Pagina 4 van 4 Eerste 1234
    bugsystyle's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Gisteren thps2 nog eens ingestoken.... Soms laat je nostalgie beter gewoon intact door niet te spelen 3 heeft denk ik beter de tand des tijds doorstaan.
    Ik vind dat echt wel nog goed. Is garantie een namiddag fun! Ook opvallend dat het spel in de vingers blijft zitten.

Ik had verwacht dat dergelijke soundtrack er ging zijn. Wel nog gehoopt op die nummers die nu niet opgenomen waren. Goeie hiphop plaat, van een lp die nu niet makkelijk te vinden is en 2 Typisch 90-dnb nummers (beiden ook niet op spotify).dju!
    Skate 1, 2, 3

Nordkapp's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik kijk vooral uit om de skatefilmpjes vrij te spelen. Vooral die van Rodney Mullen.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Heb er ook één grijs gespeeld, weet enkel niet meer dewelke het was.

Opening song was TNT van AC/DC, was dat de 2de? Laatste missie moest je die bully zijn stunts nadoen op het einde, fuck zwaar op gevloekt toen.

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stungunner Bekijk bericht
    Heb er ook één grijs gespeeld, weet enkel niet meer dewelke het was.

Opening song was TNT van AC/DC, was dat de 2de? Laatste missie moest je die bully zijn stunts nadoen op het einde, fuck zwaar op gevloekt toen.
    THPS4

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    THPS4
    ah ok, dan heb ik blijkbaar de eerste 3 gemist en pas bij deze ingepikt. Vond die anders ook wel goed.

kil911ler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stungunner Bekijk bericht
    ah ok, dan heb ik blijkbaar de eerste 3 gemist en pas bij deze ingepikt. Vond die anders ook wel goed.
    THPS4 heb ik ook kapot gespeeld. Die soundtrack zat ook zo zalig in mekaar

Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    127 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zalig. K'vraag me af of ze ons nog altijd "tapes" doen verzamelen. Ben je dezer dagen gene zak mee. Maar soit, als ze voor de nostalgie gaan.

Dat ze maar best Suicidal Tendencies erin stoppen. K'had opgevangen dat die track er niet in zat. Gasten ooit op Graspop gezien. Zal misschien geen dealbreaker zijn, maar liever erbij. Zoveel kan dat toch ook niet kosten? Op basis van de reacties overal zullen we wel veel verkopen vanaf dag 1.

Kan weinig mee mislopen zolang de feel van de oude game bewaard blijft. De gameplayvideos van de 'nieuwe' trokken op niets. Je gleed precies over de grond.

Vooral 1 en 2 gespeeld vroeger, en dan Underground 2. Die laatste was al iets losser, maar nog altijd even goed imo, en iets minder legendarische tracks.
    "Ignis aurum probat"

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Daarjuist den 1 nog gespeelt op n64 toch echt een topgame.

Oké dr graphics zijn minder , maar de gameplay damn . Ik ben er nog steeds zot van , zelfs met minder graphics.

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ik heb de skate-games microbe toch ook weer te pakken hoor. Zit heel youtube af te schuimen naar filmpjes. Rodney Mullen is echt mijn held
    Heb soms veel spijt dat ik in mijn tienerjaren gestopt ben met skaten. Ik had te veel schrik toen dus maakte weinig progressie. Ben dan gestopt toen ik mijn staartbeentje gebroken had en een maand naar school moest met een grote donut onder mijn kont Maar ik vind dat mogelijk de coolste sport die er is.

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Nariwari's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nordkapp Bekijk bericht
    Ik kijk vooral uit om de skatefilmpjes vrij te spelen. Vooral die van Rodney Mullen.
    Ziet er ook zo ne sympathieke dude uit he.

1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Ik heb de skate-games microbe toch ook weer te pakken hoor. Zit heel youtube af te schuimen naar filmpjes. Rodney Mullen is echt mijn held
    Heb soms veel spijt dat ik in mijn tienerjaren gestopt ben met skaten. Ik had te veel schrik toen dus maakte weinig progressie. Ben dan gestopt toen ik mijn staartbeentje gebroken had en een maand naar school moest met een grote donut onder mijn kont Maar ik vind dat mogelijk de coolste sport die er is.
    Sport ?

Spoiler:

Goldrusher's schermafbeelding
    iTrader
    151 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Naast de skaters uit het origineel, ook een heleboel nieuwe namen.

The legacy continues with some of the most preeminent pro skaters in the world today. Nyjah Huston, Leo Baker, Leticia Bufoni, Aori Nishimura, Lizzie Armanto, Shane O’Neill, Riley Hawk, and Tyshawn Jones are all joining the lineup of OGs in the remaster.

“Modern-day skateboarding originated from a generation of skaters who grew up playing the original Tony Hawk’s Pro Skater games,” said Michelle Bresaw, Vice President of Product Management and Marketing at Activision. “The world-class pro skaters we’re adding to this remaster took the tricks and combos from the videogame and made them possible in real life. We’re proud that the remaster will represent the skate culture landscape today with a diverse roster of skaters that will appeal to any gamer.”

https://www.businesswire.com/news/ho...kater-1-2-Adds

Regels voor berichten