds toch een pak uitdagender. De moeilijkheidsgraad ligt ook niet al te hoog op normal.

You win or you die
    Winter is coming
    PSN: Furiax

iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Ik ben nooit ver geraakt in commandos, maar vond het wel dikke fun, deze game leent zich misschien beter tot pc, maar ik vind het toch geslaagd op ps4... Ik heb nog zelf niks gespeeld van de desperados reeks, maar is mooi uitgewerkt deze game

De eerste gameplay is toch op hard tenzij ik zie dat het niet vereist is, want ik bekijk snel even de objectives voor ik aan een missie begin, zo kan ik makkelijke easy targets al uitvoeren...

lordfett's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik hoop dat de volgende game die deze studio uitbrengt een nieuwe Commandos game is. indertijd zowel Commandos als Desperados gespeeld (Commandos was meer mijn ding qua settings) en ze hebben er toch weer iets fijns van gemaakt; al vond ik vergelijkbaar dat de originele 2 desperados vele moeilijker waren dan zowel deze game als de commando games. de balans is nu goed en ze hebben er een fijn spel van gemaakt. gemiddeld deed ik er anderhalf uur over per lvl over toen ik het speelde met hier en daar uitschieters van 2+ uur en er zijn in totaal iets van een 16 lvls dacht ik.
    voor zij die het niet wisten maar de smaak te pakken hebben van dit genre deze studio heeft ook Shadow Tactics: Blades of the Shogun uitgebracht en is eigenlijk dezelfde game maar dan in een feudaal japans jasje.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Palasam's schermafbeelding
    iTrader
    115 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lordfett Bekijk bericht
    ik hoop dat de volgende game die deze studio uitbrengt een nieuwe Commandos game is. indertijd zowel Commandos als Desperados gespeeld (Commandos was meer mijn ding qua settings) en ze hebben er toch weer iets fijns van gemaakt; al vond ik vergelijkbaar dat de originele 2 desperados vele moeilijker waren dan zowel deze game als de commando games. de balans is nu goed en ze hebben er een fijn spel van gemaakt. gemiddeld deed ik er anderhalf uur over per lvl over toen ik het speelde met hier en daar uitschieters van 2+ uur en er zijn in totaal iets van een 16 lvls dacht ik.
    voor zij die het niet wisten maar de smaak te pakken hebben van dit genre deze studio heeft ook Shadow Tactics: Blades of the Shogun uitgebracht en is eigenlijk dezelfde game maar dan in een feudaal japans jasje.
    Merci voor de tip! Staat nu aan € 5,99 op Steam, dus ineens gekocht.
    "Life is a negotiation. We all want. We all give... to get what we want." - Mordin Solus

Regels voor berichten