Pagina 29 van 49 Eerste ... 1925262728293031323339 ... Laatste
    Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    693 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Die ea acces vind ik wel best oke, heb ufc4 gespeeld en ik weet dat ik da nie lang speel dus ideaal, mijn fifa 20 vorige maand verkocht voor 20€ ( fysiek exemplaar )

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Jeff op twitter over MS en hun price points :

''Yes. It's taking a loss on both the S and X, and it seems like it's taking a bigger loss on S.''

Vraag me toch af waar Sony zit, ergens denk ik dat die aan 549-599 zaten voor de disc based versie, afgaande op comments van hun de voorbije maanden over oa '' a console for the fanatic gamer '' en dergelijke hints.
    Al kan dat ook op 499 slaan omdat de PS4 en Pro 399 waren en dan nu de PS5 499.

Zullen het wel zien maar het zijn leuke tijden voor console buyers deze gen, MS wilt echt wel terug een slice van de cake na het launch fiasco van de One in 2013.

Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    167 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Denk dat we zo lang op prijs hebben moeten wachten omdat Sony en MS in een Mexican stand off staan en niemand eerst wilde schieten.

Had al vaak gelezen dat MS onder Sony prijs wilt gaan. In tegenstelling tot Sony, heeft Microsoft cash met hopen en kunnen ze in het begin verlies lijden.

500 is wel hoger dan ik dacht, dacht meer naar 400. Denk dat prijzen nu heel dicht bij elkaar liggen.
    De MS studios gaan pas ten vroegste eind 21 producten klaar hebben voor series X en ik denk dat Sony daar voor ligt.

Hopelijk komt Xbox all acces ook uit in België, dat zou pas een "deal" zijn.
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

Bernie.be's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als sony 599€ gaat vragen san vrees ik toch voor hun marktaandeel.
    Het eerste jaar zal dat nog meevallen omdat de die hard fans ‘m toch zullen kopen tegen welke prijs ook

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat wil dus zeggen dat we dan ook de ea games via xcloud gaan kunnen spelen?
    Olé

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennaah Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Denk dat we zo lang op prijs hebben moeten wachten omdat Sony en MS in een Mexican stand off staan en niemand eerst wilde schieten.

Had al vaak gelezen dat MS onder Sony prijs wilt gaan. In tegenstelling tot Sony, heeft Microsoft cash met hopen en kunnen ze in het begin verlies lijden.

500 is wel hoger dan ik dacht, dacht meer naar 400. Denk dat prijzen nu heel dicht bij elkaar liggen.
    De MS studios gaan pas ten vroegste eind 21 producten klaar hebben voor series X en ik denk dat Sony daar voor ligt.

Hopelijk komt Xbox all acces ook uit in België, dat zou pas een "deal" zijn.
    Ik heb altijd wel 499 gedacht, heel ff misschien 549 omdat er maar geen info los kwam van beide maar 499 maakt eigenlijk perfect sense, beiden weten ondertussen ook wel waar het prijsplafond van een console ligt
    499 vind ik voor de specs niet verkeerd, je krijgt in essentie een 2080Ti en 3700x, en als je voor in je pc een vergelijkbare PCI-E SSD moet vinden zit je ook al snel richting 180 Euro dus dan maakt 499 als pakket wel sense.

Xbox all access verwacht ik niet snel in Belgie denk ik, je gaat in feit met een winkel een contract aan om 24 maanden een console af te betalen, wie in Belgie zou dat moeten doen ? Game Mania ? Nee die zijn niet stabiel genoeg.
    Ook zal dat ook wel in het land dat ze het willen doen ''legaal'' of wettelijk moeten zijn, dacht dat ik eens had gehoord dat Belgie daar nogal wat regels rond had, zo moest je bij Telenet op het laatste ook je loonbrief tonen voor een smartphone omdat je een ''lening'' aan ging.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernie.be Bekijk bericht
    Als sony 599€ gaat vragen san vrees ik toch voor hun marktaandeel.
    Het eerste jaar zal dat nog meevallen omdat de die hard fans ‘m toch zullen kopen tegen welke prijs ook
    Het triestige is dat ze 599 kunnen vragen en er wss nog vlot mee weg geraken, als ik op tweakers bv naar de echte Sony fanboys kijk dan zijn ze keer op keer weer daar met hun exclusives en hun Sony heeft een echte SSD er in en blablabla, en kijk je naar de mensen die on the fence zitten zie je er ook meer richting PS dwalen voor ''exclusives''

Soms wou ik dat Xbox gewoon nog echt Xbox exclusives had om mensen in te lokken, al is hun filosofie met game pass op PC etc voor een veel breder publiek maar dan zal je altijd mensen hebben die keer op keer weer de '' xbox heeft geen exclusives '' kaart trekken.

Anyway ik ben al klaar voor Watch Dogs Legion op day 1 Series X optimized, idem met Assassins Creed, al ga ik wss niet beide op launch halen want een week later is het ook cyberpunk en een 499 Console en 3 games van 59 zijn toch wat teveel van het goede ( en moet ook nog een nieuwe bureaustoel en keyboard voor de WoW expansion )

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die sony boys beseffen nog altijd niet de het MS geen hol uitmaakt of dat je hun games of gamepass op een xbox speelt of pc.
    Ik denk eerder dat ze willen dat we allemaal een pc kopen. Zodat MS niet teveel verlies maakt per verkochte console. En op pc hebben ze dan ook nog eens hun windows licentie

Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    167 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Ik heb altijd wel 499 gedacht, heel ff misschien 549 omdat er maar geen info los kwam van beide maar 499 maakt eigenlijk perfect sense, beiden weten ondertussen ook wel waar het prijsplafond van een console ligt
    499 vind ik voor de specs niet verkeerd, je krijgt in essentie een 2080Ti en 3700x, en als je voor in je pc een vergelijkbare PCI-E SSD moet vinden zit je ook al snel richting 180 Euro dus dan maakt 499 als pakket wel sense.

Xbox all access verwacht ik niet snel in Belgie denk ik, je gaat in feit met een winkel een contract aan om 24 maanden een console af te betalen, wie in Belgie zou dat moeten doen ? Game Mania ? Nee die zijn niet stabiel genoeg.
    Ook zal dat ook wel in het land dat ze het willen doen ''legaal'' of wettelijk moeten zijn, dacht dat ik eens had gehoord dat Belgie daar nogal wat regels rond had, zo moest je bij Telenet op het laatste ook je loonbrief tonen voor een smartphone omdat je een ''lening'' aan ging.
    Ik dacht dieper om echt marktaandeel te nemen van Sony. Gezien ze het geld toch kunnen "missen". Gezien ze qua exclusives weinig hebben bij launch en hun toppers a la Halo ook lang uitblijven.

Dat maakt ni uit of Game mania stabiel is.
    Het zal via een 3de partij gaan, financiële instelling. Je zet "lening" tussen haakjes, maar je gaat weldegelijk een lening aan. Zo gaat dat ook in het buitenland van wat ik begrepen heb.

Streng is relatief: Ik heb bij orange al een smartphone gekocht op 0% afbetaling. Hebben niet eens bewijzen nodig gehad. Vragen wat uw loon is of ge betalingen hebt enzo. Onmiddelijk weet ge of het goedgekeurd is of niet. Ze werken via Cetelem.

Ik zie weinig problemen waarom dat in België niet zou kunnen.
    Genoeg spelers: Game mania, media markt, coolblue, fnac, etc..
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

georgiodavid's schermafbeelding
    iTrader
    121 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Sheldon Cooper Bekijk bericht
    Game Mania geeft er momenteel 250 euro voor dus doen zou ik zeggen
    Ze hebben net
    Naar 150 verlaagd gvdm ik ben woest, ik heb nog gisteravond gedacht binnen te doen!
    Voor ps4 1tb 200
    Voor ps4 1tb pro 250
    Voor xbox one x 1tb 150
    https://www.gamemania.nl/info/verhoo...aarde-console#

Is dat een grap ?zetten ze ons in de zak xbox one x 1tb owners?
    Ik heb nog maandag gebeld en gevraagd of het tijdelijk is die verhoogde prijs want ik zou dan wachten tot eind maand met binnen te brengen en verkoper zei uitdrukkelijk " neen prijs blijft zo tot 30/09"

Hier is de screen shot van paar dagen geleden neem maar het mee als het bewijs .

P.s.
    Gvdm
    Er zijn sowieso meer ps4 en ps4pro in de omloop dan xbox one x en nu gaan ze discrimineren ons ook nog!

Edit: als je van Belgische home page op de ruil link duwt dan gaat het naar gamemania.nl zo was ook die screenshot 8ste genomen door mij
    Laatst gewijzigd door georgiodavid; 10 september 2020 om 09:25
    Ook elders te koop.

kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    144 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door georgiodavid Bekijk bericht
    Ze hebben net
    Naar 150 verlaagd gvdm ik ben woest, ik heb nog gisteravond gedacht binnen te doen!
    Voor ps4 1tb 200
    Voor ps4 1tb pro 250
    Voor xbox one x 1tb 150
    https://www.gamemania.nl/info/verhoo...aarde-console#

Is dat een grap ?zetten ze ons in de zak xbox one x 1tb owners?
    Ik veb nog maandag gebeld en gevraagd of het tijdelijk is die verhoogde prijs want ik zou dan wachten tot eind maand met binnen te brengen en verkoper zei uitdrukkelijk " neen prijs blijft zo tot 30/09"

Hier is de screen shot van paar dagen geleden neem maar het mee als het bewijs .

P.s.
    Gvdm
    Er zijn sowieso meer ps4 en ps4pro in de omloop dan xbox one x en nu gaan ze discrimineren ons ook nog!

Edit: als je van Belgische home page op de ruil link duwt dan gaat het naar gamemania.nl zo was ook die screenshot 8ste genomen door mij
    Dat doen ze als ze er te veel v hebben, en zelf verkopen ze hem aan 380€ met 1 jaar garantie.

fredenevy's schermafbeelding
    iTrader
    323 (98%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    In België nog altijd 250 euro dus voor de inruilwaarde?
    Dan doe ik hem vandaag of morgen binnen.
    Zwaait de bisschop met zijn mijter, let dan op voor uwen schijter...

http://psnprofiles.com/FredEnEvy

iTrader
    121 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fredenevy Bekijk bericht
    In België nog altijd 250 euro dus voor de inruilwaarde?
    Dan doe ik hem vandaag of morgen binnen.
    Ook elders te koop.

MaximumOfBass's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Dat was toch wel te verwachten dat je daar snel bij moest zijn omdat er een stormloop ging komen? Is bij de omruilactie bij de launch van de PS4 Pro ook gebeurd.
    Mountainbikes: Commencal Meta AM V4 2015 & YT Tues CF 2017
    PSN: UnderAVoidSky // PSNProfiles // TrueTrophies // 100%: 12 // Platinum: 63

iTrader
    121 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaximumOfBass Bekijk bericht
    Dat was toch wel te verwachten dat je daar snel bij moest zijn omdat er een stormloop ging komen? Is bij de omruilactie bij de launch van de PS4 Pro ook gebeurd.
    Man net daarom heb ik uitdrukkelijk gevraagd 8ste aan verkoper of het zo kon gebeuren en hij zei dat neen tot 30 ste blijft die voorwaarde en prijs. Door zijn misinformatie ben ik mss 100 kwijt als hij had gezegd snel zijn of ik kan niet garanderen dan ging ik die dag al heen
    Ook elders te koop.

vegitto-kun's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht

All access pass zou hier "kunnen" sinds ze in frankrijk het doen via de FNAC. Bon ik kan het altijd wel betalen zo of via credit card die ik ik 10 X kan afbetalen maar AAP zou 10 keer beter zijn.

Regels voor berichten