s.i.m.o.n's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernie.be Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat is bij de one toch ook zo?
    Ik merk dat de downloadsnelheid altijd veel minder is bij xbox dan dat je werkelijk hebt
    Ik zit meestal tussen de 200 - 300mbps met pieken tot 400mbps. Wat vreemd is, want mijn Telenet abo zou theoretisch maar tot 300mbps aanbieden.

Gisteren Cold War (136GB) afgehaald op anderhalf uur +/-. Zeer tevreden van de snelheden.
    Gewoon zien dat je inderdaad geen games hebt lopen om de volle snelheid te halen.

grifter's schermafbeelding
    iTrader
    128 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Verdorie ik.was te laat...

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
    RetroProductions
    I know why Superman left Krypton. Earth was the only place he could get steroids!

silent785's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door s.i.m.o.n Bekijk bericht
    Ik zit meestal tussen de 200 - 300mbps met pieken tot 400mbps. Wat vreemd is, want mijn Telenet abo zou theoretisch maar tot 300mbps aanbieden.

Gisteren Cold War (136GB) afgehaald op anderhalf uur +/-. Zeer tevreden van de snelheden.
    Gewoon zien dat je inderdaad geen games hebt lopen om de volle snelheid te halen.
    Blijven je downloads doorlopen als je hem uitzet? Bij Xbox360 ging hij pas uit als de downloads gebeurd waren.
    100%

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door silent785 Bekijk bericht
    Blijven je downloads doorlopen als je hem uitzet? Bij Xbox360 ging hij pas uit als de downloads gebeurd waren.
    Niet getest. Ik vermoed van wel, maar enkel als je de Xbox op standby-stand hebt staan.
    En ook geen idee of het dan aan volle snelheid of capped is.

grifter's schermafbeelding
    iTrader
    128 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    at this rate i'll have in one year a next gen console
    RetroProductions
    I know why Superman left Krypton. Earth was the only place he could get steroids!

Daimakaimura's schermafbeelding
    iTrader
    56 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    IK GA HET WEER HEBBEN ZITTEN MET DE POST Hé

LEVERING VERSCHUIF GEWOON INEENS, EERST 24H GARANTIE GEVEN DAN MET DRUKTE EN CORONA NAAR VOREN KOMEN, HEB AL SCHRIK DAT ER ALSNOG IETS GAAT MISLOPEN MET DIE LEVERING VAN MEDIAMART

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bij mediamarkt loopt er veel mis. Blij dat ik daar mijn PS5 niet gepreordered heb. Dit is de laatste keer dat ik daar ook maar iets koop. Ik stuurde hen net onderstaande mail en denk na over verdere stappen die ik ga ondernemen.

Beste,

Ik contacteer jullie opnieuw over bestelling met ordernummer XXXXXXX.

Even een tijdlijn:
    - di 22 sep. 12:40 – bestelling geplaatst en betaald met de belofte dat deze op 10.11.2020 zal geleverd worden

- ma 2 nov. 14:02 – een bericht van uw klantenservice na een vraag van mij over verzending waarin een zekere Sandy mij zegt: “De x-Box zal u geleverd worden op datum van release 10/11/2020.”

- di 10 nov. 00:15 – een mail van mediamarkt met een track & trace-code. In de mail staat: “Je wilt vast en zeker je nieuwe pareltje zo snel mogelijk in ontvangst nemen... Dus hebben we goed nieuws voor jou! Je bestelling zal vandaag nog vertrekken vanuit ons magazijn. Je aankoopcontract met Media Markt is nu geldig.” Ik ontvang ook een mail met mijn factuur.
    De track & trace bij postNL vermeldt vanaf dan: “Bezorgtijd nog onbekend - Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt”

- di 10 nov. 20:06 – Na contact met de klantenservice van PostNL, die wel snel antwoordt, kom ik te weten dat volgens hen Mediamarkt niets heeft opgestuurd. Daarop stuur ik een mail naar uw klantenservice. Daar is op het moment van dit schrijven nog steeds geen antwoord op gekomen. De track & trace bij postNL vermeldt nog steeds: “Bezorgtijd nog onbekend - Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt”

- wo 11 nov. - De track & trace bij postNL vermeldt nog steeds: “Bezorgtijd nog onbekend - Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt” De mail naar uw klantenservice is nog steeds onbeantwoord.

- do 12 nov. – De track & trace bij postNL vermeldt nog steeds: “Bezorgtijd nog onbekend - Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt”. Op mijn mail is er nog steeds geen antwoord gekomen. Daarom bel ik naar uw klantenservice. Daar stelt men dat men bij PostNL te traag update en dat het door een feestdag zou komen. Ik kan zeker nog deze week mijn bestelling verwachten.

- Vrijdag 13 nov. - De track & trace bij postNL vermeldt nog steeds: “Bezorgtijd nog onbekend - Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt” Op mijn eerdere mail is nog steeds geen antwoord gekomen en alles wijst er op dat er ook vandaag geen pakket zal toekomen.

Dit alles wijst er volgens mij op dat mediamarkt zowel bij verkoop, als bij de afwikkeling nadien gelogen heeft. De beloofde bezorgingsdatum is niet gehaald en erger nog, er wordt – alvast niet per mail – gereageerd op een vraag om uitleg van een gedupeerde klant. Als ik dan telefonisch vraag om verduidelijking, stelt men dat de levering deze week alsnog in orde komt. Vandaag is het vrijdag, de laatste werkdag van deze week en stelt PostNL dat mediamarkt nog steeds geen pakket heeft overgemaakt.

In uw eigen voorwaarden staat:
    Ҥ6 Leveringstermijn
    Tenzij een ander tijdstip voor de levering werd overeengekomen, bijvoorbeeld ingeval van pre-
    order, bestelling of niet op voorraad, levert MediaMarkt de producten niet later dan 30 dagen
    na de sluiting van de overeenkomst. Ingeval MediaMarkt zich niet aan deze termijn kan
    houden, wordt een aanvullende termijn, die gezien de omstandigheden passend is, met de
    klant afgesproken.”

Deze voorwaarden komt u niet na, aangezien er met mij als klant van uw kant geen communicatie is geweest en u na herhaaldelijk contact van mijnentwege de levering op 10.11.2020 bent blijven bevestigen. Ik heb ook op dit moment, vrijdag 13.11.2020, nog geen verduidelijking mogen ontvangen.

Wat ik wel heb gekregen, is een factuur XXXXXXX met factuurdatum 10.11.2020. Hoe rijmt u dat met het feit dat ik die dag en zelfs niet in de dagen er op in het bezit ben van het gekochte artikel? De fout hiervoor ligt niet bij de bezorgingsfirma PostNL, aangezien alles er op wijst dat Mediamarkt nog steeds geen pakket bij de bezorgingsfirma heeft aangeleverd.

Ik had hier graag een duidelijk antwoord op. Is het zo dat mediamarkt zijn belofte niet is nagekomen en daarover gelogen heeft in de verdere – karige - communicatie? Zo ja, welke compensatie zal mediamarkt hiervoor aan zijn gedupeerde klanten toekennen? Want na even rond te horen blijk ik lang niet de enige te zijn die in deze situatie zit.

Graag een snel en duidelijk antwoord.
    'If Satan lived in Heaven He'd be Me!'

http://i.imgur.com/8ypJF7P.png

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Mooie opsomming. Ik mag hopen dat MM hierop een fatsoenlijk antwoord gaat sturen. Ikzelf heb ook gemaild, maar sindsdien niets meer vernomen.
    Ik vermoed dat het intern toch moet rommelen daar, gezien hun stilte.

Djack's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JusticeForAll Bekijk bericht
    Bij mediamarkt loopt er veel mis. Blij dat ik daar mijn PS5 niet gepreordered heb. Dit is de laatste keer dat ik daar ook maar iets koop. Ik stuurde hen net onderstaande mail en denk na over verdere stappen die ik ga ondernemen.
    Ik heb hen ook een gelijkaardige mail vestuurd:

- opsomming van de feiten
    - hen in gebreke gesteld
    - geklaagd over de communicatie

en dit was het antwoord:

Beste meneer, mevrouw,

Op dit moment is jouw product (artikelnummer: 1907528) niet in voorraad. We verwachten echter binnen 2 weken een levering.
    Van zodra deze binnenkomt in ons magazijn, sturen wij deze onmiddellijk naar je op.

Onze excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groeten,
    Elke
    MediaMarkt België

Daar moet je het dan mee doen?

Ik heb ook een klacht lopen via Test Aankoop met een verzoek naar compensatie.
    Als hen antwoord daar mij niet bevalt dan neem ik contact op met hun advocaten daar.
    Official Belgian Mortal Kombat Champion 2011

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    13 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witloof Bekijk bericht
    Mooie opsomming. Ik mag hopen dat MM hierop een fatsoenlijk antwoord gaat sturen. Ikzelf heb ook gemaild, maar sindsdien niets meer vernomen.
    Ik vermoed dat het intern toch moet rommelen daar, gezien hun stilte.
    Mediamarkt ha, wie durft daar nog elektro kopen?
    Ik in alle geval niet zelf al staat de ps5 bij release daar in uitverkoop honderd euro goeiekoper, dan nog koop ik daar niets buiten wat kabels en dvd dragers en dergelijke

hey69's schermafbeelding
    iTrader
    371 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Kheb er. Een nintendo game en watch gekocht. Gisteren verstuurd. Vandaag in mn cubee box van de post
    ...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djack Bekijk bericht
    Ik heb hen ook een gelijkaardige mail vestuurd:

- opsomming van de feiten
    - hen in gebreke gesteld
    - geklaagd over de communicatie

en dit was het antwoord:

Beste meneer, mevrouw,

Op dit moment is jouw product (artikelnummer: 1907528) niet in voorraad. We verwachten echter binnen 2 weken een levering.
    Van zodra deze binnenkomt in ons magazijn, sturen wij deze onmiddellijk naar je op.

Onze excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groeten,
    Elke
    MediaMarkt België

Daar moet je het dan mee doen?

Ik heb ook een klacht lopen via Test Aankoop met een verzoek naar compensatie.
    Als hen antwoord daar mij niet bevalt dan neem ik contact op met hun advocaten daar.
    Een klacht bij test aankoop zal ik denk ik ook doen, als hij hier niet zaterdag (dan levert postnl ook) is. Het strafste vind ik dat ze dus nog een track & trace code hebben gestuurd, om vervolgens niets op te sturen. Ze dachten allicht daar mensen mee te sussen en de schuld wat op PostNL af te schuiven.

Edit: postNL is op dit moment langsgeweest met een bestelling voor mijn vrouw. Opnieuw geen X-box, uiteraard.
    'If Satan lived in Heaven He'd be Me!'

http://i.imgur.com/8ypJF7P.png

Djack's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Een klacht bij test aankoop zal ik denk ik ook doen, als hij hier niet zaterdag (dan levert postnl ook) is. Het strafste vind ik dat ze dus nog een track & trace code hebben gestuurd, om vervolgens niets op te sturen. Ze dachten allicht daar mensen mee te sussen en de schuld wat op PostNL af te schuiven.

Edit: postNL is op dit moment langsgeweest met een bestelling voor mijn vrouw. Opnieuw geen X-box, uiteraard.
    Het zijn idd vreemde praktijken ...

En dan moet je weten dat er mensen zijn die NA ons besteld hebben, en alles wel gewoon netjes geleverd hebben gekregen.

Probeer dat maar te begrijpen
    Official Belgian Mortal Kombat Champion 2011

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Fuck man, da's maar een 45 minuten besteld na mijn kameraad. Die heeft hem wel gehad. Ook niet op release (10/11), wel op 11/11. Nota bene een feestdag in België.

Hopelijk komt het nog in orde voor u

grasspriet's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb op 10/11 besteld bij Fnac.be.

Bestelling staat ondertussen nog altijd op 'bevestigen'. Blijkbaar deze status 5 dagen is bestelling automatisch annuleren. Wil dus zeggen dat ik binnen 2 dagen mijn xbox daar niet meer heb EN dat ik nog een aantal dagen 499,00 euro lichter zal zijn. Kan ik daar ergens klacht voor indienen? Leveringsdatum was 12-13/11/2020..
    Standard Champion.... en nu terug 25 jaar wachten!

Regels voor berichten