Pagina 15 van 23 Eerste ... 5111213141516171819 ... Laatste
    luigi_1981's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RiCOManiaC Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    AI trouwens wel weer inconsistent per track... ik rijd nu op 100 difficulty in MyTeam. Ben Baku aan het doen en in FP2 ben ik een volle seconde sneller dan de AI..... ben eens benieuwd naar de kwali...

Edit: kwali dan P18 op 1.5 van de pole...... zuuuuucht. Zo inconsistent is da dus weer...
    Je bent gewoon het slachtoffer van de sandbagging van de AI.. . Blijven oefenen en die pole komt er wel!
    psn: brugesboy
    Passion for 1891

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nieuwe drivers van zowel Nv als Amd zijn uit.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/2,496TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper-- Ik zit wat anders in elkaar.
    Christiana Rogiers 12/03/1941 - 06/03/2020 // Liliana Joos 05/11/1935 - 14/04/2020

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    154 (99%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    AI trouwens wel weer inconsistent per track... ik rijd nu op 100 difficulty in MyTeam. Ben Baku aan het doen en in FP2 ben ik een volle seconde sneller dan de AI..... ben eens benieuwd naar de kwali...

Edit: kwali dan P18 op 1.5 van de pole...... zuuuuucht. Zo inconsistent is da dus weer...
    Hier ook in Practice
    Eerst dacht ik: staat te gemakkelijk, en in de Q ben ik maar 14e
    PSN: Jonas89

iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Het is mijn eerste die ik met stuur speel en het is toch wennen. Heb het gevoel dat ik bijvoorbeeld in T1 in Melbourne de wagen veel harder naar rechts kon smijten met een controller dan met een stuur.
    Of heeft deze game gewoon meer onderstuur?
    PSN: Shaddix-be

Nesjamag's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaddix Bekijk bericht
    Het is mijn eerste die ik met stuur speel en het is toch wennen. Heb het gevoel dat ik bijvoorbeeld in T1 in Melbourne de wagen veel harder naar rechts kon smijten met een controller dan met een stuur.
    Of heeft deze game gewoon meer onderstuur?
    Controller heeft normaal altijd een lichte stability control die het wat gemakkelijker maakt (omdat controller minder controle geeft dan stuur).
    Aanpassen aan stuur heeft gewoon wat tijd nodig. Na paar dagen gaat ge wellicht sneller zijn dan met controller daarvoor.
    Unlimited Potential!

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die practice programs zijn soms wel echt een hel, vooral de qualy pace program is dikke bullshit... Zit nu op Canada en tot nu is het bijna elk GP weekend gefailed... Staat veel te moeilijk geprogrammeerd ten opzichte van de difficulty die je rijdt. En voor de kwali en race moet je eigenlijk gewoon kijken naar waar je staat in de performance lijst. Als je het 7e team bent en je bent P13-14 dan is het eigenlijk ok.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Die practice programs zijn soms wel echt een hel, vooral de qualy pace program is dikke bullshit... Zit nu op Canada en tot nu is het bijna elk GP weekend gefailed... Staat veel te moeilijk geprogrammeerd ten opzichte van de difficulty die je rijdt. En voor de kwali en race moet je eigenlijk gewoon kijken naar waar je staat in de performance lijst. Als je het 7e team bent en je bent P13-14 dan is het eigenlijk ok.
    Die programma's zijn ook weer elk weekend allemaal dezelfde, had nu toch verwacht dat ze hier eens wat variate in gingen brengen. Zeker als je zo met die development tree werkt zou je toch eens iets daar rond kunnen doen.

Ben wel blij dat ze van die idiote reputation meter afgestapt zijn. Heb nog maar 1 race gedaan en de event. Met die event heb ik het toch "verhaalgewijs" moeilijk. Hoe zou dat werken, een Porsche F1 rijder die gevraagd wordt om met een Red Bull op Zandvoort te komen rijden....

Voor de rest lijkt het wel allemaal goed ineen te zitten. Ben alleen teleurgesteld in de livery keuzes die we hebben, hier hadden ze nu toch echt nog wel wat uren in mogen steken... Ik zie er echter wel op Youtube enzo die ik niet kan kiezen, heb nochtans MSC edition??

iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Voor de rest lijkt het wel allemaal goed ineen te zitten. Ben alleen teleurgesteld in de livery keuzes die we hebben, hier hadden ze nu toch echt nog wel wat uren in mogen steken... Ik zie er echter wel op Youtube enzo die ik niet kan kiezen, heb nochtans MSC edition??
    Amai dit echt, degenen die er zijn, die zijn dan nog niet eens door fans van de F1 gemaakt volgens mij. Gewoon een puber die eens iets zot wou maken.
    Volgens mij kan je er mer experience points nog wel unlocken. En waarschijnlijk kan je er met hun "pitcoins" ook kopen? Heb het nog niet genoeg uitgespit eigenlijk.
    PSN: Shaddix-be

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb alle 30 tiers kunnen kopen met die pitcoins.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Je hebt

-development punten
    -euro's
    -pitcoins
    -experience points

...?

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Maar is al jaren, livery, kleuren en dus ook helmen is al jaren een grote vraag, hoe kan dat nu dat wij na 10 versies nog altijd naar diezelfde pruts helmen moeten zien en kiezen.

Ergste voor mij is dan nog dat er er in F1 2012 eentje hadden die ik wel mooi vond maar is dan weer verdwenen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tis een schande ja... heb wel gezien dat ze elke dag of gedurende een kleine periode daar nieuwe items in steken, bij die podium pass en dat je dan eventueel challenges moet doen om die te unlocken

ebuzola's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als iedereen een beetje heeft kunnen oefenen, maken we dan geen 9LS League aan ? Altijd leuk om met medeforummers te competen en fun te hebben.

Ik en andere streamen ook vaak , dus altijd leuk om te volgen.

Denk dat de meeste hier op pc spelen ?

Nesjamag's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ebuzola Bekijk bericht
    Als iedereen een beetje heeft kunnen oefenen, maken we dan geen 9LS League aan ? Altijd leuk om met medeforummers te competen en fun te hebben.

Ik en andere streamen ook vaak , dus altijd leuk om te volgen.

Denk dat de meeste hier op pc spelen ?
    League met vaste uren/data is altijd moeilijk voor mij.
    Maar als dat geen issue is dan wil ik wel.
    Unlimited Potential!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik haal hem straks of morgen dus wil ook wel mee doen evt.. wel met controller hier

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Regels voor berichten