Pagina 28 van 39 Eerste ... 1824252627282930313238 ... Laatste

Discussie: [PC] iRacing

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scifo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ge weet ondertussen toch al dat het opsplitsen van race sessies gebeurt op basis van irating? Tkan dus zijn da ge met nen hoop amerikanen in uw sessie zit als die hetzelfde skill niveau als gij hebben.
    Ook op NL servers dan veronderstel ik, hmm wist ik niet. Dacht dat ik altijd met EU guys aan het spelen was based op onze irating.
    Steam : Sync
    PSN : X_SyncBE

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Ook op NL servers dan veronderstel ik, hmm wist ik niet. Dacht dat ik altijd met EU guys aan het spelen was based op onze irating.
    In uw laatste race nen Japanner, 2 amerikanen, nen canadees en nen zuid-afrikaan. Tkon een mop zijn

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    In uw laatste race nen Japanner, 2 amerikanen, nen canadees en nen zuid-afrikaan. Tkon een mop zijn
    Die race was ook een mop

lookoutordie's schermafbeelding
    iTrader
    46 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    da's team-racen he, met rijderswissels etc
    maakt het nog wel intenser, denk ik, als ge crasht is niet alleen uw race verkloot, maar ook dat van uw teamgenoten
    Wij deden om de pitstop wanneer we banden wisselden. Waren gewoon begonnen met het gedacht om te finishen. Uiteindelijk 5e geworden bij qualy maar eerste bocht crashten er 3 voor ons waardoor we moesten uitwijken en wat plaatsen verloren hebben. Dan nog ergens een spin gehad waardoor we redelijk naar achter geschoven zijn.

Uiteindelijk heb ik mijn stint nog degelijk kunnen rijden waardoor we een 4,5 uur foutloos hebben kunnen rijden aan een deftig tempo. Mijn laatste stint zat ik op 12s van P9. Nog een mooi eindduel gehad voor P9.

In zo endurance moet je niet vechten voor positie. Is iemand sneller of doet die een poging tot inhalen dan laat ik ze meestal passeren. De race is toch nog lang en afhankelijk van je strategie kom je toch terug bij elkaar uit. De laatste stint voor positie is anders uiteraard .

Oh ja en backmarkers zijn uw vijand. Wat die mensen soms uithalen is ongelofelijk. Gaan niet aan de kant of proberen u nog te uitremmen. Zo zijn we ook geramd langs achter door zo ene, gelukkig zonder veel erg want LeMans is op dat vlak vergevingsgezind.

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lookoutordie Bekijk bericht
    Wij deden om de pitstop wanneer we banden wisselden. Waren gewoon begonnen met het gedacht om te finishen. Uiteindelijk 5e geworden bij qualy maar eerste bocht crashten er 3 voor ons waardoor we moesten uitwijken en wat plaatsen verloren hebben. Dan nog ergens een spin gehad waardoor we redelijk naar achter geschoven zijn.

Uiteindelijk heb ik mijn stint nog degelijk kunnen rijden waardoor we een 4,5 uur foutloos hebben kunnen rijden aan een deftig tempo. Mijn laatste stint zat ik op 12s van P9. Nog een mooi eindduel gehad voor P9.

In zo endurance moet je niet vechten voor positie. Is iemand sneller of doet die een poging tot inhalen dan laat ik ze meestal passeren. De race is toch nog lang en afhankelijk van je strategie kom je toch terug bij elkaar uit. De laatste stint voor positie is anders uiteraard .

Oh ja en backmarkers zijn uw vijand. Wat die mensen soms uithalen is ongelofelijk. Gaan niet aan de kant of proberen u nog te uitremmen. Zo zijn we ook geramd langs achter door zo ene, gelukkig zonder veel erg want LeMans is op dat vlak vergevingsgezind.
    afaik is het toch de bedoeling dat je uw lijn houdt als er een snellere wagen komt?

ForZ@'s schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Gistermorgen was er precies niet veel volk online ik zat met mijn 1500 irating in een race met gemiddelde van 2,5k. Natuurlijk wel goed om te stijgen mits goed resultaat. Ondertussen bijna 2000.
    In sommige Skip Barber racekes is het toch te zot voor woorden wat sommige doen. Hoeveel keer dat ik achter 2 man rij die duelleren waar ik probeer de kat uit de boom te kijken totdat ze fouten maken maar dat ik achteraf toch ni kan uitwijken als ze mekaar van de baan rammen pff
    Lian-Li O11 Dynamic :: Asus ROG Crosshair VII Wifi X470 :: AMD Ryzen 7 3700X :: 2x8 GB DDR4-3000 G.Skill Trident Z rgb :: MSI Gaming X Trio RTX 2080 :: Coolermaster ML360RGB :: Samung EVO970 NVME/EVO860 SSD :: Kingston SSD :: Logitech Wireless Pro :: Corsair K65

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)

iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Wat is er eigenlijk te doen in Week 13? Ik ben dit weekend pas begonnen en moet nog uit Rookie geraken, dus precies wel een domper deze week...
    PSN: Shaddix-be

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaddix Bekijk bericht
    Wat is er eigenlijk te doen in Week 13? Ik ben dit weekend pas begonnen en moet nog uit Rookie geraken, dus precies wel een domper deze week...
    Ben hier ook volledig in de war, dacht dat vandaag skip barber kon gereden worden.
    Blijkbaar enkel nog week 13 dingen in de Mazda dat ik kan rijden.

iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Ja blijkbaar gaat de Mazda gewoon nog door deze week, dat is al iets. Deze track ligt me ook al een pak beter dan Laguna precies (of mijn hersenen beginnen eindelijk wat getraind te geraken).
    PSN: Shaddix-be

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Het nieuwe season sta op het forum. Den m4 vervangt dus de m8 in de bm12. 0. Dus denk dat dien oto ook wel ga aanschaffen. Zitte wel wat dezelfde tracks van skippy in.

kampers's schermafbeelding
    iTrader
    52 (98%)
    Mentioned
    7 Post(s)

[PC] iRacing

Net een paar rondjes gedaan met de skippy op summit. 1.23.3 nu. op een baan van 50graden. ik ben aan het denken om deze week een paar races te hosten voor mijn stream om al wat te oefenen voor volgende week.

Edit:

Laatst gewijzigd door kampers; 2 juni 2020 om 21:45
    - 9Lives Racing Team
    - Join iRacing ("PR-HOTLAPS" 3 Maanden 5.00€)
    - Twitch - YouTube - Discord
    - Games: iRacing - PCM - TLOU2 - F1 2020 - Ghost of Tsushima

lookoutordie's schermafbeelding
    iTrader
    46 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    afaik is het toch de bedoeling dat je uw lijn houdt als er een snellere wagen komt?
    Ja geen onverwachte manoeuvres doen. Maar wanneer ik op < 1s kom mag je in mijn ogen liften en rem je vroeger en probeer je mij niet te out-braken.

Als ik zelf gedubbeld werd ging ik aan de kant wanneer het kon. De laatste sectie in LeMans is kwaaie onmogelijk om aan de kant te gaan. Als ik daar probeer uit te wijken verlies ik enorm veel tijd. In dat deel blijven ze gewoon achter mij en op een recht stuk halen ze in. Meestal is dat de start-finish lijn.

ForZ@'s schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kampers Bekijk bericht
    Net een paar rondjes gedaan met de skippy op summit. 1.23.3 nu. op een baan van 50graden. ik ben aan het denken om deze week een paar races te hosten voor mijn stream om al wat te oefenen voor volgende week.

Edit:

Alvast geen track voor mij. Zit op 1m22s3xx.
    Count me in als ge racekes doet
    Lian-Li O11 Dynamic :: Asus ROG Crosshair VII Wifi X470 :: AMD Ryzen 7 3700X :: 2x8 GB DDR4-3000 G.Skill Trident Z rgb :: MSI Gaming X Trio RTX 2080 :: Coolermaster ML360RGB :: Samung EVO970 NVME/EVO860 SSD :: Kingston SSD :: Logitech Wireless Pro :: Corsair K65

Regels voor berichten