Bekijk resultaten enquête: Welke soort gamer ben jij?

Aantal stemmers
71. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Hardcore gamer

20 28,17%
  • Ex-gamer

14 19,72%
  • Gameplanner

14 19,72%
  • Killing time-gamer

17 23,94%
  • Second screen-gamer

3 4,23%
  • Vertrouwde bubbel-gamer

3 4,23%
Pagina 4 van 4 Eerste 1234
    EvilSwordfish's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Enige dat ik iets ofwat in pas is "Hardcore" maar eigenlijk klopt die definitie ook niet 100% want tis niet dat ik niets anders doe. Ik ga ook fietsen en wandelen en dergelijke

That said is wel 90% van mijn vrije tijd besteed aan gaming, vooral PC dan. Heel af en toe mobile (pokemon go) en zeer, zeer, zeer zelden op console (Horizon Zero Dawn, God of War, Spiderman & RDR2)

En van zodra een game op PC uit komt dat ik al op console meerdere keren heb uitgespeeld koop ik het daar nog eens (RDR2 bvb en Horizon Zero Dawn binnenkort)

Merk enkel dat nu dat ik door het thuiswerken nog meer aan mijn bureau zit ik echt wel die pauzes voor naar het werk te rijden nodig heb. Men rug begint het te voelen
    --Because I can--

Python[BE]'s schermafbeelding
    iTrader
    72 (96%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ex gamer, vroeg veeeel meer gegamed, tot verslavens toe (socom 2). Maar nu doe ik het als ik tijd over heb naar mijn werk, sporten, vriendin... Corona helpt wel dus nu meer dan ooit. kijk ook best veel owl.

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Python[BE] Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ex gamer, vroeg veeeel meer gegamed, tot verslavens toe (socom 2). Maar nu doe ik het als ik tijd over heb naar mijn werk, sporten, vriendin... Corona helpt wel dus nu meer dan ooit. kijk ook best veel owl.
    Heeft owl nog veel viewers eigenlijk? Sinds dat op Youtube zit ben ik dat zo wat uit het oog verloren.
    Kijk mij op TWITCH, of speel mee! Momenteel spelen we Valorant!! Dolletjes!!!!
    http://twitch.tv/GroozL
    Temptation

s.i.m.o.n's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tijdspanne gaat ongeveer zo:
    Lagere school: nintendo 64 en gameboy
    Vroeger (middelbaar en eerste jaren unief): hardcore gamer en vooral multiplayer (massa's counterstrike 1.6, Halo 2 & 3, CoD2)
    Hadden ook een gamecube thuis en zodoende dus ook veel Mariokart gespeeld

Dan enkele jaren weinig tot niets, al zeker geen multiplayer (eerder games als AC)

Sinds dit jaar het gamen terug wat op gepakt, voornamelijk Xbox (gamepass abo hierzo) en Switch
    Ben echt een casual gamer geworden en multiplayer zegt mij eigenlijk niets meer.
    Kan nu veel meer genieten van een spel als Slay the spire (wel super verslavend) of Ori (handsdown één van mijn beste gameervaringen)

Benieuwd of hier nog zo mensen zitten die zo een ommezwaai van multiplayer naar singleplayer gemaakt hebben. Ik kan er gewoon niet meer genoeg tijd insteken om echt multiplayer te spelen (en te winnen), dus laat ik het gewoon volledig links liggen. Als ik vroeger online speelde, was dit ook altijd met minstens een paar reallife vrienden.

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ik mis het. Gamen was toch één van mijn voornaamste hobby's.

Then life happened. Vriendin, samenwonen, trouwen, kinderen,...
    Ik geraak ten vroegste in de zetel om 21u30. En dan ben ik kapot.
    Don't think you are, know you are...

Nordkapp's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ex-gamer
    Speel nog wel een beetje maar bitter weinig.
    Ik stoor mij vooral aan de hedendaagse community. Vooral bij het online spelen zijn er toch veel losers.
    + voldoening om platina te halen is er niet meer omdat er daar van mijn vrienden niemand wat om geeft

gamer5's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Anderson Bekijk bericht
    Ik mis het. Gamen was toch één van mijn voornaamste hobby's.

Then life happened. Vriendin, samenwonen, trouwen, kinderen,...
    Ik geraak ten vroegste in de zetel om 21u30. En dan ben ik kapot.
    Ik ook, net dezelfde situatie. Wat ik nu terug wat kan doen is op zondag enkele uurtjes gamen. We mogen toch niet buiten dus toch voor iets dat de Corona helpt. Me toch RE2, DMC5 en Doom 2016 kunnen uitspelen laatste paar weken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    'If you're not sure what to do with the ball, just pop it in the net and we'll discuss your options afterwards.' Bill Shankly. LFC YNWA!

Bernie.be's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door s.i.m.o.n Bekijk bericht

Sinds dit jaar het gamen terug wat op gepakt, voornamelijk Xbox (gamepass abo hierzo) en Switch
    Ben echt een casual gamer geworden en multiplayer zegt mij eigenlijk niets meer.
    Kan nu veel meer genieten van een spel als Slay the spire (wel super verslavend) of Ori (handsdown één van mijn beste gameervaringen)

Benieuwd of hier nog zo mensen zitten die zo een ommezwaai van multiplayer naar singleplayer gemaakt hebben. Ik kan er gewoon niet meer genoeg tijd insteken om echt multiplayer te spelen (en te winnen), dus laat ik het gewoon volledig links liggen. Als ik vroeger online speelde, was dit ook altijd met minstens een paar reallife vrienden.

Haha. Net hetzelfde hier. Begonnen met nes en mega drive. Uuuuuren gegamed maar Sinds ps3 x360 had ik het wel gehad. Veel gamegenres beu gespeeld.

Nu sinds een oaar maanden de xbox one eens terug aangesloten met gamepass en mijn switch
    Nu speel ik het liefst games zoals overcoocked, moved out
    En af en toe eens iets zoals uncharted. Maar lang kan me dat nie boeien.
    Zal met ouder worden te maken hebben zeker? 44 hier al
    Al blijf ik het nieuws errond wel volgen

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gamer5 Bekijk bericht
    Ik ook, net dezelfde situatie. Wat ik nu terug wat kan doen is op zondag enkele uurtjes gamen. We mogen toch niet buiten dus toch voor iets dat de Corona helpt. Me toch RE2, DMC5 en Doom 2016 kunnen uitspelen laatste paar weken.

Dat deed ik ook. De zondag eens wat vroeger opstaan om een beetje te gamen. Voor mij is dat nog steeds pure ontspanning, zowel SP als MP.
    Nu nog enkele maanden op de tanden bijten tot kiddo nr. 2 geen baby meer is.
    Don't think you are, know you are...

gamer5's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Anderson Bekijk bericht
    Dat deed ik ook. De zondag eens wat vroeger opstaan om een beetje te gamen. Voor mij is dat nog steeds pure ontspanning, zowel SP als MP.
    Nu nog enkele maanden op de tanden bijten tot kiddo nr. 2 geen baby meer is.
    Ja heb ik ook op moeten wachten. Hij is nu bijna 2 jaar en vind het leuk om zich dan nu gewoon naast mij te zetten en mee te kijken als ik game

'If you're not sure what to do with the ball, just pop it in the net and we'll discuss your options afterwards.' Bill Shankly. LFC YNWA!

s.i.m.o.n's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernie.be Bekijk bericht
    Haha. Net hetzelfde hier. Begonnen met nes en mega drive. Uuuuuren gegamed maar Sinds ps3 x360 had ik het wel gehad. Veel gamegenres beu gespeeld.

Nu sinds een oaar maanden de xbox one eens terug aangesloten met gamepass en mijn switch
    Nu speel ik het liefst games zoals overcoocked, moved out
    En af en toe eens iets zoals uncharted. Maar lang kan me dat nie boeien.
    Zal met ouder worden te maken hebben zeker? 44 hier al
    Al blijf ik het nieuws errond wel volgen
    Overcooked hebben we ons hier ook al danig mee geamuseerd
    Heb een beetje hetzelfde, games worden erg snel saai...
    In dat opzicht is die gamepass echt een zegen. Ben je iets beu? Hop download gewoon iets anders en dan ben je weer even zoet

Regels voor berichten