Pagina 12 van 14 Eerste ... 2891011121314 Laatste
    DontKnow_id's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Inderdaad, waarom daar pre orderen als ze er toch maar 10 binnen krijgen. Zeker nu heeft het geen nut meer.

Verstuurd vanaf mijn MI 9 met Tapatalk
    ~ Playing: Veel te veel. ~
    ~ Platinums: 77PSN 100%: 16 ~
    ~ PSN: DontKnow_id ~
    ~Latest Platinum: Borderlands 3~

KFoxx's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik zou eerder hopen dat ze hem op day one in belgie gaan hebben, en weer niet enkel in de UK etc leveren in het begin. Ik denk indien ze overal releasen, je geen probleem gaat hebben eentje day one te vinden. Xbox heeft nog steeds geen grote naam in deze regio.

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thorazer Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Waarom niet de Game Mania? Daar beide pre orders staan van PS5 en Xbox Series X.

Ben ik zeker van dat ik ze hebt op launch.
    Ahh ik herinner het me nog goed, de launch van de ps4 gaan halen snachts in Vilvoorde... En de dag daarop een andere preorder bij dreamland...

Ik heb eigenlijk nog niks voorzien voor ps5, ik ben royaal te laat

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thorazer Bekijk bericht
    Waarom niet de Game Mania? Daar beide pre orders staan van PS5 en Xbox Series X.

Ben ik zeker van dat ik ze hebt op launch.
    You sure ? van op de GM website :

''Omdat het nog niet bekend is hoe groot de eerste oplage van de PlayStation 5 gaat zijn, kunnen wij niet garanderen dat iedereen op de wachtlijst een exemplaar op dag van release kan ophalen. Uiteraard houden we jou zo goed mogelijk op de hoogte over de status van jouw reservering.''

maw als ze evenveel ps5's gaan binnen krijgen als ze in 2017 One X binnen kregen ( minder dan 5 per winkel ) dan staan sommige meer dan 3 weken na launch nog op die wachtlijst, ik herinner me nog goed de ontevreden posts op facebook etc tijdens de One X launch.
    Nee, voor mij nooit geen GM console pre-order meer na het One X debacle in 2017, op launch day gewoon om 14u bij Dreamland uit het rek gaan halen zonder reservatie toen, ook bij Mediamarkt stonden er 10-12 in het rek toen op launch day.

iTrader
    963 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht

''Omdat het nog niet bekend is hoe groot de eerste oplage van de PlayStation 5 gaat zijn, kunnen wij niet garanderen dat iedereen op de wachtlijst een exemplaar op dag van release kan ophalen. Uiteraard houden we jou zo goed mogelijk op de hoogte over de status van jouw reservering.''

maw als ze evenveel ps5's gaan binnen krijgen als ze in 2017 One X binnen kregen ( minder dan 5 per winkel ) dan staan sommige meer dan 3 weken na launch nog op die wachtlijst, ik herinner me nog goed de ontevreden posts op facebook etc tijdens de One X launch.
    Nee, voor mij nooit geen GM console pre-order meer na het One X debacle in 2017, op launch day gewoon om 14u bij Dreamland uit het rek gaan halen zonder reservatie toen, ook bij Mediamarkt stonden er 10-12 in het rek toen op launch day.
    Ik wel ben voor beide consoles eerste bij mijn GM.

Nog geen idee of ik de series x neem op launch maar toch zeker de PS5
    PSN Milathis
    Live Milathis
    Royal Sporting Club Anderlecht

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Eerste zijn is wat anders maar veel meer dan nummer 5 moet je toch niet zijn bij GM of je ligt er langs.
    Ik weet niet meer of die tweets of facebook posts van bij de One X launch nog te lezen of te vinden zijn bij GM maar drama was er genoeg in elk geval van ontevreden mensen.

Feit dat ze al een disclaimer zetten dat je er niet moet op hopen op dag 1 om zeker 1 te hebben vind ook ronduit schandalig als je al 50 euro vraagt, doe dan gelijk Dreamland bv en open je pre-orders een maand voor release als je al weet hoeveel je er krijgt en sluit ze dan op tijd, doet Bol ook.

Anyway wie momenteel nog naar GM moet is er toch aan voor de moeite , die nemen al 7 maanden pre-orders aan voor PS5 bv en daar ga je echt niet meer bij zitten dag 1.
    Die van Xbox series X is ook al een hele tijd open, dus nee tenzij je nummer 1 staat gelijk gij of toch tenminste top 3 raad ik GM af na hun One X fiasco in 2017, maar uiteraard als je nummer 1 staat op de lijst zal je wel tevreden zijn van GM en weinig issues hebben maar dat betekend niet dat het een goede plek is voor hardware pre-orders.

kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    144 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht

Ben mijne xbox x toen ook gewoon op goed geluk uit de rek in Carrefour Hasselt gaan halen, waren juist geleverd ze hadden er een stuk of 20.stonden nog op de pallet.
    Vrouw moest er nog beveiliging en prijs op doen terwijl ik stond te wachten,om ene mee te nemen.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Ben er kwasi zeker van dat ik hier de Dreamland binnenstap dat ik een xbox series x zo uit het rek kan halen.
    Hier worden er niet zoveel verkocht, een ps5 daarin tegen zal hier wel sneller weg zijn.
    Belgie is toch Playstation land, dus op dat vlak zou ik mij geen zorgen maken.
    Steam : Sync
    PSN : X_SyncBE

Bernie.be's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Laatste gerucht zou zijn dat MS op 23 juli zijn first party event gaat houden.
    Met fable, perfect dark en andere.
    Serie s zou 200$ kosten (nog eerst zien om te geloven) en bijna zo krachtig zijn als ps5 (cpu)

Dr. Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    151 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    200 dollar?

Bernie.be's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Andere zeggen 300$.

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernie.be Bekijk bericht
    Laatste gerucht zou zijn dat MS op 23 juli zijn first party event gaat houden.
    Met fable, perfect dark en andere.
    Serie s zou 200$ kosten (nog eerst zien om te geloven) en bijna zo krachtig zijn als ps5 (cpu)
    Er zijn geen plannen voor fable of perfect dark. Werd al bevestigd door MS. Domeinen kopen maken wordt gewoon zo gedaan in de industrie voor de zekerheid.

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    We zullen het wel zien binnen een 3tal weken, ze moeten met iets komen deze gen want je kan weer geen 5-6 jaar teren op een gears of war of halo of forza en daarbij een paar flops zoals Recore en 1 semi deftig spel zoals Sea of Thieves.

MS is goed bezig sinds de One X met oa Gamepass en echt de nadruk op console kracht en games ipv media maar ze moeten deze gen echt eens iets uit hun kar halen zoals Horizon Zero Dawn of God of War of iets als Uncharted of The last of us maar dan uiteraard geen 1:1 copy en uiteraard exclusive.

Voor mij persoonlijk missen ze echt een goede story driven single player story based game of zelfs franchise, of dat nu gewoon adventure rpg is of horror of dergelijke ( zolang het maar weer geen shooter is ) maar iets wat je meesleept zoals de games die ik hierboven zei, op 3th party gebied word je daar soms mee bediend met een resident evil of een assassins creed maar niets wat echt zegt '' yup hiervoor moet ik een xbox ''

Goldrusher's schermafbeelding
    iTrader
    151 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Xbox Games Showcase
    do 23 juli 18.00u

moeder_theresa's schermafbeelding
    iTrader
    1039 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)