Pagina 11 van 31 Eerste ... 78910111213141521 ... Laatste
    DontKnow_id's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Je kan blijkbaar niks naar elkaar sturen als je elkaar nog niet ontmoet hebt op een eiland.

Wou dat daarjuist proberen om iets te versturen maar gaat niet.

Verstuurd vanaf mijn MI 8 met Tapatalk
    ~ Playing: Veel te veel. ~
    ~ Platinums: 77PSN 100%: 16 ~
    ~ PSN: DontKnow_id ~
    ~Latest Platinum: Borderlands 3~

iTrader
    33 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matselot Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik wou ook perse een fysiek exemplaar en heb hem gisteren besteld via MM voor 49.99euro. Scherpe prijs maar wel 6-8 dagen levering... Hopelijk zit het sneller in de bus.
    Ik twijfel of het iets voor mij gaat zijn en dan kan ik het tenminste terug verkopen als het tegen slaagt.
    Het is dus niet meer in voorraad en ze weten niet wanneer het uitgeleverd gaat kunnen worden. Heb bestelling dan maar geannulleerd en ga waarschijnlijk code aankopen of via de de nintendo shop.
    Iemand nog een suggestie voor een fysieke aankoop?
    (gisterenmiddag iets besteld via coolblue en deze morgen al ontvangen, snelle leveringen kunnen dus nog)

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    151 (98%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Xbox Live: kTs Yones

iTrader
    33 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    "Item kan niet naar Belgie bezorgd worden" staat erbij via amazon. Het is overal uitverkocht, zeer populair op deze moment :-)
    Het zal straks een code worden.

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KnightOfCydonia Bekijk bericht
    Top, ik speel meestal ergens tussen 19h00 - 21h00.

Ik ga nu zo laat geen Animal Crossing meer spelen, maar als ik je Friend Request beantwoord heb, wil ik je gerust wel een paar sinaasappels (heb er zelf niet zoveel meer) en perziken opsturen, samen met wat zaad voor chrysanten. Dan stuur je in ruil maar wat bloemenzaad terug op een later moment, zo dringend is het nu ook weer niet.

Ik ben ergens wel teleurgesteld in Nintendo hoe een belangrijk deel van de content voor dit spel gewoon random is en je verplicht bent te ruilen op een niveau dat erger is dan Pokémon. Ook de kleurenvarianten van de Nook miles items zijn "uniek" voor elke speler. Ik wil bijvoorbeeld géén zwarte vuurtoren, ik wil een rode. Ik wil liefst een blauwe telefooncel, geen gele. Jammer, maar helaas kan ik op mijn eiland alleen die eersten kopen, niet de laatsten. Plus met Nook miles moet je zelfs veplicht ruilen, je kan niet in de store van iemand anders gaan ruilen.

Dan zwijg ik nog over de irritante zingende geit die ik als startende medebewoonster op mijn eiland gekregen heb. Ik heb nog nooit Animal Crossing gespeeld hiervoor en het is een héél leuk spel, maar er ontbreken toch een paar quality of life features zoals irritante villagers evicten.
    Toegevoegd.

Ik vind het bezoeken van andere eilanden juist wel leuk. Heb wel al wat fruit verzameld en zelfs een koppel hybrid bloemen. Ik probeer die nu ook zelf te kweken...
    Ik ben net begonnen aan de inrichting van mijn eiland. Wel zo leuk.

KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUSKE Bekijk bericht
    Toegevoegd.

Ik vind het bezoeken van andere eilanden juist wel leuk. Heb wel al wat fruit verzameld en zelfs een koppel hybrid bloemen. Ik probeer die nu ook zelf te kweken...
    Ik ben net begonnen aan de inrichting van mijn eiland. Wel zo leuk.
    Zal je straks ook toevoegen en eventueel even langskomen of mijn gate openzetten.

Ik ben ook al een paar tiental uren ver in het spel, maar ben nog nooit op iemand anders zijn eiland geweest. Verwacht vooral niet te veel van het mijne: mijn eiland is nog altijd vnl. bos/natuurlijk.
    Ik heb dat eigenlijk liever zo. Als ik in sommige video's hele "stedelijke" eilanden zie, dan gruwel ik eigenlijk al. Zal de Limburger in mij zijn, die ook nooit een in een grootstad zou kunnen gaan wonen. Voorlopig is het plan om één helft van het eiland vol te bouwen, en de rest "natuurlijk" te houden. Hopelijk komen er met de updates niet te veel verplichte gebouwen meer bij, want ik vind het eiland nu eigenlijk al behoorlijk klein worden.

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    151 (98%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    ik vind het eiland nu eigenlijk al behoorlijk klein worden.
    Na een tijdje kan je gebouwen tegen een prijsje verzetten van locatie. Zo kun je ze wat spreiden en het ‘limburg’ gevoel bekomen
    Xbox Live: kTs Yones

hummel's schermafbeelding
    iTrader
    78 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik heb een paar leuke schilderijen gemaakt en een buiten pleintje

Apple iMac 24''(1920 x 1200 pixels): 2.93GHz Intel Core 2 Duo ▪ 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM ▪ ATI Radeon HD 4850 512MB ▪ 1.0TB Serial ATA Drive ▪ Leopard
    MacBook Pro (13-inch, 2018, Four Thunderbolt 3 Ports) - 2,3 GHz Intel Core i5 - 256 GB - 8 GB 2133 MHz LPDDR3 - Intel Iris Plus Graphics 655 1536 MB

iTrader
    78 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Van mij zou het eiland ook wel 2 keer zo groot mogen worden zodat je een stad gedeelte en een park gedeelte kon maken
    Apple iMac 24''(1920 x 1200 pixels): 2.93GHz Intel Core 2 Duo ▪ 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM ▪ ATI Radeon HD 4850 512MB ▪ 1.0TB Serial ATA Drive ▪ Leopard
    MacBook Pro (13-inch, 2018, Four Thunderbolt 3 Ports) - 2,3 GHz Intel Core i5 - 256 GB - 8 GB 2133 MHz LPDDR3 - Intel Iris Plus Graphics 655 1536 MB

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Zal je straks ook toevoegen en eventueel even langskomen of mijn gate openzetten.

Ik ben ook al een paar tiental uren ver in het spel, maar ben nog nooit op iemand anders zijn eiland geweest. Verwacht vooral niet te veel van het mijne: mijn eiland is nog altijd vnl. bos/natuurlijk.
    Ik heb dat eigenlijk liever zo. Als ik in sommige video's hele "stedelijke" eilanden zie, dan gruwel ik eigenlijk al. Zal de Limburger in mij zijn, die ook nooit een in een grootstad zou kunnen gaan wonen. Voorlopig is het plan om één helft van het eiland vol te bouwen, en de rest "natuurlijk" te houden. Hopelijk komen er met de updates niet te veel verplichte gebouwen meer bij, want ik vind het eiland nu eigenlijk al behoorlijk klein worden.
    Zal straks wel openzetten. Want mijn vriendin wil haar appels toch verkopen. Je kan als je de vaulting pole meebrengt overigens alle soorten fruit plukken. Daarstraks is er ook nog iemand geweest.
    Mijn eiland is ook nog wildernis. Ga alles hogerop ook gewoon bos houden, excl de kampeerplaats. Als mede limburger kan ik de natuur wel appreciëren.
    Heb me mss wat teveel bezig gehouden met geld te verdienen (sta op 6.3M na 1,5 week) , maar moet mijn 750k lening ook nog wel voldoen.

Ik zoek nog iemand die me aan de perenmeubels kan helpen.

iTrader
    78 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik moet ook nog alle fruit hebben buiten appels en perzikken

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    @hummel en @KnightOfCydonia, ik PM jullie een dodo-code.
    Je mag fruit komen plukken , wel maar 1 boom per speler per fruitsoort leegplukken aub.
    Er hangt sowieso niet veel meer, maar wil iedereen wel wat helpen daaraan.

KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Ik heb maar één boom leeggeplukt, en heb meteen wat zaad voor chrysanten gedropt dichtbij de ingang. Maar de kans bestaat dat uw vriendin ermee weg is?

iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat is die dodo code eigenlijk?

iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DontKnow_id Bekijk bericht
    Wat is die dodo code eigenlijk?
    Edit: mijn gate staat ook open nu.
    Dus als er iemand wil komen, wees welkom.

Regels voor berichten