Pagina 4 van 6 Eerste 123456 Laatste

Discussie: Summer Game Fest

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    664 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Toont konami ook iets ?
    Laatst gewijzigd door Kenneke10; 20 juni 2020 om 14:08

Goldrusher's schermafbeelding
    iTrader
    151 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Xbox krijgt dit jaar een virtuele beursvloer met meer dan 60 demo's, te downloaden tussen 21 en 27 juli.

If you’ve been lucky enough to attend E3, PAX, gamescom or another show in the past you know that above-and-beyond the spectacle of these shows, one of the great joys of attending a marquee gaming event is being able to get your hands on games – lots of games. Getting to try them out early and discover lots of news games is awesome.

While we can’t recreate the experience of attending a big show entirely, we can help you get your hands on lots of cool new games early. As announced by Geoff Keighley as part of Summer Games Fest, Xbox is proud to reveal that our Summer Games Fest Demo Event will be live on Xbox One from July 21 to July 27.

We’ll have more than 60 brand-new game demos for upcoming, unreleased Xbox games available to check out for free! Look for the special Game Fest Demo tile on the Xbox One Dashboard that week to find the collection of available demos.

[...]

These are not normal “game demos.” Typically, the demos you see in our Demo channel are created after the game is completed (or nearly completed) and represent the final version. Many of these demos are early, and some are for games that won’t be out for quite some time. We’ve never done this before; what that means is that you’ll get to experience these games early – some way early – which is awesome, but you should also note that these games will continue to evolve and be polished as they near release.

These demos will only be up on the Xbox Dashboard for a week. Some might be re-published to the Demo channel later, but many will simply evaporate at the end of the week, so make sure to check them out while you can.

https://news.xbox.com/en-us/2020/07/...mo-event-xbox/

iTrader
    664 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Trailer van crysis is niet getoond, deze was gelekt en er was weer commentaar op.

iTrader
    151 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)

iTrader
    151 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Nacon Connect
    di 7 juli 19.00u

Met o.a. de reveal van Test Drive Unlimited 3.

We're 24 hours out from your first look at the future of Nacon, and we're bringing out the big guns!
    New reveals, exciting announcements, and more.

https://twitter.com/Nacon/status/1280109539799511041

Praga's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)

Wat verwachten jullie van Ubisoft Forward komende zondag 12 juli om 21u00?

Nu zondagavond, tijdens een digitaal event genaamd Ubisoft Forward, zal Ubisoft ons meer informatie geven rond games die we al kennen zoals Assassins's Creed Valhalla (mijn favoriet), hun battle royale-game HyperScape en Watch Dogs Legion (hoe zit het daar nu mee?)

Daarbovenop verschenen vandaag ook de eerste details rond Far Cry 6, al is het natuurlijk afwachten wat Ubisoft daar zelf gaat over vertellen.

Persoonlijk hoop ik vooral dat ik eindelijk nog eens aan de slag kan met Sam Fisher in een nieuwe Splinter Cell, of waarom niet een remake van Prince of Persia want dat waren toch geweldige games in den tijd.

Leeft Beyond Good & Evil 2 eigenlijk nog, want ook daar is het de laatste maanden stil rond gebleven.

Na de alles behalve fenomenale presentatie van EA tijdens hun EA Ply Live-event, hoop ik toch dat Ubisoft efkes gaat uitpakken om eerlijk te zijn...

Wat denken jullie? Waar kijken jullie naar uit? Wat verwachten jullie? We horen het graag!
    "Tho' I walk through the Valley of Death, I shall fear no evil, 'cause I'm the meanest mother in the valley!"

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    231 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik hoop enorm op een VR/raytracing/procedural based vervolg van de Grow Home/Up serie. Met gemak mijn favoriete Ubisoft ip van de laatste 10 jaar.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) met Tapatalk

iTrader
    664 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Niks, ubisoft games heb ik beetje opgegeven op FC mss na, mochten ze weer naar een setting gaan mooi eiland zoals de eerste zou ik wel leuk vinden.

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik heb nog weinig interesse in Ubi games. Misschien Hyperscape, maar daar is nog zooooooveeeeeeel werk aan, dus dat is bang afwachten. En die Valhalla ziet er idd wel goe uit, gelukkig heb ik de vorige 47 AC's niet gespeeld, zodat deze weer even verfrissend aan kan voelen.
    Kijk mij op TWITCH, of speel mee! Momenteel spelen we Fall Guys Ultimate Knockout en Rogue Company!
    http://twitch.tv/GroozL

KFoxx's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    De meesten hopen op splinter cell, maar ik zou heel graag een nieuwe prince of persia zien. De valhalla releasedate en misschien wat gods and monsters gameplay.

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Ik hoop idd splintercell. En ik voorspel dat ze een deal met xbox hebben. Tijdsexclusief of volledig exclusief. Een trailer deze zaterdag en de rest op de xbox showcase...
    PSN: Boss_1986
    Gamertag: Boss BE

stagepotato's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Alleen Beyond Good & Evil 2. AC is altijd hetzelfde en ik heb beide Origins en Odyssey platinum behaald maar dat was echt retesaai op een duur...feit dat je ingame stuff kon kopen voor geld stoorde me ook enorm, gaat precies de EA kant op.
    Last.FM
    PS4 ID: lodevangou

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    https://support.ubisoft.com/nl-NL/faqs/55660

iemand weet van dat gratis exemplaar van watch dogs 2 als je morgen hun stream bekijkt?

is dat fysiek exemplaar?? En op welke console?

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    https://support.ubisoft.com/nl-NL/faqs/55660

iemand weet van dat gratis exemplaar van watch dogs 2 als je morgen hun stream bekijkt?

is dat fysiek exemplaar?? En op welke console?
    Pc denk ik

Elke1988's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hoe moet je aanmelden voor die ubisoft show?
    http://www.twitch.tv/elkegaming
    Stream/Game Pc:
    Cpu: Intel 6800K, Mobo: MSI X99A Raider, Ram: Kingston HyperX Fury 24GB, Gpu: Asus Strix OC 1080TI, Power: Crosair 1000w, PC Case: Cooler Master Storm, Water Cooler: Crosair H110i, Moniter: AOD G2460F, Samsung S24D300, Asus VS247HR, Keyboard: Corsair K70 RGB MK.2, Mouse: Corsair Ironclaw RGB Gaming Mouse,Headset: logitech G920, Steer Wheel: Thrustmaster T300 RS GT

Regels voor berichten