grifter's schermafbeelding
    iTrader
    128 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    huh?
    RetroProductions
    I know why Superman left Krypton. Earth was the only place he could get steroids!

Yasutoko's schermafbeelding
    iTrader
    50 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De img dingen werkte niet... heb ze weggelaten, t zijn gwn links nu
    21/04/2008 papa geworden van een dochter om 15u01
    Look at my horse

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Heb de XBOX series X een 24-tal uur gehad. Vond Dirt 5 maar niets, maar had dan halo 5 erop gezet en de xbox series x is toch wel een ver machine.
    Kreeg er nu een zotte prijs voor en heb hem dus verkocht . Aangezien ik het nog steeds druk heb en op 9/12 een nieuwe krijg is het maar even wachten erop.

iTrader
    50 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUSKE Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Heb de XBOX series X een 24-tal uur gehad. Vond Dirt 5 maar niets, maar had dan halo 5 erop gezet en de xbox series x is toch wel een ver machine.
    Kreeg er nu een zotte prijs voor en heb hem dus verkocht . Aangezien ik het nog steeds druk heb en op 9/12 een nieuwe krijg is het maar even wachten erop.
    Duuuussss je hebt je series x verkocht aan een prijs waar iedereen hier over zot te klagen omdat scalpers grote voorraden hebben opgekocht, zit hier nu mee te pochen met dat je de chance hebt binnenkort een 2e te hebben, terwijl er hier mensen zijn die nog niet eens 1 hebben kunnen kopen omdat, as said, scalpers ervoor zorgen dat supply/demand niet beantwoord kunnen worden? versta ik dat goed?
    Look at my horse

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yasutoko Bekijk bericht
    Duuuussss je hebt je series x verkocht aan een prijs waar iedereen hier over zot te klagen omdat scalpers grote voorraden hebben opgekocht, zit hier nu mee te pochen met dat je de chance hebt binnenkort een 2e te hebben, terwijl er hier mensen zijn die nog niet eens 1 hebben kunnen kopen omdat, as said, scalpers ervoor zorgen dat supply/demand niet beantwoord kunnen worden? versta ik dat goed?
    Zo kan je het ook zien ja.
    Die gast zijn ps4 had het begeven en die moest nu een console hebben. En ik had ene en nu relatief weinig geld. Dus... beide happy .

Mira's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUSKE Bekijk bericht
    Zo kan je het ook zien ja.
    Die gast zijn ps4 had het begeven en die moest nu een console hebben. En ik had ene en nu relatief weinig geld. Dus... beide happy .
    Tja als je meerdere Xboxen koopt snap ik dat je weinig geld hebt
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    50 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kan ik ergens wel begrijpen.
    Maar het komt over als een d*ck move, eerlijk gezegd. Je strooit zout in de ogen van de mensen hier die nog steeds op hun pre order aan het wachten zijn.
    Pocht terwijl dat je super veel geluk hebt om niet 1 maar 2 te kunnen hebben bemachtigen.
    EN steunt de scalper market... maar, euh, blij voor jou.
    Look at my horse

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mira Bekijk bericht
    Tja als je meerdere Xboxen koopt snap ik dat je weinig geld hebt
    Omgekeerd dus.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yasutoko Bekijk bericht
    Kan ik ergens wel begrijpen.
    Maar het komt over als een d*ck move, eerlijk gezegd. Je strooit zout in de ogen van de mensen hier die nog steeds op hun pre order aan het wachten zijn.
    Pocht terwijl dat je super veel geluk hebt om niet 1 maar 2 te kunnen hebben bemachtigen.
    EN steunt de scalper market... maar, euh, blij voor jou.
    Ik steun vooral mezelf hoor. Wss zijn er binnenkort wel weer te bestellen. Als ik het zie bestel ik weer ene wss. Want die Nederlanders gaan met alles aan de haal.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    De fiscus zal ook blij zijn met je handel op internet. Hopelijk alles netjes aangegeven in een belastingsaangifte

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Da's een tweedehandsmarkt, wut fiscus

Ben benieuwd hoeveel mensen hier niet zouden plooien als iemand u zelf het dubbele aanbiedt

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    INTERNETHANDEL ALS HOBBY
    Een particulier die met regelmaat geld verdient met dergelijke online activiteiten, moet deze inkomsten immers verplicht aangeven en daarop belastingen betalen. Indien ze dit niet doen, is er sprake van fraude. Indien u dus occasioneel uw oude salontafel online wil verkopen wegens aankoop van een nieuwe, zal er geen sprake zijn van regelmaat. U hoeft dus ook geen belastingen te betalen.

Uit de geschiedenis van posts is duidelijk te merken dat het niet om een oude xbox gaat.

iTrader
    50 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Sorry, ik plooi niet omdat scalp technieken er voor zorgen dat een maffia praktijk tot stand kan komen.
    En het feit dat Huske zomaar even durft toe te geven dat ie dit steunt? Baffles me.

Als je iets aankoopt, om daarna bewust aan een hogere prijs te verkopen omdat het in high demand is, en sommige mensen nu eenmaal iets willen? Het ook aan verhoogde prijs verkoopt?
    Sorry. Dat gaat er niet in bij mij.

Kijk naar noscoped, heeft een eerlijke series x verkocht hier op 't forum.
    Dit? Wansmakelijk.
    Look at my horse

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fliefhooghe Bekijk bericht
    INTERNETHANDEL ALS HOBBY
    Een particulier die met regelmaat geld verdient met dergelijke online activiteiten, moet deze inkomsten immers verplicht aangeven en daarop belastingen betalen. Indien ze dit niet doen, is er sprake van fraude. Indien u dus occasioneel uw oude salontafel online wil verkopen wegens aankoop van een nieuwe, zal er geen sprake zijn van regelmaat. U hoeft dus ook geen belastingen te betalen.

Uit de geschiedenis van posts is duidelijk te merken dat het niet om een oude xbox gaat.
    Je zegt het zelf, met regelmaat.

Dat zuur gedoe over die scalpers mag toch wel eens stoppen. Uiteraard is het een maffia praktijk om 15 consoles aan te kopen om ze met voorbedachte rade door te verkopen aan woekerprijzen. Maar uit zijn post leid ik toch af dat hij eentje heeft aangekocht, hierop 24u heeft gespeeld en dan een zotte prijs heeft aangeboden gekregen. Toch iets anders dan wat ik hierboven vermeld.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Eentje? De fiscus zal wel blij zijn met alle posts waarin staat dat hij eentje heeft aangekocht.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    En hij is blij met zijn €800 en XSX

Het is simpel, ik steun de praktijken ook niet. Ik heb zelf geen console kunnen pre-orderen dus ik wacht af tot ik deze op eerlijke manier in een winkel kan verkrijgen, maar ben ook niet verzuurd als mensen eenmalig het dubbele eruit kunnen slagen. Zelfs zonder scalpers was er een tekort geweest... De reacties op zijn eenmalige verkoop zijn toch eerder uit jaloezie dan moraalgevoel vind ik...

Regels voor berichten