Daimakaimura's schermafbeelding
    iTrader
    56 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mij. Levering is precies toch nu ineens vrijdag.
    Nu ja ik was toch Supraland aant spelen. Had niet persé 4k nodig

grifter's schermafbeelding
    iTrader
    128 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ok. Waar is er nog kans buiten nedgame om ene ergens te kopen?
    RetroProductions
    I know why Superman left Krypton. Earth was the only place he could get steroids!

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djack Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Goed voor u uiteraard .

Blijf dit toch de reinste onzin vinden ... Na mij besteld, en ik heb hem pas binnen 2 weken.
    Zeer vreemd ...

Heb een klachtmail verstuurd, ben benieuwd naar hun antwoord.
    Ik heb ook een klachtmail verzonden gisteren, tot nu toe nog geen antwoord.

iTrader
    972 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Pfff op 2dehands vragen ze 800€ en krijgen dat er nog voor ook...

Zou zo’n gasten laten zitten met hun Xbox.
    PSN Milathis
    Live Milathis
    Royal Sporting Club Anderlecht

s.i.m.o.n's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grifter Bekijk bericht
    Ok. Waar is er nog kans buiten nedgame om ene ergens te kopen?
    Zou Microsoft zelf proberen.
    Komen blijkbaar geregeld terug in stock en dan ben je tenminste zeker van een deftige service.

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door s.i.m.o.n Bekijk bericht
    Zou Microsoft zelf proberen.
    Komen blijkbaar geregeld terug in stock en dan ben je tenminste zeker van een deftige service.
    MS heeft de verkooppagina van de site gehaald. ZOu terugkomen als er effectief stock is.

iTrader
    128 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik word alsmaar doorverbonden naar de us stores. Kan eventueel iemand een juiste link delen? Alvast bedankt.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
    RetroProductions
    I know why Superman left Krypton. Earth was the only place he could get steroids!

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grifter Bekijk bericht
    Ik word alsmaar doorverbonden naar de us stores. Kan eventueel iemand een juiste link delen? Alvast bedankt.

https://www.microsoft.com/nl-nl/stor...ntent=Consumer

Die nl-nl kan je veranderen naar fr-fr (Franse store), pl-pl (Poolse store), de-de (Duitse store), da-dk (Denemarken), enzoverder.

Momenteel op geen enkele stock.

iTrader
    128 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Aaaah merci

RetroProductions

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoffman Bekijk bericht
    Ik ben er ook zeker van als het verzonden is dat dat zo zal zijn, je hebt toch die tracking he?

Ik bestel wekelijks via postnl, en die hebben al maanden issues, dus is "normaal" sinds covid periode
    Staat ook op hun website he, dat er serieuze vertragingen "kunnen" zijn.

De ene keer heb ik 24 uur later mijn pakket, de andere keer soms 5-6 dagen later, varieert enorm. (van zelfde afzender)
    1 van de winkelzaken waar ik regelmatig iets bestel, heeft nu zelfs een tweede leverancier dienst ingeschakeld vanwege het vele extra werk van calls/mails ivm bezorgheid postnl.
    Dus nu kan ik sinds week of 3 geleden ook GLS aanvinken vanwege de vele vertragingen bij post nl, en moet gezegd bij hen tot nu toe altijd max 48 uur na verzending toegekomen.
    (en die doen de moeite om aan te bellen en te wachten, das ook iets waar post nl niet de eerste prijs voor krijgt)

Het ambetantste dat post nl doet bij drukte, is net na de levertijd op je tracking een mail sturen met:
    "oeps we zijn er niet tijdig geraakt, maar doen ons uiterste best voor 22:00 te leveren"... dat mag je interpreteren als "het is niet meer voor vandaag"
    Iedere keer dat ik dat kreeg had ik mijn bestelling sowieso pas de volgende dag.

Mja, ik bestel dus ook wekelijks met PostNL en heb dus nooit problemen. Sterker nog, ze zijn daarnet mijn extra controler en docking station voor ps5 komen leveren. Deze had ik wel via bol.com besteld. Mijn charger voor de X-boxcontroller werd ook mooi op release geleverd door PostNL.

Het is enkel bij deze verzending, de enige van Mediamarkt, waarbij het misloopt. Intussen nog steeds geen Xbox en nog steeds dezelfde status.

Vandaar mijn bezorgdheid. De trackingcode blijft nl. zeggen dat postNL niets ontvangen heeft een ook hun klantenservice bevestigt dat.
    'If Satan lived in Heaven He'd be Me!'

http://i.imgur.com/8ypJF7P.png

iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djack Bekijk bericht
    Goed voor u uiteraard .

Blijf dit toch de reinste onzin vinden ... Na mij besteld, en ik heb hem pas binnen 2 weken.
    Zeer vreemd ...

Heb een klachtmail verstuurd, ben benieuwd naar hun antwoord.
    Ja, dat is inderdaad niet te begrijpen. Ik vermoed (puur speculatie) dat het om winkelvoorraad gaat die voorzien was voor een fysieke release die via de website verkocht wordt. Want bij mij werd het verzonden van een MM winkel.
    CrackNuT. ]
    It's not a bug, it's just an undocumented feature!

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JusticeForAll Bekijk bericht
    Mja, ik bestel dus ook wekelijks met PostNL en heb dus nooit problemen. Sterker nog, ze zijn daarnet mijn extra controler en docking station voor ps5 komen leveren. Deze had ik wel via bol.com besteld. Mijn charger voor de X-boxcontroller werd ook mooi op release geleverd door PostNL.

Het is enkel bij deze verzending, de enige van Mediamarkt, waarbij het misloopt. Intussen nog steeds geen Xbox en nog steeds dezelfde status.

Vandaar mijn bezorgdheid. De trackingcode blijft nl. zeggen dat postNL niets ontvangen heeft een ook hun klantenservice bevestigt dat.
    Kameraad van mij die op releasedag bij Mediamarkt had besteld (rond 12u00 dus opzich al vrij laat), heeft gisteren zijn Xbox toegekregen met PostNL. Bij hem stond eergisteren ook nog de melding dat PostNL niets ontvangen heeft. Gisteren kreeg 'ie een melding van PostNL dat de console vandaag (12/11) geleverd zou worden, maar deze is gewoon gisteren (11/11) geleverd geweest. Weet niet juist wanneer jij besteld hebt?

Ik kreeg gisteren trouwens ook melding van PostNL dat Valhalla vandaag pas geleverd zou worden, maar deze is ook gewoon gisteren geleverd Is precies een fout in hun mailsysteem ofzo.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Besteld op 22 september... Ik hoop nog op het beste, maar het is toch weinig hoopgevend dat mensen die hem op releasedag zelf bestellen hem eerder hebben dan ik. Enfin, het is iedereen gegund, maar het is wel de eerste en laatste keer dat ik nog iets voorbestel bij Media Markt. Ik had hem sneller gehad als ik hem bij Microsoft Polen had besteld, FFS. Als ik hem al krijg...
    'If Satan lived in Heaven He'd be Me!'

http://i.imgur.com/8ypJF7P.png

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Vind die remote game install functie maar spotty werken.

Alles staat correct op mijn Xbox ( stand-by mode aan, naam gegeven, remote functies aangevinkt ) maar vaak als ik een game vind op de game pass app en wil installed vanaf mijn telefoon staat het op “waiting for console “ soms als je dan de retry button spammed of je wacht buiten de app krijg je opeens wel een banner van “ blablablabla has started installing “ maar het lijkt random te zijn.

Verder ook buggy als het eenmaal wel installed, als je op de download klikt en naar de game pagina gaat dan staat er een balk die zegt op hoeveel % je download zit maar dan soms halverwege de download krijg ik een notificatie van de app die zegt dat het klaar is te spelen , ga ik dan naar de game pagina in de app is de balk met % weg maar in het menu van de app zelf zie ik dan dat de balk maar Halfweg ofzo zit qua installeren.

Het werkt dus half en half maar kan toch nog beter imo.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JusticeForAll Bekijk bericht
    Besteld op 22 september... Ik hoop nog op het beste, maar het is toch weinig hoopgevend dat mensen die hem op releasedag zelf bestellen hem eerder hebben dan ik. Enfin, het is iedereen gegund, maar het is wel de eerste en laatste keer dat ik nog iets voorbestel bij Media Markt. Ik had hem sneller gehad als ik hem bij Microsoft Polen had besteld, FFS. Als ik hem al krijg...
    Heb mij verkeerd uitgedrukt. Bedoelde start van de pre-orders dus ook 22 september, rond 12u00. Hopelijk ben je hier iets mee.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Het werkt dus half en half maar kan toch nog beter imo.
    Jep, app werkt niet goed. Ook via de site kan je zogezegd al games laten downloaden op je Xbox, maar dat is bij mij toch ook nog niet gelukt.
    En bring back achievements in de app aub!
    Laatst gewijzigd door s.i.m.o.n; 12 november 2020 om 17:31

Regels voor berichten