Pagina 5 van 14 Eerste 123456789 ... Laatste
    Splitr's schermafbeelding
    iTrader
    81 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door street11 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Normaal pre-order ik nooit en koop ik ook geen CE's of LE's. Nu wel de CE net gekocht bij dreamland. Hoewel ik er niets mee ben wil ik die deck echt.

Ze mogen stoppen met die remakes, slecht voor mijn portemonnee

Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
    Iink? Vind ce niet op dreamland..
    Now playing: Tony Hawk's Pro Skater 1+2, Fortnite

Alles wat ik te koop aanbied zal ook op andere plaatsen worden aangeboden

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vind het zelf ook niet meer. Zullen offline gehaald zijn wegens uitverkocht denk ik...

Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk

Quickey's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Splitr Bekijk bericht
    Iink? Vind ce niet op dreamland..
    Op bol.com nog verkrijgbaar
    https://www.bol.com/nl/p/tony-hawk-s...=#productTitle
    Female Gamer

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    31 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nariwari Bekijk bericht
    Ziet er ook zo ne sympathieke dude uit he.

Rodney Mullen komt sympathiek over, maar dat komt deels door een (vermoedelijke) autistische stoornis (Asperger). Zou ook een mogelijk reden zijn van absurd doorzettingsvermogen en daardoor dus ook zijn talent.

OT: ik snap die remake niet goed, ze hebben dat toch al eens gedaan? Die games zijn eigenlijk enorm verouderd imo.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    233 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    OT: ik snap die remake niet goed, ze hebben dat toch al eens gedaan? Die games zijn eigenlijk enorm verouderd imo.
    Eigenlijk niet hoor. Goede gameplay is tijdloos.

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Die "remake" daar spreken we niet over. Wat een gedrocht was dat.

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    31 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koonut Bekijk bericht
    Eigenlijk niet hoor. Goede gameplay is tijdloos.
    Bwa, Het is uiteindelijk een veredelde open world platform game he. Het is niet slecht, maar de wereld is toch wat vooruit gegaan sinds de analoge sticks etc zijn uitgevonden .
    De originele Prince of Persia had ook goeie gameplay voor zijn tijd, maar dat is ondertussen ook verouderd

Ik vond ook dat zowel THPS als THPS2 eigenlijk amper uitdaging boden. Het gaat meer over het ontdekken van de map dan om de moeilijkheid om iets te doen. Als je dat vergelijkt met de Skate games, daar gaat het om een specifiek trick die je over een specifieke gap moet doen. Toch een heel ander niveau.

Nariwari's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Bwa, Het is uiteindelijk een veredelde open world platform game he. Het is niet slecht, maar de wereld is toch wat vooruit gegaan sinds de analoge sticks etc zijn uitgevonden .
    De originele Prince of Persia had ook goeie gameplay voor zijn tijd, maar dat is ondertussen ook verouderd

Ik vond ook dat zowel THPS als THPS2 eigenlijk amper uitdaging boden. Het gaat meer over het ontdekken van de map dan om de moeilijkheid om iets te doen. Als je dat vergelijkt met de Skate games, daar gaat het om een specifiek trick die je over een specifieke gap moet doen. Toch een heel ander niveau.
    Denk dat je zo'n games tegenwoordig bij de Fall Guys en Rocket Leagues van deze wereld mag plaatsen. Voor de doorsnee gamer geen titels waar ze uren in één sessie aan besteden, maar wel eens een kwartiertje of halfuurtje hier en daar. Pick up and play en heel arcade en da's tegenwoordig populairder dan ooit.

Nu nog een SSX of CoolBoarders en dan is't ok voor mij.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    31 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nariwari Bekijk bericht
    Denk dat je zo'n games tegenwoordig bij de Fall Guys en Rocket Leagues van deze wereld mag plaatsen. Voor de doorsnee gamer geen titels waar ze uren in één sessie aan besteden, maar wel eens een kwartiertje of halfuurtje hier en daar. Pick up and play en heel arcade en da's tegenwoordig populairder dan ooit.

Nu nog een SSX of CoolBoarders en dan is't ok voor mij.
    Daarvoor is Steep nu toch nog een goed alternatief? Dat vind ik een vrij soortgelijke ervaring geven?

Na THPS is er gewoon geen enkele echt arcade-skategame meer geweest. Ook gewoon geen enorm publiek voor eens de skaterage voorbij is.

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)

Toch maar vreemde opmerkingen hoor.
    Ik zou THPS 1 en 2 geen open world platform games noemen. Voor mij zit de fun en uitdaging in jezelf altijd verder pushen en monstercombo's aaneen rijgen, niet in het ontdekken van de maps.
    Analog sticks zijn ouder dan THPS.

Dat gezegd zijnde, heb je wel gelijk dat dit het risico heeft van direct verouderd aan te voelen. Dat is een typische generatie (de eerste pakweg 10 jaar van 3D games) die het nu vooral nog moeten hebben van hun nostalgie. Want ik ben al meer dan 1 keer teleurgesteld geweest door een spel nog eens te spelen na 10-15 jaar, om dan te beseffen dat mijn herinneringen aan het spel veel meer waard waren.
    Toch ga ik deze een kans geven.

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    31 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    Toch maar vreemde opmerkingen hoor.
    Ik zou THPS 1 en 2 geen open world platform games noemen. Voor mij zit de fun en uitdaging in jezelf altijd verder pushen en monstercombo's aaneen rijgen, niet in het ontdekken van de maps.
    Analog sticks zijn ouder dan THPS.

Dat gezegd zijnde, heb je wel gelijk dat dit het risico heeft van direct verouderd aan te voelen. Dat is een typische generatie (de eerste pakweg 10 jaar van 3D games) die het nu vooral nog moeten hebben van hun nostalgie. Want ik ben al meer dan 1 keer teleurgesteld geweest door een spel nog eens te spelen na 10-15 jaar, om dan te beseffen dat mijn herinneringen aan het spel veel meer waard waren.
    Toch ga ik deze een kans geven.
    THPS is een PS1 game, en was dus zonder analoge sticks. De "opdrachten" zijn ook gewoon bepaalde dingen hallen (bellen van de muur wallriden, SKATE letters zoeken, geld zoeken, hidden tapes zoeken, ...). Het enige dat wat anders is, is die high-score halen, maar face it, dat is ook nooit moeilijk geweest. Dus in praktijk probeer je die combo's voor jezelf zo lang mogelijk te doen, en dat is leuk maar eens je daar goed in bent is de fun er snel af (imo).
    Het zal wel redelijk verkopen, maar dat zal vooral door nostalgie gedreven worden.

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    233 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    "een veredelde open world game"

Levels sander. Levels.

Uw beschrijving gaat eigenlijk meer op voor Skate, wat ook wel een fantastische game is, maar toch iets compleet anders.

Ik durf zelfs te zeggen dat het combo systeem van THPS vrijwel even diep is als de gameplay van Skate. Gewoon op een "looney tune" niveau tegen 200km/u combo's pushen en de zotste routes zoeken.

De "fixed" uitdagingen die jij makkelijk noemt vond ik nog best uitdagend, niets overdreven maar toch nog fun om voor te gaan.

Skate emuleert de sport beter sure, maar op het eind van de dag speel je nog steeds een game met enkel je duimen. En mijn duimen hebben zich toch dik geamuseerd met die eerste 3 games.

Nu 40 euro ga ik er ook niet aan geven, maar wanneer deze zijn launchperiode voorbij is koop ik hem wel eens op voor 10euro

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) met Tapatalk
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    682 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Vrijdag komt er een demo enkel voor digital pre orders

Hoffman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Vrijdag komt er een demo enkel voor digital pre orders
    Tis wreed.. waar is de tijd dat een demo er kwam om mensen te overtuigen om het spel te kopen...

Nariwari's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Daarvoor is Steep nu toch nog een goed alternatief? Dat vind ik een vrij soortgelijke ervaring geven?

Na THPS is er gewoon geen enkele echt arcade-skategame meer geweest. Ook gewoon geen enorm publiek voor eens de skaterage voorbij is.
    Oei, nee, man, helemaal niet zelfs. CoolBoarders en vooral SSX zijn een pak meer over-the-top en dat is net wat ik zo plezant vond aan die games. Voor mij blijven dat spellen die met moderne grafische updates moeiteloos overeind blijven.

Regels voor berichten