Pagina 7 van 31 Eerste ... 3456789101117 ... Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Willen jullie morgen voormiddag laten weten voor hoeveel jullie Turnips (knollen) kunnen kopen?
    incl. spellingsfouten

PSN: Ashildr

iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ergens las ik dat de friend codes opgelijst stonden, vind deze wel niet terug? straks of morgen werk van maken
    Als ik niet genoeg liefde heb om op te houden met roddelen of anderen te verlagen maak ik niet alleen een hoop nutteloos lawaai. Maar ben ik gewoonweg destructief
    (Dorothy Law Nolton)

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yones Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het ruilen is vooral interessant om zo alle fruit op je eiland te kunnen hebben. Je start zelf met 1 fruitsoort (eigenlijk 2, maar bon).

Fruit dat niet ‘native’ is aan je eiland kan je verkopen voor 500Bells/stuk.
    Behalve cocos, die zijn altijd 250.
    Native fruit moet je op een ander eiland verkopen.

yung_belegen's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Is bamboe nu zo ongelooflijk rare? Ik ben al meer dan 50x op reis geweest en 0x zie ik een bamboe eiland.
    IK WIL GVD EEN PANFLUIT MAKEN, OKE?!

EvilSwordfish's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sorasan Bekijk bericht
    ergens las ik dat de friend codes opgelijst stonden, vind deze wel niet terug? straks of morgen werk van maken
    De nintendo switch friend codes lijst is verplaatst naar https://www.9lives.be/forum/communit...nds-codes.html

Kga mezelf denk ik ook Animal Crossing aanschaffen. Lijkt me wel tof en als ik zo kijk is het zeker en vast iets dat men vriendin leuk gaat vinden met haar Stardew Valley verslaving
    --Because I can--

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EvilSwordfish Bekijk bericht
    De nintendo switch friend codes lijst is verplaatst naar https://www.9lives.be/forum/communit...nds-codes.html

Kga mezelf denk ik ook Animal Crossing aanschaffen. Lijkt me wel tof en als ik zo kijk is het zeker en vast iets dat men vriendin leuk gaat vinden met haar Stardew Valley verslaving
    Wel opletten eh. Elke horizons game wordt gelinked aan 1 switch console als je de game voor de 1ste keer opstart.
    Saves kunnen NIET overgezet worden. En een 2de speler is eigenlijk gewoon een veredelde bezoeker.

DontKnow_id's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yung_belegen Bekijk bericht
    Is bamboe nu zo ongelooflijk rare? Ik ben al meer dan 50x op reis geweest en 0x zie ik een bamboe eiland.
    IK WIL GVD EEN PANFLUIT MAKEN, OKE?!
    lol mijn eerste eiland waar ik naartoe ging was bamboe. Heb die pamfluit ook is wel lachen geblazen daarmee.

Ik kan je anders wel wat seedlings geven van bamboe, maar geen idee hoe je die laat groeien want bij mij willen ze niet groeien.
    ~ Playing: Veel te veel. ~
    ~ Platinums: 77PSN 100%: 16 ~
    ~ PSN: DontKnow_id ~
    ~Latest Platinum: Borderlands 3~

EvilSwordfish's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Wel opletten eh. Elke horizons game wordt gelinked aan 1 switch console als je de game voor de 1ste keer opstart.
    Saves kunnen NIET overgezet worden. En een 2de speler is eigenlijk gewoon een veredelde bezoeker.
    Wij gebruiken 1 switch, ik ga ervan uit dat ge me de andere user ne nieuwe save kunt maken?
    --Because I can--

DontKnow_id's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EvilSwordfish Bekijk bericht
    Wij gebruiken 1 switch, ik ga ervan uit dat ge me de andere user ne nieuwe save kunt maken?
    Ja, maar je speelt op het zelfde eiland en diegene dat eerst gestart is krijgt de questen.
    ~ Playing: Veel te veel. ~
    ~ Platinums: 77PSN 100%: 16 ~
    ~ PSN: DontKnow_id ~
    ~Latest Platinum: Borderlands 3~

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    151 (98%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DontKnow_id Bekijk bericht
    lol mijn eerste eiland waar ik naartoe ging was bamboe. Heb die pamfluit ook is wel lachen geblazen daarmee.

Ik kan je anders wel wat seedlings geven van bamboe, maar geen idee hoe je die laat groeien want bij mij willen ze niet groeien.
    Ik meen me te herinneren dat je voor bamboe langs alle 4 de kanten een ‘vakje’ leeg moet laten. Zo was het toch in New Leaf.
    Xbox Live: kTs Yones

s.i.m.o.n's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mij al ferm geamuseerd met deze game. 't Is eens wat anders dan Smash Bros

Wel nog geen enkele shark tegengekomen. Ik meen mij te herinneren dat dit op DS precies wel regelmatig voorkwam?

iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    op mijn eiland heb ik geen stenen. Wel 100000 bomen. enig idee wat ik kan doen? ben aan het sparen voor een winkel maar kom die stenen nergens tegen
    *edit*
    als ik de online uitleg goed begrijp heb je maar 1 steen per dag die je kan kapot slaan en dan moet je een dag wachten. die winkel gaat dan toch heel lang duren? :-) mag je aan niks anders de grondstoffen aan verspillen?
    en kom ik in het spel in de problemen als ik mijn ingame tijd aanpas? want als het nacht is kan ik bv niet vissen zeker?
    Laatst gewijzigd door Sorasan; 29 maart 2020 om 17:28
    Als ik niet genoeg liefde heb om op te houden met roddelen of anderen te verlagen maak ik niet alleen een hoop nutteloos lawaai. Maar ben ik gewoonweg destructief
    (Dorothy Law Nolton)

s.i.m.o.n's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    op mijn eiland heb ik geen stenen. Wel 100000 bomen. enig idee wat ik kan doen? ben aan het sparen voor een winkel maar kom die stenen nergens tegen
    *edit*
    als ik de online uitleg goed begrijp heb je maar 1 steen per dag die je kan kapot slaan en dan moet je een dag wachten. die winkel gaat dan toch heel lang duren? :-) mag je aan niks anders de grondstoffen aan verspillen?
    en kom ik in het spel in de problemen als ik mijn ingame tijd aanpas? want als het nacht is kan ik bv niet vissen zeker?
    Van die stenen. Tja, dat is geluk hebben zeker? Ik heb er 3 op mijn eiland...

's Nachts kan je ook vissen hoor. Dan kom je zelfs andere soorten tegen als overdag.

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    151 (98%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    *edit*
    Normaal heeft elk eiland 4 stenen. Die kan je enkel volledig kapot doen door eerst een stuk fruit te eten. Kans bestaat dat je dat per ongeluk gedaan hebt? Die stenen spawnen normaal de volgende dag opnieuw.

Het is de bedoeling dat je met je gewone move (dus zonder eerst fruit te eten) tot max 8x op zo een steen klopt. Vloeiend na elkaar, anders stopt je combo en haal je minder grondstoffen uit je steen.
    Xbox Live: kTs Yones

yung_belegen's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DontKnow_id Bekijk bericht

Jaaaa, heel graag!

Regels voor berichten