S.conceiçao7's schermafbeelding
    iTrader
    259 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)

games zoals Sleeping Dogs

Beste leden,

ik heb sinds kort deze heerlijke game (definitive edition) pas leren kennen, i know veel te laat , maar wat een zalige geweldige game is dit.

deze is nu bijna uitgespeeld, en ik wil graag nog zo'n maffia games spelen in die trend.
    (maar dan niet mafia 3, die heb ik reeds al...)

GTA 4 en 5 ook reeds uitgespeeld....

misschien saints row? (maar ik zie dat die 4e bv vooral met zombie's of aliens is, zo'n onwaarschijnlijke shit wens ik dan weer niet. moet iets realistisch zijn.)
    ik heb nog geen enkele saints row gespeeld. misschien is de 2e of 3e "normaler" ?

en Yakuza heb ik ook al van gehoord, is dit ook iets zoals bovenstaande sleeping dogs?

alvast bedankt
    (op PC of PS4, maakt niet uit)
    make america great again

iTrader
    259 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    o ja, hetgeen wat ik zo goed vind aan sleeping dogs is de afwisseling tussen de standaard GTA missie's, en de coole vecht sequences zoals double dragon vroeger op de NES
    en ook die leuke originele setting (hong kong)

dus games in deze trend zoek ik
    make america great again

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat Sleeping Dogs zo goed maakte, was dat het een GTA-kloon was maar met effectief een goeie fightengine en goeie gunplay. Dat loopt bij GTA nog steeds ver achter.

Saints Row is meer een GTA die zijn eigen niet serieus pakt en waar het meer om de absurde humor draait. (denk roze dildo's)

Ik denk dat je misschien Judgment eens moet proberen. Dat is meer een Yakuza maar komt qua gevechten en sfeer wel in de buurt denk ik.
    PSN: Rurouni1560

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    yakuza. pracht games. wel geen gunplay maar een beat em up met licht rpg systeem er achter. verhaal enz is wel top notch

iTrader
    259 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenpachi Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Ik denk dat je misschien Judgment eens moet proberen. Dat is meer een Yakuza maar komt qua gevechten en sfeer wel in de buurt denk ik.
    judgment net review van gelezen, ziet er wel ok uit, maar nogal wat "searching for clues" ? ik heb LA noire gespeeld, en vrij snel gestopt hiermee, omdat ik teveel sherlock holmes moest spelen, en searching for clues vind ik niet leuk..... is dit in judgement ook zo?

bedankt alvast voor de antwoorden. mss die yakuza ook es proberen ja
    make america great again

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Je vind altijd wel een Yakuza in de tweedehandsbak of met serieuze korting in Ps store. Misschien is dat wel een veilige keuze dan. Ik vond die iets teveel rondwandelen in de stad persoonlijk.
    Ik heb Jugdment zelf niet gespeeld omdat ik het Yakuza concept wat moe ben maar in reviews viel geregeld de vergelijking met Sleeping Dogs dus ik denk dat deze iets dichter in de buurt komt dan de andere Yakuza games.

Maar uw Sleeping Dogs-leegte zal nooit echt gevuld worden vrees ik en ik voel met u mee
    PSN: Rurouni1560
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Regels voor berichten