Hallo allen,

Ik heb een irritante bug in genoemd spel, waardoor ik niet verder geraak in het spel. Op een bepaald moment in de 1ste DLC moet je een quest doen die uit 3 delen bestaat ( prodigal, safe passage en de laatste naam ontgaat me even). De bedoeling hiervan is dus dat je Kheta veilig uit Achaia helpt ontsnappen. Prodigal gaat zonder problemen, maar safe passage loopt vast. Je moet hierbij bij de hoofdopzichter van een scheepswerf praten, en die geeft je 2 keuzes. Ofwel betaal je hem onmiddellijk 50000 drachmen, of hij stuurt je op schattenjacht. Probleem is echter dat zodra ik die NPC nader, de quest automatisch update, zonder dat ik met die persoon heb kunnen spreken. Hierdoor kan ik dus het vervolg van de quest niet doen, waardoor dus het hele spel niet verder kan.

Ik heb al oudere save-games geladen, van zone veranderd en teruggekomen ( is blijkbaar een oplossing geweest voor mensen die hetzelffde probleem hebben) . Maar niets helpt. Vanaf het moment dat ik de opzichter nader, verdwijnt het icoontje boven zijn hoofd. Ook een andere oplossing is opnieuw met Kheta te praten, maar die vind ik dus echt nergens meer.

Iemand dit probleem ook tegengekomen? En een oplossing weet?