Pagina 4 van 9 Eerste 12345678 ... Laatste
    MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaximumOfBass Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dus als ik het goed begrijp wordt er geen onderverdeling meer gemaakt onder genres?
    Waarom is die keuze gemaakt? Ik weet dat het games gedeelte niet meer het meest actieve gedeelte van het forum is, maar gaan zo threads van minder bekende games/genres niet heel snel wegzakken?
    Dat is inherent aan een forum dat minder populaire onderwerpen/ threads weggedrukt worden door populaire.

Maar door alles te bundelen ga je misschien ook dingen leren kennen omdat je anders nooit in een RPG subforum zou kijken.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    12 (93%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EvilSwordfish Bekijk bericht
    Het hokjes denken is een ding van het verleden. Met crossplay dat in bepaalde games al zit (en sowieso in de toekomst meer en meer voor gaat voorkomen) is de denkwijze van "het was beter toen we op ons eige zaten" a thing of the past.
    Misschien bedoel ik iets anders, maar zou dat ooit kunnen denk je? Dat ik een spel speel op pc tegen iemand anders die op een xBox bezig is, en nog iemand anders op een playstation? Of ben ik nu retard en bestaat dit al keilang?

Nariwari's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Misschien bedoel ik iets anders, maar zou dat ooit kunnen denk je? Dat ik een spel speel op pc tegen iemand anders die op een xBox bezig is, en nog iemand anders op een playstation? Of ben ik nu retard en bestaat dit al keilang?
    Bestaat idd al. Call of Duty: Modern Warfare, Warzone, Rocket League, Dauntless, Fortnite, Paladins, Brawlhalla, Ark: Survival Evolved,...
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    224 (100%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Zoals die Evil mod al zegt, bestaat dat in sommige spellen (Rocket League en Fortnite om er 2 te noemen), maar bijlange in nog niet alle games. Het aanbod is héél beperkt momenteel, maar dat wordt steeds uitgebreider.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Opsplitsen van genres had ik toch ook liever gezien. Voor een hoofdzakelijk game forum alles onder 1 noemer zetten is er toch over -.-

Games zoals Call of Duty of Fifa gaan bovenaan blijven en de rest zal snel neerdalen in de vergetenheid -.-

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    153 (99%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scifo Bekijk bericht
    Opsplitsen van genres had ik toch ook liever gezien. Voor een hoofdzakelijk game forum alles onder 1 noemer zetten is er toch over -.-

Games zoals Call of Duty of Fifa gaan bovenaan blijven en de rest zal snel neerdalen in de vergetenheid -.-
    Dat was in het PS4 forum ook?
    PSN: Jonas89

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Mentioned
    9 Post(s)

We kunnen het in de toekomst misschien wel iets duidelijker maken dat je via die prefixes perfect kan zoeken op genre (zie hieronder bij 'voorvoegsel').
    Ik begrijp dat het niet naar ieders wens is, maar we proberen de community gewoon wat hechter te maken.

Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik

:unsure:'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Geen kat die naar zo'n genre subforum kijkt oetz
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht
    Ik begrijp dat het niet naar ieders wens is, maar we proberen de community gewoon wat hechter te maken.
    Snap ik, maar de kans is ook reëel dat door alles samen te voegen je de mensen die in de kleine communities 'actief' waren verliest. En dan heb je gewoon de grote communities verhuisd ipv één grote community te maken.

Het is niet dat ik zot veel berichten postte in de subs die ik las, maar als de topics van de games/genres van die subs nu compleet ondergesneeuwd worden door de meer populaire genres dan verlies ik ook de reden om het gamesforum nog te bezoeken. Dat zoeken is allemaal goed en wel, maar ik wil gewoon inloggen en in één oogopslag zien of er voor mij interessante topics of posts zijn. Als ik eerst per genre moet gaan zoeken, of een ganse pagina moet scrollen omdat de eerste 15 topics gaan over games en genres die mij niet interesseren of enkel speelbaar zijn op een console die ik niet heb ... dan haak ik af vrees ik.

Ik snap volledig waarom jullie die merge doen he. En voor de fans van de meer populaire genres of voor de consolegamers zal dit goed zijn. Je kan niet voor iedereen goed doen, en ik zit helaas in de hoek waar de klappen vallen.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)

Maar dat is toch logisch dat populaire games of onderwerpen bovenaan zullen staan?
    Wil je een discussie starten dan zoek je een thread of maak je een thread en trek je de discussie open.
    Valt deze onmiddelijk dood dan zakt deze terug weg. Maar het in subforums plaatsen maakt niet dat de discussie levendiger is hoor, integendeel zelfs.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

kil911ler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wel wennen dat ik nu nimeer zoveel moet scrollen om naar dit forumgedeelte te gaan (ben PS4-forum gewoon)

iLLuSion_xGen's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik denk dat het de PS personen het meeste stoort dat alles is samengevoegd. Ik snap dat jullie zeggen crossplay is de toekomst enzo en dat geldt misschien voor de jaarlijkse CoD of Fifa, Fortnite maar als PS liefhebber zie ik alle exclusives nog niet op xbox verschijnen en PC releases duren jaren (Horizon: Zero Dawn bijvoorbeeld). En aangezien Sony zich inzet op single-player games vond ik het overzichtelijker, voor MIJ persoonlijk, dat er een apart PS forum was.

Maar ik wacht tot alles af is en tegen dan zijn we het misschien allemaal al gewoon.
    Games.telenet naar 9Lives was ook aanpassen dus dan zal dit ook wel lukken, maar enkele tweaks wacht ik toch halstarrig af
    Royal Antwerp F.C.
    Mac Mini 2018 i5 - Acer Predator X34 - Synology 716+II - Macbook Pro 2016 - iPhone X - Apple HomePod - Sony A1

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Valt deze onmiddelijk dood dan zakt deze terug weg. Maar het in subforums plaatsen maakt niet dat de discussie levendiger is hoor, integendeel zelfs.
    Ik weet niet wat ge exact bedoelt met subforum. Ik wil geen sub sub sub onderverdeling.

Gewoon op de hoofdpagina van het forum het tab "Games general" verwijderen en daar paar belangrijke genres opsplitsen zoals "Shooters", "Sports games"... Het beste voorbeeld is toch het tweakers forum. Op de main page van het forum zie je de opdeling in 1 oogopslag.

Nu heb je precies een "Games general" vuilbakske van games

deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    iedere update is precies een stap achterwaarts voor de gamers, het is gewoon geen games community meer.
    ik herinner mij nog vanaf dat de 9lives front aangepakt werd, in combinatie met het fail TV channel, én de gigantische reclameblokken (op een macbook 13" is het gewoon de helft van je scherm zonder adblock, hoe kan je nu gaan verwachten dat mensen geen adblock gebruiken?)
    dit zorgt er gewoon voor dat je als gamer gewoon inherent naar andere sites gaat,...

nu goed, toch leuk dat ge voor uw lifestyle kwesties toch bij 9lives terecht kunt, ik heb de indruk dat mijn vriendin al meer interessante topics op 9lives vind dan ik als gamer.
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    658 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik vind het een goede oplossing, want eerlijk gezegd veel sub threads vallen dood de laatste tijd, mss dat er wat meer leven in komt nu alles samen zit.

Regels voor berichten