iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ja dat is het hele idee achter hun Smart Delivery functie, in het Xbox OS zit een lijntje code wat herkend of je al dan niet op een Series X zit en dan trekt die de beste variant van de game binnen voor jouw console.
    Met een datalimiet is dat idd niet leuk maar zelfs op 1080p is dat een improvement want dan krijg je een 4k beeld wat supersampled is naar 1080p dus ziet er wat scherper uit dan een beeld wat native op 1080p draait.

Het systeem van deze Smart Delivery functie gebeurd volledig op het console niveau en houd geen rekening of je beeld settings op 1080p staan bv, Series X = Series X patch als die er is.
    Heb de update ondertussen toch maar even gedaan en moet zeggen dat het beeld er idd super uitziet voor de ‘beperkte’ resolutie die deze tv heeft tov een 4K scherm morgen neem ik de console mee naar de andere woonst en ga daar even alle games installeren die ik heb incl alle downloads die daar voor nodig zijn

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John F Bennett Bekijk bericht
    Series X is net aangekomen. Exact 44u na bestelling via MS Polen.
    Series X ook toegekomen vandaag, 2 uur later verkocht

Nu wachten op de bol.com levering van 9/12. Die ga ik wel zelf houden .

kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    144 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EclipseDriver Bekijk bericht
    In mijn andere woonst heb ik onbeperkt internet maar verblijf nu bij mijn vriendin (waar dus ook deze xbox staat) en hier word het internet enkel voor telenet tv gebruikt dus zou een duurder abo gewoon overbodig geweest zijn. Ik had gelezen dat de day one patch van Valhalla maar 7gb was en dat de performance upgrade voor de series S/X 46gb is maar deze laatste moet ik dus niet hebben dus zou mooi zijn moest ik deze kunnen weigeren aangezien ik er geen gebruik van kan maken
    Daar stond toch bij,nu doen of later ik kon kiezen.heb t wel afgehaald.dus weet niet wat het geeft als ge het niet doet.

Yasutoko's schermafbeelding
    iTrader
    50 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Never will I ever order @ Game Mania again. Het is belachelijk hoe stores hun 2e levering al hebben verkocht of aangekondigd, en Game Mania oblivious is en niets weet over een 2e lading bij hen.

Belachelijk, "grootste game winkel van België" ... mijn bruine reet ook ja :eyeroll: .
    21/04/2008 papa geworden van een dochter om 15u01
    Look at my horse
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kiewitcity Bekijk bericht
    Daar stond toch bij,nu doen of later ik kon kiezen.heb t wel afgehaald.dus weet niet wat het geeft als ge het niet doet.
    Ik kon ‘update starten’ of ‘details bekijken’ of ‘annuleren’...bij dat laatste werd heel de installatie helaas gestopt...nu moet ik wel zeggen dat AC hier haarscherp uitziet op een full hd tv, echt onder de indruk, ook de kleuren aangezien de tv geen HDR heeft en ‘maar’ 350cd aan output heeft zien er waanzinig goed uit

Fryto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yasutoko Bekijk bericht
    Never will I ever order @ Game Mania again. Het is belachelijk hoe stores hun 2e levering al hebben verkocht of aangekondigd, en Game Mania oblivious is en niets weet over een 2e lading bij hen.

Belachelijk, "grootste game winkel van België" ... mijn bruine reet ook ja :eyeroll: .
    Tja, dat krijg je als je pre-orders aanvaardt maanden voordat het duidelijk is hoeveel ze er kunnen bemachtigen...
    PSN: Fryto1983

Playing Now: Elite Dangerous | Call of Duty: Modern Warfare | Rocket League | Snowrunner

Daimakaimura's schermafbeelding
    iTrader
    56 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heren,

als iemand van jullie nog eentje dubbel heeft, laat mij iets weten AUB.
    ik heb momenteel een bestelling lopen, maar de xbox is verdwenen in de postsorteercentrum.

Normaal kreeg ik een nazending, tot de heer vandaag aan de lijn mij melde dat er nooit een herzending wordt geplaatst omdat ik , raar maar waar bestelde via de winkel, nu ik snap het even niet, vind het nogal vreemd afgewimpel van mediamart.

Ik ben hier dus al sinds de 10de aant wachten op een levering

Edit, en mijn lopende bestelling bij dreamland is uitgesteld tot Februari ... wat een ...
    Laatst gewijzigd door Daimakaimura; 21 november 2020 om 15:29

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door belvedere86 Bekijk bericht
    Je kan ook helemaal onderaan de site de taal veranderen naar bijv. pools en dan kom je zo ook in de betreffende MS-store.
    Thx

Dr. Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    155 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fryto Bekijk bericht
    Tja, dat krijg je als je pre-orders aanvaardt maanden voordat het duidelijk is hoeveel ze er kunnen bemachtigen...
    Toen ik er nog werkte stonden die pre-orders voor de Xbox echt op een paar per winkel Vooral PS5 heeft honderden pre-orders overal.
    Microsoft heeft hier gewoon echt weinig stuks voorzien.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Sheldon Cooper Bekijk bericht
    Toen ik er nog werkte stonden die pre-orders voor de Xbox echt op een paar per winkel Vooral PS5 heeft honderden pre-orders overal.
    Denk dat dat nog wel meevalt als je ziet dat MM er de hele dag bijna nam op 22 September en dat de MS stores zelf ook 2-3u stock hadden, in de weken up to launch zijn die MS stores zelfs nog verschillende keren opnieuw bijgekomen met stock zelfs nog op 9 November om middernacht.

GM is gewoon geen relevante speler, ja je mag jezelf de gaming speciaalzaak noemen maar dat wil dan niet zeggen dat je een berg units van MS of Sony krijgt, bij de One X hadden de meeste GM's er ook maar een stuk of 4 in 2017, meanwhile had MM keyserlei om 11u een heel pallet in de winkel gezet voor losse verkoop, en dan spreek je nog maar over 1 MM met een vol pallet.

Nu ben ik ook op 20 Oktober bij MM in de winkel geweest en op 10 November stond ik buiten met 1 om 11u, als je kijkt naar bv Bol en alle tracking op Tweakers op 10 Nov hadden die ook een hele hoop van MS gekregen, Bol en MM zijn ook echt MS partner dus dan zal je ook wel wat meer krijgen denk ik, ook als je ziet wat MM NL heeft kunnen leveren op launch.
    GM lijkt me gewoon niet relevant genoeg, net zoals CB die hadden er 200 maar denk niet dat GM daar zelfs aan komt.

iTrader
    144 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Sheldon Cooper Bekijk bericht
    Kom kom, de boel daar niet verdedigen.is al vanaf de launch vd 1ste Xbox zo.
    Bij de one en de one x was het bij mij ge zijt zeker bij de 1ste.altijd hele tijd op voorhand gereserveerd..
    En telkens mocht ik horen we hebben er minder gekregen dan voorzien.lachwekkend.

De zelfstandige uitbaters kunnen er niet meer aan uit na 20 jaar en sluiten.en wat doet GM die opent gewoon 3 maanden later opnieuw ene in hasselt.in t midden v de stad dan nog,torenhoge huurprijzen.
    Ze zetten er een paar v die onbekwaam trutjes in en de boel is opgelost.
    Ging er project Cars 3 halen( omdat ik nog een cadeaubon had).durft dat meisje tegen me te zeggen geen interesse in de nieuwe Xbox,als ge die nu besteld hebt ge die zeker op launch in huis..ik zei om dan maanden te kunnen wachten,ze had direct gedaan met zeveren.
    Onbekwaam volle bak,als ik er was stelde ik altijd een vraag die ik al wist,3 x maakten ze me daar iets wijs en blijven volhouden dat t zo moest.ze weten nog eens niet hoe ge u beta code v cod moet opvragen.

Mij zien ze daar niet meer,voor die punten hoeft ge het niet te doen,want v dat uitgespaard geld koopt ge op een ander een extra game voor.

En gij wou toen men game ook niet is omruilen omdat ze in de winkel bij u vd eerste keer ging moest ik speciaal terug op en af rijden om een foto te maken dat mijne Xbox zei dat de game beschadigd was.en toen omruiling gehad.

Ik geef ze nog een jaar of 2 en ze doen de boeken dicht.enige wat ze goed in zijn is zaken aansmeren aan die onwetende moeders die voor hun kinderen komen kopen.
    Heb eens verteld aan een vrouw dat ze een geheugenkaart kon kopen die de helft koste in een andere winkel,en mij niet wilde geloven.zo goed hadden ze die gebrainwascht.

En trouwens de telefoon opnemen terwijl ge met een klant bezig zijt doet ge niet,terwijl ze aan het afrekenen was nam ze de telefoon op en heb ik 10 min staan wachten.had al betaald anders was ik het afgestapt.

Zo dat moest er effe uit.

straight_six's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Volgens mij gaat het al de mindere kant op mrt game mania. Vestiging in Ieper is ook al toe..

Bizarre beslissing trouwens want die was vrij groot en nu zou iedereen omgeving Ieper, Poperinge,.. wat toch al een aanzienlijk cliënteel is naar Roeselare of Kortrijk moeten gaan.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Bernie.be's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kiewitcity Bekijk bericht

De zelfstandige uitbaters kunnen er niet meer aan uit na 20 jaar en sluiten...
    Ik kwam vroeger wekelijks over de vloer in Gm hasselt.
    De eigenaar, Julien, was echt iemand die veel kende over alles, omdat hij zelf ook liefst op xbox gamed.
    Ik weet nog dat toen de originele xbox uit was met Halo , we toen een LAN party hadden georganiseerd in de gm zelf. Iedereen met zijn eigen xbox daar.
    Prachtige tijden

iTrader
    144 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernie.be Bekijk bericht
    Ik kwam vroeger wekelijks over de vloer in Gm hasselt.
    De eigenaar, Julien, was echt iemand die veel kende over alles, omdat hij zelf ook liefst op xbox gamed.
    Ik weet nog dat toen de originele xbox uit was met Halo , we toen een LAN party hadden georganiseerd in de gm zelf. Iedereen met zijn eigen xbox daar.
    Prachtige tijden
    Ja, da's was tenminste een uitbater die wist alles en als hem het zelf niet moest weten belde hij u zelfs terug om t uit te leggen.
    Nu is t helemaal naar de .....
    Al in Hasselt geweest op de zuivelmarkt?

Verstuurd vanaf mijn MI 9 met Tapatalk

iTrader
    88 (98%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tja GameMania, ga daar eigenlijk ook niet meer tenzij voor bepaalde acties. Bijvoorbeeld mijn Xbox One X kunnen overlaten voor 250 euro cadeaubon, maar daar zit je dan ook mee. Heb die nu gebruikt als voorschot voor een PS5 maar wanneer ik die ga krijgen is maar een vraag, en al zeker wat daarmee zou gebeuren als die failliet gaan. Vermoed dat ik voorschot dan ook kwijt ben, want is ook zelfstandige uitbater en geen 'eigen' GameMania filiaal. Pas op, in Oudenaarde nu wel goede gast hoor, vorige uitbaters was drama.

Gaming Rig: Intel Core™ i7-9700K, Asus TUF RTX3080, 32gb Corsair RGB Vengeance Pro, MSI Z390 ACE, 2tb M.2 SSD's, Alienware UW3418DW
    Console gaming: PS4 PRO | LG OLED 65C7 | Sony HW40ES FullHD projector | 102" Beamax screen

Regels voor berichten